فروشگاه دزدگیر مدل gmk 910

فروشگاه دزدگیر مدل gmk 910 عرضه کننده انواع سیستم های اعلام سرقت با بهترین قیمت می باشد. دزدگیر مدل gmk 910‌ اماکن، بهترین سیستم الکترونیکی مدرن است که می تواند به طور موثری از خانه شما محافظت کرده و افراد ناخواسته و مزاحمان را از خود دور نگه دارد. این محصول یک سیستم هشدار دهنده خانگی خوب است که در صورت تشخیص وقایع غیرعادی، در هر کجا که باشید چه در طبقه بالا خواب هستید یا خارج از محیط هستید، می تواند زنگ هشدار خود را ایجاد کند و برای شما ارسال کند.

این دزدگیر اماکن سیمکارتی جی ام کا از مدل های دو منظوره است که دارای طراحی منحصر بفردی می باشد. همچنین به کلی توابع پیشرفته مجهز است تا در‌ کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز های کاربران خود باشد. جهت آشنایی بیشتر با این سیستم مرکزی سیمکارتی جی ام کا مدل ۹۱۰ همراه ما باشید:

فروشگاه دزدگیر مدل gmk 910

دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰

امنیت یکی از نیازهای اساسی هر فرد است. چراکه هر شخصی می خواهد از عزیزان یا داشته های خود در اماکن متعدد، به ویژه از شخص خود محافظت کند. به طور کلی دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ به طوری طراحی شده است که صاحبان آنها را از ورود افراد ناخواسته و حیوانات مزاحم به منطقه مربوطه مطلع می کند و همچنین در صورت بروز خطرات احتمالی، هشدار ها را از طریق پیام کوتاه، تماس صوتی و اپلیکیشن مخصوص اطلاع رسانی می کند.

این سیستم ها برای محافظت از اموال شخصی و تجاری در برابر افراد سود جو یا حتی حیوانات بسیار مورد نیاز است. همچنین به بسیاری از افراد این امکان را می دهد تا به وسیله زون های سیمی و بیسیم با آگاه سازی زود هنگام مشکل احتمالی در ساختمانهای عمومی سریعاً اقدام کنند. به ویژه، افرادی که در کلانشهرها زندگی می کنند بیشتر از کسانی که در مناطق روستایی زندگی می کنند با مشکلات امنیتی روبرو می شوند. شهرهایی که روز به روز شلوغتر می شوند، فرصتی بیشتر برای سارقان نیز ایجاد می کنند.

بسیاری از افراد در مقابل این مشکل امنیتی فزاینده، یکی از گزینه های مختلف را انتخاب می کنند که مناسب آنها نصب یک دزدگیر GMK در محیط مورد نظر می باشد.

فروشگاه دزدگیر مدل gmk 910

این سیستم اعلان سرقت GMK مدل 910

این سیستم اعلان سرقت GMK مدل 910، به شما این امکان را می دهد تا با هشدار سریع و مؤثر از آنچه متعلق به شما است محافظت کنید. از طرف دیگر، این سیستم که دارای اثر بازدارندگی نیز است. به لطف ویژگی شناسایی دقیق با جلوگیری از حوادث احتمالی خانه و محل کار یا گزارش فوری آن از آسیب دیدن مال و زندگی شما جلوگیری می کند.

با این حال، همه ی این گزارشات سریع از طریق متصل کردن دزدگیر به خط تلفن ثابت محیط می باشد. از طرف دیگر در صورت نبودن دسترسی به خط ثابت تلفن، می توانید دزدگیر را به سیمکارت مجهز کنید. از همین رو می تواند اطلاع رسانی های خود را از طریق شماره های از پیش تعیین شده ارسال کند. این سیستم مرکزی جی ام کا دو منظوره مدل ۹۱۰، دارای صفحه نمایشگر ال سی دی بر روی بدنه است که از ویژگی های کاربردی بهره می برد. به عنوان نمونه بر روی آن، ساعت دیجیتال و تاریخ رسمی و دقیقی مجنز است تا درک بهتری را از زمان وقوع حوادث ارائه دهد. همچنین دارای قابلیت شنود است و می تواند به ضبط صداهای محیط بپردازد.

دزدگیر منزل 910

همانطور که گفته شد این دزدگیر منزل مدل gmk 910، از ۸ زون بیسیم و سیمی قابل اطمینان بهره می برد. به عنوان نمونه: آتش سوزی که باعث از بین رفتن بسیاری از وسایل خانه ها و محل کار می شود، نوعی تصادف ناگوار است که می تواند خیلی سریع از کنترل خارج شود و خسارات زیادی وارد کند. از همین رو سنسور های تشخیص دود این سیستم ضد سرقت جی ام کا، بهترین راه برای جلوگیری از آتش سوزی است که می تواند باعث حفظ ایمنی هم برای جان و هم برای دارایی شود. هشدار دهنده های آتش به لطف حسگرهای متمایزی که دارند به دود یا گرما حساس هستند و در شرایط ممکن فعال می شوند و به کاربران خود هشدار می دهند.

فروشگاه دزدگیر مدل gmk 910

ویژگی های منحصر بفرد دیگر دزدگیر سیمکارتی GMK مدل 910

  • اطلاع رسانی رله باز شدن درب با زبان فارسی.
  • قابلیت خاموش و روشن کردن سیستم از طریق پیام کوتاه یا کی‌پد از راه دور.
  • گزارش ورود و خروج اشخاص دیگر به مدیر.
  • ثبت پیام ۳۰ ثانیه ای سخنگو بر روی حافظه سیستم جهت اعلان سرقت.
  • قابلیت اطلاع رسانی جزئیات رویداد های محیط نصب شده از طریق پیامک.
  • امکان شماره گیری با سرعت بسیار بالا.
  • قابلیت شارژ سیمکارت از راه دور از طریق پیامک.
  • نشان دادن میزان آنتن بر روی صفحه نمایشگر ال سی دی.
  • ارسال هشدار در مواقع فراموشی خاموش یا روشن کردن دستگاه.
  • مجهز به ۲۰ حافظه سخنگو در مواقع دزدی و احساس تهدید.
  • امکان ضبط رویدادها با ۶۰ حافظه بر روی صفحه نمایشگر LCD
  • قابلیت کنترل ۴ عدد دستگاه برقی از طریق تماس صوتی و پیام کوتاه.

فروشگاه دزدگیر مدل gmk 910

بهترین فروشگاه برای خرید دزدگیر کجاست؟ مرکز فروش منصوری در بانه دارای نمایندگی فروش انواع دزدگیر منازل جی ام کا gmk همراه با گارانتی معتبر و قیمتی شگفت انگیز می باشد. دزدگیر های اماکن جی ام کا بهترین برند عرضه کننده دزدگیر اماکن در کشور می باشد. اگر قصد دارید دزدگیر اماکن جی ام کا در مدل های متفاوت را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی خریداری کنید، با ما تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما