قیمت دزدگیر سیم کارتی جی ام کا مدل 890

قیمت دزدگیر جی ام کا سیم کارتی مدل 890 را می توانید هم اکنون از ما دریافت کنید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع دزدگیر های منزل با کیفیت تلفن ثابت و سیمکارتی را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر به فروش می رساند. با ما همراه باشید تا انواع سیستم های اعلام سرقت خانگی را بشناسید:

قیمت دزدگیر جی ام کا

دزدگیر خانه

بسیاری از دزدگیر های منزل مدرن از طریق برنامه های گوشی هوشمند قابل کنترل هستند. سیستم های دارای سازگاری با اپلیکیشن ها به عنوان سیستم های امنیتی خانه هوشمند شناخته می شوند. فقط قابلیت های هوشمند سیستم را با روش نظارت حرفه ای که استفاده می کند اشتباه نگیرید – این دو با هم متفاوت هستند. به عنوان مثال، می توانید یک سیستم امنیتی هوشمند داشته باشید و همچنان از نظارت حرفه ای زنگ تلفن همراه برخوردار شوید.

چندین جزء در یک سیستم امنیتی وجود دارد که ممکن است با گوشی هوشمند یا تبلت قابل کنترل باشد.

دزدگیر هوشمند

بسیاری از سیستم‌ اعلام سرقت خانه به شما امکان می‌دهند زنگ دزدگیر را از تلفن هوشمند خود مسلح یا خلع سلاح کنید، بنابراین هرگز لازم نیست نگران فراموش کردن زنگ هشدار هنگام خروج باشید. اکثر ارائه دهندگان برنامه های امنیتی خانه خود را دارند و برخی نیز با برنامه های جهانی Alarm.com سازگار هستند.

به راهنمای اتوماسیون خانگی ما نگاهی بیندازید تا ایده بهتری در مورد تعداد دستگاه های امنیتی که می توانید از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید به دست آورید.

قیمت دزدگیر جی ام کا

تفاوت بین سیستم هشدار بی سیم و سیمکارتی چیست؟

اگر به دنبال دزدگیر خانه هستید، به احتمال زیاد در مورد سیستم امنیتی خانه بی سیم و سیستم هشدار سلولی شنیده اید. پس آیا اینها همان چیزها هستند؟ یا کاملا متفاوت هستند؟ با تعریف مستقیم، دزدگیر های بی سیم و تلفن همراه بسیار شبیه هستند، به این معنی که هر دو به جای استفاده از اتصال سیم فیزیکی، به سیگنال های رادیویی متکی هستند. با این حال، در جهان زنگ خانه، آنها به دو چیز جداگانه اشاره می کنند:

بی سیم

سیستم امنیتی خانه بی سیم سیستمی است که برای ارتباط سنسورها با کنترل پنل نیازی به سیم ندارد. به عبارت دیگر، بی سیم به اتصالات بین واحدهای هشدار داخل خانه شما اشاره دارد.

سیمکارتی

سیستم هشدار سلولی به این معنی است که پانل کنترل می تواند بدون نیاز به سیم با منابع خارج از خانه شما ارتباط برقرار کند. بنابراین هیچ خط تلفنی برای زنگ خانه شما برای تماس با ایستگاه نظارت وجود ندارد. سیستم های سلولی همچنین امکان نظارت بر گوشی های هوشمند را فراهم می کنند.
برای از بین بردن بیشتر آن، یک سیستم امنیتی خانه بی سیم به شما امکان می دهد حسگرها را به صورت بی سیم در سراسر خانه خود راه اندازی کنید و از طریق سیگنال های بی سیم به پنل کنترل شما هشدار دهند. حسگرهای شما فقط از طریق فرکانس‌های رادیویی منحصر به فرد به‌صورت بی‌سیم به پانل کنترل خاص شما متصل می‌شوند.

هنگامی که زنگ هشدار فعال می شود، یک سیستم هشدار سلولی به جای استفاده از اتصال اینترنتی یا تلفن ثابت، ایستگاه نظارت را از طریق پیوندهای سلولی (مشابه ارسال پیام متنی) مطلع می کند. این پیوندهای سلولی همچنین به شما این امکان را می دهند که از هر گونه فعالیت در گوشی هوشمند خود مطلع شوید.

سیستم اعلام سرقت بیسیم، خوب است سیمکارتی باشد.

برای داشتن یک سیستم امنیتی خانه بی سیم، از نظر فنی به سیستم هشدار بی سیم و سلولی نیاز دارید. وقتی آنها با هم کار می کنند، نهایت امنیت و آرامش را به دست می آورید. در اینجا فقط چند مورد از مزایای استفاده از دزدگیر خانه با قابلیت های بی سیم و سلولی آورده شده است:

از آنجایی که نیازی به اتصالات سیمی به هیچ شکلی نیست، نصب و استفاده روزانه بسیار آسان است. انتقال داده ها در سیستم های امنیتی خانه سلولی و بی سیم سریعتر از سیستم های سیمی است. با یک سیستم هشدار سلولی، اگر سیستم امنیتی بی سیم خانه هر گونه فعالیتی را تشخیص دهد، می توان صاحب خانه را در حال حرکت مطلع کرد.
سیستم های امنیتی تلفن همراه و بی سیم خانه ایمن تر و قابل اطمینان تر از سیستم های تلفن یا خطوط برق هستند زیرا هیچ سیمی برای غیرفعال کردن مزاحم وجود ندارد.
سیستم هشدار بی سیم و سلولی در قطع برق تحت تأثیر قرار نمی گیرد. در حالی که سیستم‌های هشدار سلولی و سیستم‌های امنیتی بی‌سیم خانه به دو چیز جداگانه اشاره می‌کنند، حقیقت این است که وقتی با هم استفاده می‌شوند بهترین عملکرد را دارند. هنگامی که تمام ارتباطات دزدگیر خانه شما – چه در داخل و چه در خارج – بدون سیم یا برق کار می کند، می توانید به آن وابسته باشید تا در صورت نیاز به آن کار کند.

مشخصات دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا 890

  • دارا بودن صفحه نمایش ال سی دی و کلیدهای دکمه ای جهت هرگونه تنظیمات
  • دارای کنترل از راه دور از طریق پیامک و برنامه اندرویدی
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت حریق از طریق تماس تلفنی و پیامک در قالب فارسی
  • سرعت بسیار بالای اعلام سرقت در کمتر از ۲ ثانیه
  •  پشتیبانی از ۸ زون
  • قابلیت تغییر رمز از طریق پیامک یا اپلیکیشن
  •  دارا بودن دو عدد ریموت کنترل
  • ظرفیت حافظه تا ثبت ۶۰ واقعه همراه ساعت و تاریخ
  • ارسال اعلان برای مدیر در صورت قطع برق و یا مسدود شدن سیمکارت
  • قابلیت ضبط صدا به مدت ۳۰ ثانیه هنگام اعلام سرقت

قیمت دزدگیر جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا

برای خرید و سفارش سیستم اعلام سرقت جی ام کا در مدل ها و تکنولوژی های متفاوت هم اکنون با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین دزدگیر اماکن ضمانت نامه دار نزد ماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما