فروش دوربین دنده عقب آینه ای

فروش دوربین دنده عقب آینه ای به صورت عمده و تکی با ارزان ترین قیمت توسط بازرگانی تکنودوربین انجام می گردد. این محصولات می توانند برای رانندگان دید واضح و عالی فراهم کند تا ایمنی سرنشینان را تضمین کرده در نتیجه کمک خوبی به ثبت تمامی سوانح به صورت واقعی خواهد کرد. با ما باشید تا شما را با دو نمونه از بهترین دوربین خودرو لمسی و آینه ای آشنا کنیم.

فروش دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین ماشین عقب مدل لمسی

دوربین های دنده عقب از جمله تجهیزات مورد استفاده در وسایل نقلیه شخصی می باشد که با استفاده از فناوری پیشرفته و ویژگی هایی که دارد می توانید از آنها نهایت استفاده را کسب کنید و می توانید از آنها در طول رانندگی روشن نگه دارید. شما می توانید با استفاده از دوربین داخل اتومبیل در طول سفر، مناظر زیبا و حوادث پیش بینی نشده ای را که در هنگام رانندگی با آنها روبرو می شوید ثبت کنید. همچنین می توانید از فیلم هایی که در یک حادثه اتفاق افتاده از طریق صفحه نمایش لمسی داخل اتومبیل مطلع شوید.

این دوربین دنده عقب خودرو با مانیتور ۴.۳ اینچی است که از زاویه دید بالایی برخوردار است، همچنین قادر می باشد تا کنترل بیشتری را در اطراف خودرو داشته باشید. بنابراین هیچ جزئیات مهمی را از دست نمی دهید. این مدل دوربین مانیتوری ماشین از دو دوربین جلو و عقب بهره می برد همچنین دارای قابلیت دید در شب است. علاوه بر این ها، دارای جی سنسور قوی بوده و تمامی صدا های محیط را  ضبط خواهد کرد تا به صورت بسیار واضح به استراق سمع داخل خودرو بپردازد.

فروش دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب آینه‌ای خودرو

دوربین دنده عقب آینه ای ROYAL – XENOTIC دارای صفحه نمایش داخلی است که به آن دوربین 3 حالته نیز گفته می شود چراکه راننده می تواند دوربین را جهت داشتن کنترل بیشتر بر روی پلاک، سپر و شاسی نصب و راه اندازی کند. همچنین شما این فرصت را دارید که فیلم ها و عکس های گرفته شده جلو و عقب خودرو را فوراً بر روی صفحه دستگاه مشاهده کنید. به علاوه در صورت تمایل می توانید تصاویر را پس از ذخیره دوباره مشاهده کنید. صفحه نمایش داخلی این مدل دوربین مانیتوری اتومبیل دارای ابعاد ۴.۵ اینچی است که همه ی اطراف را به خوبی به اجرا خواهد گذاشت.

فروش دوربین دنده عقب آینه ای

فروش دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب بهترین وسیله نظارتی و امنیتی برای خودرو های شماست که سبب افزایش قدرت مهار شما به حین رانندگی و دنده عقب می باشد. دوربین های ماشین دارای چندین مدل می باشند که همگی با قیمتی باور نکردنی در بازرگانی تکنو دوربین به فروش می رسند.

جهت سفارش ارزان قیمت بهترین دوربین دنده عقب آینه ای به صورت عمده و خرده همین الان با شماره های درج شده در فروشگاه آنلاین منصوری بانه تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما