فروشگاه دزدگیر جی ام کا مدل 890

فروشگاه دزدگیر جی ام کا مدل 890 آماده ارائه انواع سیستم های ضد سرقت با بهترین قیمت می باشد. پکیج دزدگیر جی ام کا 890 یک سیستم کنترل مرکزی دارای تلفن کننده می باشد و به محض وقوع سرقت مراتب را از طریق سیمکارت روی دستگاه و به صورت تماس و SMS به شماره های از پیش تعیین شده اعلام می‌کند. شرکت «جی ام کا»جز برترین برند‌های دزدگیر اماکن در ایران با ارائه بروزترین سیستم‌های اعلام سرقت به نیازهای اقشار مختلف پاسخ داده است. با ما همراه باشید تا با دزدگیر 890 جی ام کا بیشتر آشنا شوید:

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 890

شرکت جی ام کا از سال 1385 تا اکنون به تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی پرداخته است. دزدگیر منازل جی ام کا از پرطرفدارترین محصول این شرکت میباشد کاربرد دزدگیر منازل جی ام کا مدل 890 برای منازل مسکونی کوچک، آپارتمان ها، امکان تجاری،ادارت و کارگاه ها و غیره میباشد. دزدگیر اماکن جی ام کا علاوه براینکه دزدگیر خانه میباشد دارای قابلیت های دیگری مانند باز کردن دربهای برقی پارکینگ ها با استفاده از ریموت، تماس تلفنی  یا پیامک میباشد.

نحوه ی عملکرد دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 890 به این صورت است که دستگاه درحالت فعال هرگونه حرکت جلوی لنز دروبین آن وتشخیص حرکت توسط سنسور پیامک هشدار آن به نرم افزار مخصوص در گوشی همراه شما ارسال شده و از حرکت شما را مطلع می کند. این محصول دارای جایگاه سیم کاتر و کارت حافظه میباشد و یا میتوان به تلفن ثایت منزل آن را متصل کرد. ارتباط دزدگیر با کاربر از طریق شماره های از پیش تعیین شده درتنظیمات ان به صورت تماس یا پیامک میباشد و هم چنین با استفاده از اینترنت سیم کارت از راه دور با نرم افزار مخصوص درگوشی همراه میتوان به صورت آنلاین تمام تصاویر وفیلم های ضبط شده را مشاهده کرد

مشخات فنی دزدگیر جی ام کا مدل 890 :

  • دارای ابعادی با 24 در 30در 10 سانتی متر میباشد جنس بدنه آن پلاستیک بسیار مقاوم وفشرده است و دارای وزن 1600 گرم است.
  • اتصالاتی بیسیم آن به صورت وایرلس و جی ام اس 2 جی  دارای ساعت دیجیتال با تاریخ شمسی و اعلام ایام هفته.
  • صفحه نمایش دیجیتالی و به صورت ال سی دی.
  • این محصول دارای 8 زون بوده که  به صورت 4 زون سیم دار که از 20 عدد سنسور چشمی  و 4 زون بیسیم  از 64 عد سنسور چشمی پشتیبانی می کند و به صورت 24 ساعته فعال هستند.
  • حافظه ی داخلی آن برای شماره های از پیش فرض شده به تعداد  15 عدد  وظرفیت حافظه  ارسال پیامک آن 15 عدد میباشد.
  • باتری داخلی آن دارای گنجایش 4500 میلی آمپر بر ساعت و 12 ولتی  است که این باتری در حالت عادی  48 ساعت و رحالت الارم هشدار دهنده به مدت 30 دقیقه دزدگیر را روشن نگه میدارد.
  •  اعلام هشدار در صورت قطع  و وصل شدن برق ویا ورود وخروج افراد به صورت محرمانه از طریق پیامک، تماس ، نرم افزار مخصوص به گوشی همراه کاربران می باشد.

قیمت دزدگیر جی امفروشگاه دزدگیر جی ام کا

سیستم ضد سرقت جی ام کا 890

کنترل کردن آن از راه دور توسط 2 عدد ریموت میباشد دارای میکروفون و شنود قوی بوده و در صورت خرابی سیستم یا سرقت بلندگوی آن به به صورت آژیر هشدار های لازم را می دهد میتوان صدای آژیر را از بازه زمانی 10 ثانیه تا 400 ثانیه تنظیم کرد. حافظه سیستم مرکزی برای 60 واقعه با ذکر تاریخ وساعت ظرفیت دارد. پیامک های هشدار دهنده برای اعلام سرق و اعلام حریق آن به صورت جداگانه میباشد و سنسور حساس به گرما و دود را دارد و قبل از اینکه خسارت های جدی بر اثر آتش سوزی وارد شود با ارسال الارم هشدار دهنده به کابران از ظریق تماس و پیامک و نرم افزار کاربران را مطلع می کند.

اعلام هشدار درصورت کمتر شدن شارژ سیم کارت از 1000 تومان و امکان شارژ کردن آن از طریق نرمافزار مخصوص از راه دور با گوشی همراه را دارد. این دزدگیر دارای قابلیت ضبط صدا به مدت 30 ثانیه را دارد که درصورت لزوم با فعال کردن آن درهنگام سرقت در محل نصب با  پخش کردن صدای خود می توان سارقان را فراری داد.

سیستم SP در دزدگیر جی ام کا

این دستگاه دارای سیستم حفاظت داخلی اس پی است در هنگام سوختن و یا قطع شدن بلندگوی  بیرونی دزدگیر سیستم داخلی آن یعنی آژیر داخلی و سیرن  سیستم تلفن کننده یفعال انها روشن می شود و دزدگیر را به صورت فعال نگه می دارد. این دزدگیر میتواند همزمان 5 عدد دستگاه برقی در مجاور دزدگیر نصب شده مانند درب های برقی پارکینگ ها را با ریموت های خود کنترل کند

پیکیج دزدگیر منازل جی ام کا مدل 890 شامل پنل مرکزی سیم کارت خور ، دو عدد ریموت ،باتری بکاپ گیری 4.5 آمپر یک عدد. سیم 4 رشته ای فویل دار به متراژ 50 متر .آژِیر داخلی  پیزو یک عدد. آژِر خارجی یا بلندگو یک عدد. زون چشمی  سیم دار یک کیلوی  2 عدد. دفترچه راهنمای نصب

فروشگاه دزدگیر جی ام کا

فروشگاه دزدگیر جی ام کا

دزدگیر اماکن، سیستمی است که به منظور شناسایی ورود افراد غیر مجاز به یک ساختمان یا مکان، استفاده می شود. این دستگاه به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می کند. فروشگاه دزدگیر اماکن جی ام کا در بانه انواع سیستم های ضد سرقت خانگی یا دزدگیر منزل را با قیمتی ویژه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما