قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان

قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان را می خواهید در مدل های متفاوت دریافت کنید؟ دوربین مداربسته مموری خور ضبط صدا، با عملکرد کاربردی و بالایی که دارد برای حفظ مال و اموال شما با کمترین هزینه ایده آل می باشد که به خوبی این امکان را فراهم می سازد تا از محیط تحت نظارت فیلمبرداری کند و صدای اطراف را هم با وضوح بالا به ثبت برساند. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین امنیتی وایرلس رم خور آشنا شوید:

در اینجا به شرح دو نمونه از محبوب ترین دوربین مدار بسته رم خور فضای باز می پردازیم.

قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان

نصب دوربین مداربسته مناسب رم خور

اگر دنبال این هستید که سیستمی امنیتی راه‌اندازی کنید قطعا میدانید که خرید دوربین مداربسته تنها بخشی از این سیستم امنیتی است. تجهیزات دوربین دستگاه ضبط کننده یا رکوردر متناسب با نوع دوربین مداربسته ، کابل کشی های برقی اما چطور میتوانیم بدون نیاز به این تجهیزات و با کمترین هزینه سیستم امنیتی را نصب کرد ؟ دوربین مداربسته رم خور بهترین و مناسبترین گزینه است.

دوربین مداربسته رم خور مانند دوربین های دیگر کارت حافظه دارد این نوع دوربین ها از نوع تحت شبکه هستند، انواع دوربین مداربسته رم خور در بازار موجود است. امروزه کمتر جایی از سیستم امنیتی برخوردار نیست با توجه به نیاز دوربین مداربسته چه در محل کار و چه در خانه باعث پیشرفت زیاد این سیستم شده است دوربین های امروزی دارای ویژگی هایی چون رم خور بودن و سیم کارتی هستند که باعث کارآمدتر شدن آنها و مناسب و بهتر شدن آنها شده است.

دوربین مداربسته رم خور چیست ؟

در پایین این دوربین مداربسته شیاری برای جای‌گذاری رم وجود دارد که دوربین های آنالوگ این ویژگی و امکان را ندارند، ما در کل دو نوع دوربین مداربسته رم خور داریم. نوع اول دوربین هایی هستند که رم  به عنوان حافظه پشتیبان استفاده میشود و تمام تصاویر و ویدیو ها هم روی رم و هم روی هارد دوربین ذخیره میشود همان گونه که گفته شد حالت عملکرد رک به صورت پشتیبان است که در صورتی اگر دستگاه شما دزدیده شد شما میتوانید از روی رم دوربین اطلاعاتی به دست بیاورید.

نوع دوم رم تنها حافظه دوربین است و تمام اطلاعات بر روی رم ذخیره میشود این مدل از دوربین رم خور در بازار ایران بسیار زیاد است و شما می‌توانید آن را در تمام فروشگاه ها این مدل از دوربین مداربسته رم خور را  خریداری کنید البته میتوانید آن را با نام دوربین مداربسته وای فای نیز پیدا کرده خریداری کنید. بعضی از دوربین های سیم‌کارتی و کوچک نیز دارای رم خور بودن هستند و همچنین نیازی به دستگاه ذخیره ساز نمیباشد و به نوعی دیگر از هزینه صرفه جویی میشود ، برای نصب دوربین مداربسته رم خور باید سه نکته اساسی توجه کنیم.

کیفیت دوربین مداربسته مموری خور

کیفیت دوربین مداربسته مموری خور به نوع برند آن بستگی دارد در دوربین های مداربسته رم خور برای ضبط کردن تصاویر با کیفیت به سرعت رم توجه کرد یعنی منظور از سرعت رم در دوربین های مداربسته سرعت خواندن می‌باشد این نیز به نوع دوربین انتخابی ما بستگی دارد. یکی دیگر از چیز های مهم که باید به آن توجه داشته باشیم دوام جنس کارت حافظه است  کارت های حافظه باید در برابر آب و گردوغبار مقاوم باشند یکی دیگر از نکات مهم توجه کردن به برند آن و داشتن گارانتی است،

قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان

مزایای دوربین مداربسته رم خور

  • عدم نیاز به کابل کشی و سیم کشی
  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت ضبط صدا
  • نصب سریع و جا به جایی آسان

بزرگترین مزیت این دوربین ویژگی رم خور بودن آن است که با نصب رم در دوربین به تجهیزات نیازی ندارید برای مثال هارد یا دستگاه ذخیره ساز نیاز ندارید که قیمت بالایی هم دارند و از همه مهم تر بدون نیاز به سیم کشی شما میتوانید خودتان اقدام به نصب دوربین در خانه یا محل کار خود کنید و نیازی به آوردن نصاب ندارید. اگر شما میخواهید خودتان و بدون دردسر و آوردن نصاب دوربین نصب کنید این دوربین بهترین گزینه برای شما است چون نصبی بسیار راحت دارد که شما خودتان میتوانید آن را انجام دهید.

معایب دوربین با حافظه داخلی

عیبی که این دوربین دارد این است که محدودیت حافظه دارد ، از بهترین نرم افزار برای دوربین مداربسته خود استفاده نمایید زیرا تمام امکانات این دوربین در این نرم افزار خلاصه میشود.با توجه به ویژگی ها و مشخصات دوربین مداربسته رم خور ،این دوربین ها برای مکان هایی مناسب است که نیاز به محافظت زیادی ندارند برای مثال این دوربین برای منازل مناسب است چراکه فقط در نبودمان تصاویر را ضبط می‌کند و هیچ مشکلی برای حافظه آن رخ نمی‌دهد.

قیمت دوربین مدار بسته رم خور ارزان

حالا که با دوربین مداربسته رم خور آشنا شدید میتوانید آن را در فروشگاه ها و سایت های معتبر خریداری کرده و حتما با یک مشاور صحبت کنید. خرید دوربین مدار بسته رم خور را با ما تجربه کنید. دوربین های مداربسته مموری خور بدون اینکه به دستگاه دی وی آر نیاز داشته باشند، ضبط شده های خود را بر روی رم ذخیره خواهد کرد. غالب این دوربین ها که به اوت دور نیز معروفند دارای استاندارد ip66 بوده و بسیار مقاوم است این دوربین های مداربسته بی سیم کار می کنند که مالکین به وسیله آن می توانند به صورت شبانه روز محل خود را نظارت کنند. برای سفارش و خرید این دسته از دوربین ها با حافظه داخلی می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما