مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی به قیمت ویژه آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین دوربین های پنل دار خورشیدی می باشد. این دوربین ها دیگر خیال شما را بابت برق منطقه و ضبط به موقع راحت کرده اند. دوربین های مداربسته خورشیدی گونه ای از دوربین های باتری دار اند که انرژی خورشیدی را به برق تبدیل کرده و مقدار اضافی را برای مواقع بارانی و اضطراری ذخیره خواهند کرد. این دوربین ها کاملا بیسیم بوده یعنی حتی را برای ضبط فیلم به آداپتور نیز نیاز ندارند. با ما همراه باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی

دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی پیشرفته برای مزارع و جنگل ها، پروژه های زیرساختی سخت و رویدادهای ورزشی یا فرهنگی موقت ایده آل هستند. اغلب، کاربران نهایی یا یکپارچه‌کننده‌های سیستم باید خودشان قطعات مختلفی را خریداری و مونتاژ کنند تا یک سیستم امنیتی مستقل برای برنامه‌هایی که برق و اینترنت در دسترس نیستند ایجاد کنند. این فرآیند کار طراحی و زمان زیادی را برای یافتن قطعات مناسب می طلبد و منجر به هزینه و مصرف بیش از حد انرژی و همچنین پایداری کم و مشکل در استفاده از سیستم می شود. اما در حال حاضر، دوربین خورشیدی می تواند توسط یک نفر به کار گرفته شود و مقرون به صرفه، پایداری و سهولت استفاده را ارائه می دهد.

بدون نیاز به سیم کشی برق و کابل شبکه!

این دوربین پنل دار بیسیم با استفاده از انرژی خورشیدی بدون هیچ گونه سیم کشی برق نصب می شود. باتری داخلی از مدیریت هوشمند انرژی و ذخیره انرژی طولانی مدت پشتیبانی می کند. کاربران می توانند تا 7 روز از کارکرد مداوم در غیاب نور مستقیم خورشید لذت ببرند. با پشتیبانی از چندین استاندارد از جمله GSM، WCDMA و 4G LTE، تنظیمات دوربین به راحتی و به صورت بی سیم از طریق شبکه های تلفن همراه به اینترنت متصل می شوند.

طراحی ماژولار سبک و حرفه ای نصب را بدون تجهیزات مکانیکی امکان پذیر می کند و هزینه و زمان نصب را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

برای دوربین خورشیدی هوای بد مشکلی نیست

دستگاه های خورشیدی که برای فضای باز طراحی شده اند، مستعد شرایط آب و هوایی شدید مانند بادهای شدید و طوفان باران هستند. که در این صورت مشکلی نیست تنظیمات دوربین با انرژی خورشیدی محکم و پایدار هستند.

باتری های معمولی اغلب در فصل زمستان، به خصوص در ارتفاعات، قدرت خود را از دست می دهند یا کاملا غیر قابل استفاده می شوند. اما این دوربین های خورشیدی دارای باتری هستند که در دمای منفی 20 درجه سانتی گراد (4- درجه فارنهایت) کار می کنند. دوربین‌های مداربسته 3G/4G با درگاه سیم‌کارت داخلی، نظارت مطمئنی را برای مزارع، اقامتگاه‌های بازی و مناطق دورافتاده ارائه می‌کنند. هوش هوشمند برای تشخیص انسان استفاده می شود. اعلان‌های فشاری را در برنامه خود دریافت کنید. فیلم‌های ویدیویی تا یک ماه را می‌توان روی کارت‌های داده ذخیره کرد که می‌توان آن را در اسلات SD دوربین قرار داد.

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی

فاکتورهای مهم در انتخاب دوربین 3G/4G خورشیدی برای مزرعه

  • پنل خورشیدی و باتری باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا ضبط برنامه ریزی شده و تشخیص حرکت را در خود جای دهند.
  • باتری‌های لیتیوم یونی چرخه‌های شارژ بیشتر و شارژ مجدد سریع‌تری نسبت به باتری‌های سرب اسیدی یا ژل استاندارد دارند.
  • آیا باتری ها بدون تعویض کل سیستم قابل تعویض هستند و عمر آنها به پایان می رسد؟
  • آیا برای کاهش استفاده از پهنای باند سیم کارت شما می توان فیلم های ویدئویی را برای مدت طولانی روی دوربین ذخیره کرد؟
  • آیا روتر داخلی GSM 3G/4G با همه ارائه دهندگان خدمات در ایران سازگار است؟

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی با شبکه 4G خورشیدی

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی با شبکه 4G خورشیدی و WiFi Pan-Tilt داخلی/خارجی. یک باتری خورشیدی با وضوح بالا 2 مگاپیکسلی با شبکه 4G LTE و دوربین WiFi که برای برنامه‌های نظارت داخلی و خارجی طراحی شده است. دارای سنسور تصویر قدرتمند و قابلیت فشرده‌سازی H.264+/H.265 برای تولید 192 *1080 برای خروجی ویدیوی واضح 1080P است. عملکرد داخلی Pan/Tilt که کاربر را قادر می سازد لنز دوربین را از چپ به راست تا 355 درجه و لنز دوربین را شیب به بالا و پایین 110 درجه حرکت دهد. همچنین شامل زوم دیجیتال است.

با مصرف برق کم در حالت آماده به کار، دوربین در تمام طول سال بدون هیچ گونه تعمیر و نگهداری کار می کند. هنگامی که یک جسم متحرک شناسایی می شود، به طور خودکار فیلم ضبط می کند و اعلان هشدار را به تلفن شما ارسال می کند. دوربین های خورشیدی را می توان برای سال ها در هر مکانی استفاده کرد تا زمانی که نور خورشید داشته باشد. حتی در مناطق شلوغ، باتری ها ماه ها دوام می آورند و در بدترین حالت بدون هیچ آفتابی تا چند روز کار می کنند.

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی

مرکز فروش دوربین مداربسته خورشیدی

دستگاه امنیتی با انرژی خورشیدی برای مناطقی که به عملکرد قوی نیاز دارید، اما جایی که کاربران به منابع تغذیه و کابل های اترنت دسترسی ندارند، ایده آل است. در عین حال، آنها همچنین می توانند برق پشتیبان را برای حل وقفه های نظارتی به دلیل قطع برق در یک سناریوی منبع تغذیه معمولی فراهم کنند. لذا پیشنهاد ما برای تامین امنیت مناطق دور افتاده خرید و نصب دوریین مداربسته خورشیدی است. اگر می خواهید این دوربین را در دو مدل بولت و اسپید دام چرخشی خریداری کنید هم اکنون تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما