نصب و فروش دزدگیر منزل بیسیم سیم کارتی

نصب و فروش دزدگیر منزل بیسیم سیم کارتی با بالاترین کیفیت و بهترین عملکرد. تکنو دوربین دارای نمایندگی پخش انواع پکیج دزدگیر وایرلس سیم کارتی به قیمت عمده می باشد.

نصب و فروش دزدگیر منزل

انواع دزدگیر منزل بیسیم سیم کارتی

زمانی که به خرید دزدگیری مناسب برای منزل یا محل کار خود اقدام می کنید قطعا امنیت برایتان بسیار مهم است. لذا برای فراهم کردن امنیت و آرامش منزل و یا هر مکانی که می خواهید دزد گیر را در آنجا نصب کنید باید بهترین دزدگیر را انتخاب کرده تا در دراز مدت بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید.

نصب و فروش دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن از لحاظ عملکرد به سه دسته تقسیم می شوند که به دزدگیر های تلفن کننده، دزدگیر های سیمکارتی و دزدگیر های دو منظوره معروفند. در ادامه به معرفی پر فروشترین و محبوب ترنین دزدگیر ها خواهیم پرداخت:

  • دزدگیر دو حالته آیمکس G1
  • دزدگیر دو حالته آیمکس G2
  • دزدگیر دو حالته آیمکس
  • پک کامل دزدگیر سیمکارتخور آیمکس
  • دزدگیر اماکن فایر وال
  • دزدگیر اماکن سیم کارتی GMK890

دزدگیر منزل بیسیم سیم کارتی

دزدگیر بیسم سیمکارت خور یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع دزد گیر می باشد. عملکرد این نوع دزدگیر ها به این صورت است که در هنگام نصب، چند شماره موبایل افراد درجه یک خانه به دستگاه مرکزی دزدگیر داده می شود تا در مواقع اضطراری با این افراد تماس سریع برقرار شود یا اینکه از طریق sms به آنها وضعیت اطلاع داده شود.

نصب و فروش دزدگیر منزل

نصب و فروش دزدگیر منزل بیسیم سیم کارتی

فروشگاه تکنو دوربین ارائه دهنده انواع خدمات نصب و راه اندازی، فروش، پشتبانی و غیره می باشد. لازم به ذکر است شرکت تکنو دوربین در تمامی نقاط ایران از جمله شهر های تهران، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه، مشهد و غیره دارای نمایندگی معتبر جهت نصب و راه اندازی انواع دزدگیر های مختلف همراه با گارانتی می باشد.

نصاب های این شرکت پس از دریافت محصول توسط مشتری به محل نصب رفته و پکیج را به صورت کامل بدون هیچ ایرادی نصب و راه اندازی می کند.

جهت خرید بهترین نوع دزدگیر ضد سرقت منزل با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما