قیمت دزدگیر اماکن سیمکارتی gmk910

قیمت دزدگیر gmk910 سیم کارتی را به صورت عمده و تکی از نمایندگی های فروش دوربین مداربسته بانه دریافت کنید. این مدل دزدگیر اماکن دارای صفحه نمایشگر LCD و کنترل از راه دور و کلی امکانات دیگر است که طرفداران زیادی به خود نیز حذب کرده است. با ما باشید تا با این سیستم مرکزی دو منظوره جی ام کا مدل ۹۱۰ بیشتر آشنا شوید:

قیمت دزدگیر gmk910

سیستم دزدگیر اماکن سیمکارتی gmk910

سیستم دزدگیر اماکن سیمکارتی gmk910 که دارای قابلیت سیمکارتی و تلفن کننده است با قابلیت های هوشمندی که دارد نه تنها از خانه و محل کار شما محافظت می کند، بلکه با ویژگی های اتوماسیونی که دارد طرفداران زیادی به خود جذب می کند.

این مدل دزدگیر با ارائه راه حل های هشدار نسل جدید خود، دشواری ها و عملکرد دست و پاگیر هشدارهای معمولی را کنار می گذارد و نوید استفاده مطابق با استانداردهای عصر ما، قابلیت زنگ و پیامک فرستادن را می دهد.

مهمترین تفاوت این سیستم هشدار در این است که نصب و افزودن واحدهای اضافی مانند زون ها از طریق رابط کاربری آسان و کنترل آن به کمک تلفن هوشمند قابل انجام است. بله، اگر می خواهید، می توانید با وارد کردن رمز عبور با صفحه دکمه نمایشگر کار خود را نیز حل کنید. مانند خاموش و روشن کردن یا ذخیره شماره ها و غیره از راه دور.

قیمت دزدگیر gmk910

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 910

سیستم مرکزی ضد سرقت جی ام کا مدل ۹۱۰، بطور اتوماتیک هر آنچه را احساس می کند در حافظه صفحه نمایشگر ثبت می کند. یعنی با توجه به تاریخ و زمان حادثه خواه این یک جرم باشد یا یک جزییات جزئی مانند تغییر رمز یا غیر فعال کردن افراد را در ۶۰ حافظه آن ثبت می کند، به این ترتیب بررسی وقایع واقعی آسان می شود. کار با سیستم دزدگیر اماکن سیمکارتی gmk910 بسیار آسان است زیرا تا جایی که منبع تغذیه در این نزدیکی باشد می توان آن را در هر جایی قرار داد. همچنین دارای ابعاد بسیار متناسب مستطیلی است.

این دزدگیر gmk مدل 910 برای همه ی مکان های مختلف ایده آل است. به گونه ای که می توانید در منازل، دفاتر، شرکت ها، بانک ها، ویلاها، خانه باغ ها و غیره نصب و راه اندازی کنید.

این سیستم ضد سرقت جی ام کا منازل از مدل های دو منظوره سیمکارتی و تلفن کننده است. به عبارت دیگر، هنگامی که در صورت احساس خطر، زنگ هشدار رخ می دهد. این می تواند یک هشدار به صورت صدای آژیر باشد و یا اینکه به تلفن همراه هوشمند شما ارسال می شود و شما با استفاده از برنامه موجود در تلفن هوشمند خود، تمام موقعیت های بعدی را مدیریت می کنید. این هشدارها به صورت اختیاری از چند طریق مختلف قابل انتقال هستند: برنامه اپلیکیشن، پیام کوتاه و تماس صوتی.

قیمت دزدگیر gmk910

قیمت دزدگیر gmk910

شما می توانید این مدل دزدگیر اماکن سیمکارتی gmk910 و سایر مدل های دزدگیر جی ام کا را به صورت بسیار ارزان و ضمانت دو ساله پس از فروش از طریق شماره های درج شده در فروشگاه اینترنتی تکنودوربین سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما