فروشگاه دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

فروشگاه دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی را همیشه دنبال کنید چراکه بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته را از طریق این مرکز فروش مشاهده خواهید کرد. دوربین های مداربسته سیمکارت خور سولار که مناسب مکان های دور دست و فضای باز هستند را می توانید در انواع مدل از این نمایندگی خریداری کنید. این دوربین ها وای فای دار بوده و دارای امکانات متفاوت جهت نظارت بر مکان های پر اهیمت دور دست می باشند. با ما باشید تا این مشخصات را به طور کامل با هم مرور کنیم:

دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی:

دوربین های مداربسته خورشیدی سیمکارتی تکنو دوربین، کارکرد سیمکارت خور بودن را دارند که شما با استفاده از آن می توانید اپراتور های همراه اول، ایرانسل و رایتل را پشتیبانی کنید و تصاویر دوربین مداربسته خود را از راه دور حتی اگر خارج از کشور هم باشید انتقال دهید و تصاویر دوربین را مشاهده کنید و کنترل محیط داشته باشید.

دوربین های مداربسته خورشیدی راه حل بهینه برای امنیت محل هایی است که شما در آن منطقه برق ندارید. دوربین های خورشیدی به صورت تخصصی روی این زمینه فعالیت دارند که بدون برق کار می کنند و بدون اتصال و سیم کشی هستند که می توانند کاملا خودکفا انرژی لازم برای روشن ماندن برای مدت نامحدود برق تولید کنند.

فروشگاه دوربین مداربسته خورشیدی

مکان نصب دوربین های مدار بسته solar

  • دوربین های خورشیدی برای باغ ها و باغ تالار ها، ویلا و عمارت، اماکن تجاری
  • مکان های بیرونی و ساختمان های بیرونی
  • حیاط و محوطه های وسیع
  • برای حصار هایی که عرض و طول طولانی دارند.
  • املاک سازان و سایت های ساخت و ساز
  • هر منطقه دور افتاده بدون اتصال برق

دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی

در ادامه می توان گفت که با وجود پنل، دوربین های مداربسته با پنل در روز کاملا روشن هستند و از نور آفتاب می توان برای شارژ باتری دوربین پنل دار استفاده کرد و دوربین سولار زمانی که نور نباشد می تواند تا دو روز دوربین را فعال نگه دارد و تصاویر به روی تلفن همراه شما ارسال شود. باید گفت که دوربین های خورشیدی سیم کارت خور انتقال تصویر بسیار فعال و پر سرعتی برخوردار هستند که بسیاری از مشتریان ما انتقال تصویر پر سرعت را دوست دارند و ما مدل های مداربسته سیم کارت خور را پیشنهاد می دهیم.

مدل های سیم کارت خور حجم اینترنت کمی مصرف می کنند به طوری که تست های انجام شده توسط کادر فنی، در یک ماه تست دوربین های خورشیدی سیم کارت خور 1 گیگ حجم مصرف داشته است و این نشانه واقعا برای حجم این مصرف توسط یک سیستم مداربسته بسیار عالی است.

از ویژگی‌های منحصر بفرد دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی می توان به سنسورهای تشخیص حرکت آن اشاره کرد که این سنسورها در بولت سیمکارتی خورشیدی مهجز به سنسور حرکتی بوده که با فعال نمودن آن امکان تشخیص حرکت برقرار خواهد شد. فعال شدن موشن در دوربین سیم کارت خور باعث مصرف بهینه فضای حافظه Micro-SD می شود، به طوری که در مواقعی که حرکتی در جلوی دوربین باشد عملیات رکورد تصاویر انجام می شود و در باقی موارد در حالت استند بای قرار خواهد داشت.

فروشگاه دوربین مداربسته خورشیدی

ذخیره سازی بر روی سرور ابری (Cloud)

یکی از ویژگیهای خوب دوربین های مداربسته سیم کارت خور خورشیدی کارکرد ذخیره تصاویر روی حافظه مجازی (سرور ابری) است که امنیت سیستم را چندین برابر افزایش می دهد. به عنوان مثال در مورد دوربین هایی که دارای سرور ابری نیستند و فقط قابلیت ضبط بروی کارت حافظه و یا دستگاه های رکوردر را دارند در صورتی که فردی بخواهد به جهت از بین بردن مدارک جرم دوربین یا رکوردر مربوطه را نابود نماید و یا به سرقت ببرد، تمامی مدارک از دست خواهد رفت.

اما با اتصال به یک سیستم فضای ذخیره سازی مجازی این امکان وجود خواهد داشت که حتی در صورت از بین رفتن و یا به سرقت رفتن دوربین نیز تا آخرین لحظه ایی که اتصال آن به برق برقرار است تمامی مدارک را در سروری ایمن ذخیره نموده که همین موضوع سبب افزایش ضریب امنیت سیستم خواهد شد.

از دیگر قابلیت ها می توان به دید در شب، صوت رسای میکروفون های خازنی، انرژی مصرف پایین و ذخیره سازی آسان کارت حافظه اشاره کرد. حال در ادامه به دو مدل از گروه سیستم مداربسته خورشیدی سیمکارتی تکنو دوربین اشاره می کنیم:

دوربین خورشیدی بولت

در این مدل بدون اینکه نیاز به مودم اینترنت یا برق شهری باشد، شما می توانید از راه دور تصاویر را نگاه کنید و حتی می توانید به روی مموری دستگاه خودتان تصاویر را مشاهده کنید و برای شما ضبط را انجام می دهد. شما این اختیار را دارید که دوربین را در هر مکان دلخواهی که خواستید نصب و راه اندازی کنید، چون این دوربین ضد آب و ضد گرد و غبار است که بیشتر مشتریان این دوربین را زیر باران نصب کرده‌اند.

این دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی پنل مجزایی دارد که برای شارژ باتری خود استفاده می‌کند که شما بتوانید پنل سولار را رو به روی تابش نور قرار بدهید. قابلیت این پنل در هوای ابری با نور کم و یا نور غیر طبیعی هم قابل کنترل است و شارژ میشود.

دوربین بیسیم خورشیدی دارای باتری بسیار قوی می باشد که برای روشن نگه داشتن دستگاه به کار برده شده است.شما علاوه بر استفاده از پنل خورشیدی می توانید این دوربین را به برق مستقیم شهر هم متصل کنید و بدون استفاده از پنل خورشیدی از دستگاه استفاده کنید.

فروشگاه دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین خورشیدی Speed Dome

دوربین مداربسته سیم کارتی چرخشی یکی از محصولات حفاظتی نظارتی است جنبه بازدارندگی خواهد داشت و به همین جهت توصیه می‌شود و اکثر محیط ها از دوربین های قابل رویت استفاده شود. این دوربین بیسیم خورشیدی ۳۶۰ درجه دارای یک پنل خورشیدی میباشد و از این رو با استفاده از انرژی خورشیدی می تواند بهترین گزینه برای تهیه یک دوربین امنیتی نظارتی مقرون به صرفه باشد.

این دوربین مداربسته اسپید دام سیم کارت خور دارای قابلیت تعقیب سوژه نیز می باشد به طوری که با حرکت سوژه به جهت های مختلف دوربین نیز در همان راستا حرکت می کند تا تصویر واضح و دقیق از آن سوژه سوژه ارائه کند.

فروشگاه دوربین مداربسته خورشیدی

فروشگاه دوربین مداربسته خورشیدی

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته فضای باز اوت دور از جمله خورشیدی را با قیمتی مناسب به نمایش گذاشته است. این دوربین در انواع متفاوت با کیفیت های مختلف به فروش می رسند.  جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت تکنو دوربین مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما