خرید دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی چرخشی 4G

خرید دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی چرخشی 4G با بهترین قیمت آغاز شد. این دوربین مداربسته قابلیت چرخش 360 درجه به اطراف را داشته و تصاویر را بدون افت کیفیت زوم می کند. دوربین مداربسته گردان خورشیدی تصاویر را برای کاربران از طریق اینترنت سیم کارت ارسال کرده و بدون نیاز به برق در طول روز بدون قطعی ضبط فیلم خواهد کرد. با ما باشید تا با این دوربین بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته گردان خورشیدی

دوربین شما از یک منطقه تشخیص حرکت سفارشی شده و هشدار حرکت در زمان واقعی از طریق APP پشتیبانی می کند. هنگامی که حالت PIR روشن است، حساسیت حرکتی قابل تنظیم می تواند از هشدارهای کاذب از طریق دوربین شما جلوگیری کند. تشخیص انسان PIR، هنگامی که دوربین حرکت انسان را تشخیص داد، نور سفید روشن می شود و زنگ هشدار را به تلفن فشار می دهد.

دوربین های PTZ برد IR بالاتری دارند. این کاربر را قادر می سازد تا اشیاء را تا فاصله بیشتری در شرایط کم نور نظارت کند. همچنین، با فناوری‌هایی مانند IR هوشمند، دوربین می‌تواند به‌طور خودکار نوردهی بیش از حد را به دلیل چراغ‌های LED IR متعادل کند. دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی از انواع سیم کارت های ایرانسل، همراه اول، ثابت و رایتل پشتیبانی خواهد کرد. این دوربین مداربسته که به آن کنترل از راه دور نیز گفته می شود را می توان به راحتی از نقطه ای توسط گوشی همراه کنترل کرد. دوربین مداربسته پنل دار نیازی به لوازم و تجهیزات جانبی ندارد چراکه کاملا بیسیم بوده و برخلاف سایر دوربین های وایرلس که برای ضبط فیلم به آداپتور نیاز دارند، این دوربین انرژی خود را از طریق پنل خورشیدی تامین می کند و کاملا بدون سیم می باشند.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

 ذخیره سازی ابری دوربین چرخشی خورشیدی

ذخیره سازی ابری دوربین مدار بسته یک برنامه جامع است که به کاربران امکان می دهد فیلم های مرتبط با دوربین را از راه دور بدون نگرانی در مورد ظرفیت ذخیره سازی در محل ذخیره کنند.

پوشش کامل با Pan Tilt و محیط کاری

اکنون تماشای یک منطقه بزرگ با تلفن شما آسان‌تر شده است، دوربین شما با عملکرد 355 درجه افقی و 90 درجه چرخش عمودی برای دستیابی به دید وسیع‌تر اعمال می‌شود. سطح ضد آب IP66، می تواند در برابر چالش -20-50 ℃ مقاومت کند. چرخش 360 درجه، کنترل تلفن همراه جهت بالا-پایین-چپ-راست، بدون نظارت بر زاویه مرده توسط این دوربین مداربسته امکان پذیر است. مکالمه دو طرفه، دوربین مداربسته چرخان خورشیدی باعث می شود شما بتوانید از راه دور با افراد حاضر در مکان صحبت کنید.

مشخصات دوربین مداربسته 4G خورشیدی

  • دارای سنسور CMOS 1/3 اینچی
  • نظارت به مدت 24 ساعت بدون آماده به کار
  • پس از شارژ کامل به مدت 3 تا 4 روز در روزهای ابری یا بارانی به طور مداوم ضبط می کند.
  • فناوری حرکت / شیب / زوم: حرکت: 0-265 درجه، شیب: 0-90 درجه، و بزرگنمایی دیجیتال 5 برابر.
  •  دوربین های امنیتی IP66 ضد آب و هوا برای نظارت تصویری در فضای باز.
  •  دید در شب تمام رنگی نور ستاره، فاصله قابل مشاهده تا 0-20 متر است.
  •  دوربین‌های IP با انرژی خورشیدی تشخیص حرکت هوش مصنوعی.
  •  دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی پخش ویدئو با هوش مصنوعی.
  •  فناوری صوتی دو طرفه با صدای واضح.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

امکانات دوربین پنل دار 360 درجه

دوربین ما فقط از سیم کارت 4G استفاده می کند و از اتصال به 3G / GSM / WiFi خانگی پشتیبانی نمی کند. نیازی به کابل شبکه LAN نیست! نیازی به راه اندازی وای فای نیست! بدون نیاز به اتصال سیم و کابل خانگی! دوربین عمدتا در محیط بدون اینترنت استفاده می شود، توان تامین برق را ندارد، اما دارای سیگنال موبایل سیم کارت و آفتابی است. باید سیم کارت را در دوربین قرار دهید و از طریق سیم کارت به اینترنت متصل شوید. دوربین خورشیدی اتصال به اینترنت روتر را پشتیبانی نمی کند. دوربین شبکه 4G از فضای ذخیره سازی Cloud FTP پشتیبانی می کند! دوربین‌های شبکه 4G از مشتریان رایانه شخصی پشتیبانی نمی‌کنند.

این دوربین گردان 360 درجه از برنامه های موبایل، سیستم های iOS و اندروید پشتیبانی می کند. مشاهده در هر زمان و هر مکان پشتیبانی از صدای دو طرفه را دارد. با استفاده از انرژی خورشیدی، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست، می توانید آن را در هر مکانی (نیاز به شبکه Wifi) مانند باغ ها، مزارع، خیابان ها نصب کنید. کار بدون وقفه پانل خورشیدی دوربین IP وای فای باتری قابل شارژ می تواند به طور مداوم بدون نیاز به خارج کردن باتری برای شارژ از طریق پنل خورشیدی خارجی کار کند.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

برای خرید دوربین مداربسته مناسب باغ و مزرعه سرخود عمل نکیند. ما بهترین پیشنهاد ها را برای شما عزیزان داریم. دوربین های مداربسته خورشیدی می توانند بهترین و ایده آل ترین دوربین مداربسته برای فضای باز و مناطق دور افتاده باشند. چراکه این دوربین ها برق خود را از طریق پنل خورشیدی تامین خواهند کرد.تکنو دوربین دوربین های خورشیدی پنل دار را در دو مدل بولت سیمکارتی و اسپید دام بیسیم ارائه بازار می کند. که همگی دارای گارانتی معتبر دو ساله می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما