خرید دوربین مدار بسته رم خور فضای خارجی

خرید دوربین مدار بسته رم خور فضای خارجی را با ما تجربه کنید. دوربین های مداربسته مموری خور بدون اینکه به دستگاه رکوردر نیاز داشته باشند، ضبط شده های خود را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد. این دوربین ها که به اوت دور نیز معروفند دارای استاندارد ip66 بوده و بسیار مقاوم است.در اینجا به شرح دو نمونه از محبوب ترین دوربین مدار بسته رم خور فضای باز می پردازیم. این دوربین های مداربسته بی سیم کار می کنند که مالکین به وسیله آن می توانند به صورت شبانه روز محل خود را نظارت کنند:

خرید دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مداربسته خورشیدی ضد آب بی سیم

امروزه محصولات دوستدار محیط زیست روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند و بسیاری از شرکت ها و ساختمان ها تلاش زیادی برای جلوگیری از آلودگی و صرفه جویی در انرژی انجام می دهند. در عین حال، وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، حائز اهمیت است که منابع انرژی قابل اعتمادی داشته باشید و تضمین کنید که تجهیزات و سیستم‌های شما به درستی کار می‌کنند تا محل و افراد شما ایمن باشند. برای همین یکی از مطلوب ‌ترین و جدید ترین نسل دوربین مداربسته خورشیدی است که با گرفتن نور خورشید انرژی خود را تأمین می کند.

یک دوربین خورشیدی به کابل کشی و برق مستقیم نیاز ندارد، بنابراین می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. همچنین به دلیل اینکه با انرژی خورشیدی کار می کند، هیچ وقفه ای در عملکرد آن ایجاد نمی شود. بهترین و موثرترین ویژگی این دوربین های خورشیدی، باتری قابلی شارژ آن می باشد که به دوربین کمک می کند با ذخیره نیروی اضافی، در شب و در هوای ابری کار کند.

دوربین مداربسته رم خور پنل دار

یک دوربین مداربسته رم خور پنل دار دارای قابلیت اطمینان بالا، ظرفیت ذخیره سازی کارت حافظه به میزان ۶۴ گیگ و رزولوشن تصویر باکیفیت به میزان ۲ مگاپیکسل می باشد. همچنین به وسیله انرژی خورشیدی که دارد، مدل مناسبی برای جاهای دشواری است که دور از دسترس برق باشند، یا سیم کشی در آن جا دشوار و عملاً غیر ممکن باشد.  درنتیجه می توان آن را برای مناطق دور یا محیط های چالش برانگیز جغرافیایی استفاده کرد. نحوه محافظت از کسب و کار و منطقه خود را با استفاده از این مدل دوربین های خورشیدی بیابید.

به علاوه نصب دوربین های خورشیدی در ساختمان های ساخت و ساز نیمه کاره و یا مزرعه ایده مفید و خوبی است. زیرا قابلیت راه اندازی این محصول به طور قابل توجهی ساده تر و ارزان تر است و تقریباً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. این دوربین مداربسته پنل دار ۲ مگاپیکسل برای فضاهای خارجی طراحی شده و دارای قابلیت دید در شب، اسپیکر و میکروفون می باشد.

خرید دوربین مدار بسته رم خور

دوربین مداربسته چرخان اسپید دام وایرلس

دوربین مداربسته چرخان اسپید دام وایرلس یکی از مدل های محبوب است که می تواند از هزینه های گزاف خرید سه عدد دوربین معمولی در محیط صرفه جویی کند. چراکه این مدل دارای قابلیت چرخشی به صورت افقی و عمودی به میزان ۳۶۰ درجه است که خود به تنهایی می تواند دید گسترده ای را به اندازه سه دوربین لنز ثابت فراهم کند. با اتصال این دوربین به اینترنت، مالکین می توانند به صورت ۲۴ ساعته از راه دور بر وقایع محیط مورد نظر به صورت زنده از طریق گوشی های هوشمند خود نظارت کامل و دسترسی داشته باشند.

همچنین دارای ویژگی تشخیص کزکت است که در هنگام احساس ورود اشخاص به جلوی دید خود فیلم برداری را آغاز و برای کاربران خود هشدار را ارسال می کنند. بنابراین، صاحبین خانه فوراً از هرگونه فعالیت یا حرکت غیرعادی مطلع می شوند. این دوربین مداربسته ضد آب فضای باز گردان از مدل های وایرلس است که نیازی به سیم کشی انتقال تصویر ندارد. برای همین نصب و تعبیه ساده ای دارد. به وسیله این دوربین می توانید مدارک در هنگام وقوع تخلفات ارائه دهید. زیرا دارای سازگاری با کارت حافظه است و حجم وسیعی از اطلاعات را تا سقف ظرفیت ۶۴ گیگ نگهداری می کند.

دوربین مداربسته چرخان اسپید دام وایرلس

به علاوه نه تنها ضبط واضحی در طول روز به ارمغان می آورد، بلکه به وسیله ال ای دی های هوشمند خود، دید باکیفیتی را در تاریکی و دل شب ایجاد می کند. دوربین مداربسته چرخان اسپید دام وایرلس برای محیط های خارجی طراحی شده و مدل مناسبی برای نصب در جلوی درب ورودی و خروجی بانک، فروشگاه و غیره می باشد. قابلیت زوم اپتیکال و مکالمه دو طرفه از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دوربین گردان می باشد.

خرید دوربین مدار بسته رم خور

خرید دوربین مدار بسته رم خور

در این عصر، که امنیت یک مسئله ضروری است، فروشگاه تکنودوربین بهترین سیستم های دوربین مداربسته را عرضه می دهد که بالاترین امنیت را با نازلترین ترین قیمت به شما ارائه می دهد. این دوربین مداربسته مموری خور را می توانید با توجه به مدل مربوطه برای انواع اماکن مسکونی، تجاری و سایر مناطقی که امنیت برای کسب و کار شما ضروری است نصب کنید. شما می توانید از طریق این وبسایت انواع دوربین های مداربسته رم خور را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما