قیمت دوربین مدار بسته رم خور وای فای فضای خارجی

قیمت دوربین مدار بسته رم خور وای فای فضای خارجی در تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست. دوربین های مداربسته وایرلس متصل به اینترنت اوت دور از دسته محبوب ترین دوربین های مداربسته هستند که با عنوان دوربین اوت دور متصل به گوشی نیز به فروش می رسند. دوربین مداربسته مموری خور ضد آب را در مکان مد نظر نصب کنید و با خیال راحت از راه دور همه چیز را کنترل کنید. تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته متصل به موبایل

دوربین مداربسته وای فای دوربین ای است که در آن انتقال تصویر یعنی تصویر و صدا از طریق شبکه صورت می گیرد و در حالت شبکه وای فای انتقال تصاویر به صورت بیسیم است در واقع دوربین های وایرلس مانند دوربین مداربسته معمولی هستند با این تفاوت که این نوع دوربین ها از طریق شبکه و اینترنت و اتصال وای فای تصاویر خود را انتقال می دهند اما در دوربین های مداربسته معمولی این اتفاق از طریق سیم کشی ها رخ می دهد و دوربین های وایرلس تصاویر ضبط شده را به لپ تاپ یا موبایل و رایانه شخصی انتقال میدهند دوربین های وای فای بسیار پرطرفدار هستند زیرا اجازه دسترسی از راه دور به تصاویر خود دارند.

این دوربین های مداربسته متصل به موبایل دارای مدل های متفاوتی هستند که مدل های ضد آب آن دارای استاندارد ip66 جهت مقاومت در برابر آب و باران و عوامل جوی می باشند.

قیمت دوربین مدار بسته رم خور

تفاوت دوربین مداربسته وای فای و بی سیم

در بسیاری از مواقع دوربین های مداربسته وای فای را همان دوربین بی سیم معرفی می کند اما لازم است که گفته شود دوربین های وای فای در واقع زیرمجموعه‌ای از دوربین های مدار بسته با تکنولوژی بی سیم هستند.

در دوربین های مداربسته وای فای ارسال تصاویر اطلاعات از طریق پروتکل استاندارد وای فای انجام می‌شود و به همین دلیل است که سرعت ارسال و دریافت اطلاعات از امنیت بیشتری برخوردار بوده و بالاست و احتمال تداخل به صفر می رسد.

روش های نصب و راه اندازی

روش نصب دوربین های وای فای با توجه به مدل آنها متفاوت است در بسیاری از مواقع فقط کافیست دوربین را به برق متصل بکنید و نرم‌افزار مربوط به آن را در گوشی خود یا کامپیوتر نصب کنید و دستگاه را از طریق آن نصب و راه اندازی کنید. اما در بعضی مدل ها برای ارسال اطلاعات این دوربین ها به مودم نیاز دارند و همچنین یک سری تنظیماتی را در مودم باید انجام بشود که در بعضی مواقع بهتر است از یک تکنسین ماهر استفاده کنید.

در حالت کلی دوربین مدار بسته وای فای برای ضبط و تصویربرداری به اتصالات شبکه اینترنت نیاز دارد برای نصب این دوربین ها به کابل و سیم اضافه نیاز نیست و تنها منبع تغذیه ی شما یک آداپتور است و این نوع دوربین مداربسته را می توان به یک دستگاه nvr هم وصل کرد و یا در داخل آن یک رم برای ضبط تصاویر قرار داد. منبع تغذیه دوربین مداربسته بی سیم با توجه به مدل آن و نوع کاربردی متفاوت است این دوربین باید برای ضبط فیلم روی یک شبکه وای فای نصب شود و این شبکه میتواند یک شبکه اینترنت خانگی و شبکه تلفن همراه باشد که در اصطلاح دوربین ها را روی مودم شبکه “کانفینگ” میکنند.

تمام دوربین های مداربسته وایرلس تقریباً از یک یا دو عدد کابل برای برق مورد نیاز خود استفاده می کنند و هزینه نصب این دوربین پایین است و در زمان کوتاهی راه اندازی می شوند که به راحتی می توانید این دوربین ها را در مکان هایی که امکان کابل کشی و سیم کشی وجود ندارد نصب کنید حتی می توانید در فضاهای خارجی به راحتی استفاده کنید.

قیمت دوربین مدار بسته رم خور

توصیه های نصب دوربین مداربسته مموری خور وایرلس

در نصب دوربین های مداربسته بیسیم همواره باید در نظر داشته باشید به دلیل اینکه این دوربین ها بر اساس شبکه کار میکند در مکان‌هایی که چند دستگاه به طور همزمان به شبکه وای فای متصل می‌شوند امکان تداخل در سیگنال ها و امواج این دوربین ممکن است رخ بدهد پس قبل از نصب دوربین بهتر است مکان مورد نظر را بررسی کرده که در داخل سیگنالها مانع از اختلال در ضبط تصاویر نباشد.

ضرورت استفاده از سیستم مداربسته وایرلس در برخی از موقعیت ها امکان کابل‌کشی به دلایل مختلف وجود ندارد، به هم ریختن طراحی داخلی ساختمان ها دشوار شدن مسیر کابل کشی و استفاده از سیستم به طور موقت و برخی از مثال هایی هستند که می توانیم از سیستم مداربسته بیسیم استفاده بکنیم. آسانسور منازل مسکونی و یا شرکت های استیجاری حمل و نقل عمومی و مترو و موقعیت های شبیه به این از جمله حوزه هایی هستند که می توانیم از سیستم های مداربسته وایرلس استفاده بکنیم. اسم دیگر تصاویر دوربین بیسیم به سادگی از بستر وای فای منتقل می شوند و در زمان بسیار کمی تمامی دوربین ها می توانند نصب و راه اندازی بشوند.

نکته: در صورتی که ارتباط دوربین وایرلس با مرکز کنترل ضبط تصاویر مداربسته به هر دلیلی قطع شود تصاویر از بین خواهند رفت و بعد از برقرار شدن مجدد ارتباط شما تصویر ضبط شده لحظه قطع ارتباط را در هر ان وی آر از دست خواهید داد.

دوربین بیسیم  با قابیت رم

دوربین مدار بسته بی سیم که  قادر به پشتیبانی از کارت حافظه SD را داشته باشد دیگر  نیازی به نصب و استفاده از دستگاه های ضبط کننده تصویر نخواهد داشت. این دوربین مدار بسته وایرلس هم قابلیت ارسال همزمان صدا و تصویر را دارند تنها این مورد را باید درباره این دوربین ها در نظر داشت که برای امنیت ارسال تصاویر باید برای دوربین های خود کلمه عبور ایمن را تعیین کنید.در غیر اینصورت ممکن است خطر هک شدن اطلاعات شما را تهدید کند.

برای مشاهده تصاویر این دوربین های نظارتی می توانیم به روش های زیر عمل کنیم:

1- آدرس دوربین مدار بسته در مرورگر  وارد نمایید

2-  نرم افزار مخصوص دوربین مدار بسته وایرلس که در پک آن قرار دارد را نصب کرده و  آدرس Ip دوربین را وارد نمایید.

قیمت دوربین مدار بسته رم خور

قیمت دوربین مدار بسته رم خور

برای سفارش و خرید انواع دوربین های مداربسته رم خور وایرلس می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری به مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری مراجعه کنید. لازم به ذکر است که دوربین های مداربسته رم خور دارای مدل ها و انواع متفاوتی هستند که هر کدام برای منظور خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما