لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی چرخشی

لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی چرخشی را از ما بخواهید. انواع دوربین های مداربسته سولار را تکنو دوربین با قیمتی ویژه ارائه خواهد داد که جدا از این دارای گارانتی معتبر نیز می باشند. دوربین های مداربسته سیمکارت خور پنل دار را می توانید در مناطق دور افتاده نصب کنید و خود از راه دور توسط گوشی موبایل مکان مد نظر را کنترل کنید. با ما همراه باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته سولار چرخشی

یک دوربین سولار چرخشی که نیازی به اتصال برق ندارد، فقط کافی است مموری و سیم کارت را داخل آن قرار بدهید و دوربین را در داخل محل مورد نظر نصب کنید! دوربین اسپیددام سیم کارت خور چرخشی دارای قابلیت تعقیب سوژه می باشد به طوری که با حرکت سوژه به جهت های مختلف در همان راستا حرکت می کند تا تصویر واضح و دقیق اذان سوژه را ارائه کند، تکنولوژی انتقال تصویر در این نوع دوربین ها به بعد از معرفی نسل نوین دوربین های مداربسته و بعد از آن عرضه دوربین های مداربسته بیسیم یا وایرلس به بازار عرضه شده از طریق دیتای سیم کارت انجام میشود.

با این تفاوت که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم استفاده مستقیم از اینترنت ۳G یا ۴G از طریق سیم کارتی که درون دوربین ها قرار می‌گیرد را خواهند داشت در برخی از مدل های دوربین ها به عنوان یک مودم سیم کارتی استفاده می شود.

چرخشی مدل سیم کارتی از دیگر محصولات حفاظتی نظارتی آشکار می باشد و دوربین های امنیتی آشکار معمولاً جنبه بازدارندگی دارند به همین جهت است که توصیه می شود در محیط ها از دوربین های قابل رویت استفاده شود. دوربین بیسیم خورشیدی ۳۶۰ درجه دارای یک پنل خورشیدی میباشد و از این رو با استفاده از انرژی خورشیدی می تواند بهترین گزینه برای تهیه یک دوربین امنیتی-نظارتی مقرون به صرفه می باشد.

لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

دوربین های نظارتی گردان پنل دار اسپید دام

گروه اول تنها دارای قابلیت گردش به چپ و راست تا ۳۶۰ درجه و گردش عمودی تا ۹۰ درجه می باشند در اکثر مواقع این دوربین ها علاوه بر تکنولوژی P و T قابلیت Z یا بزرگنمایی وجود خواهند داشت و به دوربین های ptz معروف هستند. دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی چرخشی 360 درجه که در گروه اول یعنی دوربین های چرخشی با قابلیت بزرگنمایی دیجیتال جای دارد جزء حرفه ایی ترین سیستم های حفاظتی و نظارتی به شمار می آید.

بزرگنمایی اپتیکال یا Optical Zoom از طریق حرکت عدسی های موجود در لنز دوربین و تغیر فاصله کانونی آنها انجام می گردد در این حالت هیچ گونه افت کیفتی در تصویر بزرگنمایی شده به وجود نخواهد آمد. به طوری که با در نظر گرفتن سوژه A در فاصله 100متر دوربین پس  از زوم کردن بر روی سوژه در حالت اپتیکال این گونه به نظر خواهد رسید که با هر x  فاصله سوژه A دوربین کمتر و کمتر می گردد و به هیچ وجه کیفیت تصویر دچار افت نخواهد شد.

به طور مثال یک دوربین PTZ با کیفیت 4 مگاپیکسل و قدرت زوم اپتیکال 30X قادر است چهره یک شخص یا پلاک یک خودرو را در فاصله حدود 300 متری به وضوح به تصویر بکشد. این در حالی است که دوربین های PT زوم را به صورت دیجیتال انجام می دهند و با هر X زوم بیشتر از کیفیت تصویر کاسته می شود.

لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

مشخصات دوربین مداربسته سیم کارت خور خورشیدی

بدنه دوربین سیمکارتی از جنس فایبرگلاس بوده که علاوه بر وزن مناسب، از مشکلاتی مثل فرسودگی و تغییر رنگ زنگ زدگی و غیره که در دوربین های فلزی به مرور زمان اتفاق می‌افتد جلوگیری شود. همچنین با داشتن استاندارد جهانی آیپی ۶۶ در گروه دوربین های ضدآب و ضد ضربه قرار خواهند گرفت.

در این مرحله نصب و راه اندازی دوربین سیم کارت خور چرخشی اسپید دام را در ۵ مرحله بازبینی می کنیم:

  • مرحله اول: نصب سیمکارت و کارت حافظه درون در گاههای مربوطه
  • مرحله دوم: نصب اپلیکیشن  بر روی تلفن همراه
  • مرحله سوم: روشن نمودن دوربین
  • مرحله چهارم: اسکن کردن بار کد درج شده بر روی بدنه دوربین
  • مرحله پنجم: مشاهده آنلاین تصاویر و دسترسی کامل به کنترل پنل دوربین

نکته : پس از قرار دادن سیمکارت درون شیار مربوطه و روشن نمودن دوربین بولت سیمکارتی تنها کاری که جهت مشاهده تصویر به صورت آنلاین از طریق اینترنت باید انجام گردد اسکن کردن QR Code روی بدنه ی دوربین از طریق نرم افزار مربوطه و پس از آن دسترسی نا محدود و کامل به پنل کنترل دوربین به همراه مشاهده آنلاین تصاویر میسر خواهد بود.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی چرخشی

یکی از مهمترین مزیت های خرید دوربین چرخشی سیم کارت خور قابلیت چرخش این دوربین هاست که به سمت چپ و راست و بالا و پایین در درجه های ۹۰ و ۳۶۰ می‌انجامد. هنگامی که خرید دوربین های چرخشی سیم کارت خور انجام می دهیم باید توجه کنید که اصالت کالا و ضمانت یا گارانتی و برند و خدمات بعد از فروش داشته باشد پیشنهاد میکنیم از خرید دوربین توسط فروشنده های متفرقه و نامعتبر منصرف بشوید و ضمانت و عملکرد دقیق محصول را در خرید از یک فروشگاه معتبر امتحان کنید. فروشگاه اینترنتی تکنو دوربین با چندین سال سابقه و تجربه در زمینه واردات سیستم های ضد آب ضد سرقت و فروش انواع دوربین را دارد.

لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

برای خرید، سفارش و دریافت لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی می توانید با ما در تماس باشید. این مجموعه محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مداربسته می توانید با شماره های درج شده در تماس باشید. کارشناسان تکنو دوربین آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید و نصب و راه اندازی دوربین مداربسته پنل دار، سیستم های امنیتی ضد سرقت برای اماکن و خودرو ها هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما