فروش دزدگیر اماکن سیم کارتی gmk910

فروش دزدگیر اماکن سیم کارتی gmk910 با قیمتی مناسب توسط تکنو دوربین. قیمت دزدگیر gmk910 سیم کارتی را به صورت عمده و تکی از نمایندگی های فروش دوربین مداربسته بانه دریافت کنید. این مدل دزدگیر اماکن جی ام کا دارای صفحه نمایشگر LCD و کنترل از راه دور و کلی امکانات دیگر است که طرفداران زیادی به خود نیز حذب کرده است. با ما باشید تا با این سیستم مرکزی دو منظوره جی ام کا مدل ۹۱۰ بیشتر آشنا شوید:

فروش دزدگیر gmk910

دزدگیر اماکن GMK

سیستمی است که به منظور شناسایی ورود افراد غیر مجاز به یک ساختمان یا مکان، استفاده می‌شود. این دستگاه به هنگام گذر از یک حریم خصوصی یا شکستن یک قفل، با اعلام صدا، این عمل غیرقانونی را اعلان می‌ کند. دزگیر اماکن را می توان در ساختمان های مسکونی، تجاری، صنعتی و نظامی نصب کرد. کاربرد این سیستم امنیتی، محافظت از جان و مال ساکنان در مقابل سارقان و خرابکاران است. در ساختمان زندان‌ها نیز برای کنترل زندانیان از این سیستم نظارتی استفاده می‌کنند. برخی از سیستم‌های هشدار دهنده یا دزدگیر‌های اماکن تنها یک کاربرد دارند.

دزدگیر gmk 910

دزدگیر gmk 910  از سیستم های هشدار می باشد که دارای استراق سمع  قوی است که هم از خط ثابت و سیم کارت پشتیبانی می کند که پیام هشدار را به صورت sms و تماس اعلام می کند و سرعت شماره گیری بالایی دارد.توانایی کنترل کردن 3 منطقه مجزا را با یک دستگاه دارد دارای سیستم های پیشرفته حفاظت میباشد که در صورت قطع سیم بلندگو تلفن کننده فعال میشود. به طور کلی دزدگیر gmk 910 برای مکان های تجاری و مسکونی مناسب می باشد. این دزدگیر دارای گارانتی 1 ساله میباشد و بیمه نامه سرقت تا سقف 200 میلیون است

این دزدگیر امنیتی دارای یک ویژگی خاصی است که قابلیت ارسال پیامک و تماس تلفنی دارد بدین معنی  که قابلیت این را دارد که اطلاعات ورود و خروج را از طریق تماس تلفنی و پیامک به شماره تعیین شده در سیستم را دارد. به همین دلیل تنها کافی است که شماره مورد نظر خود را در حافظه دستگاه ثبت کنید و سیم کارتی درون دزدگیر قرار دهید تا این اطلاعات برای شما ارسال شود. این دستگاه یک سیستم اعلام سرقت قوی است که برای  محل مورد نظر استفاده می شود.

دزدگیر مناسب برای خانه دارای چه ویژگی هایی است؟

دزدگیر مناسب برای خانه باید امنیت و حفاظت مناسبی را برای شما و خانواده‌تان ارائه دهد. ویژگی‌های اصلی که یک دزدگیر برای خانه باید داشته باشد عبارتند از:

  1. حسگرهای متنوع: دزدگیر باید دارای حسگرهای متنوعی باشد که قادر به تشخیص حرکت در داخل و خارج از خانه، تغییرات دما، نورپردازی، دود، گاز، و حتی ترک زمین باشند. این حسگرها به تشخیص و اعلام حوادث مختلف کمک می‌کنند.
  2. دوربین مداربسته: دزدگیرهای مدرن معمولاً دارای دوربین‌های مداربسته می‌باشند که تصاویر و ویدئوهای زنده از محیط را ضبط و ارسال می‌کنند. این ویژگی می‌تواند به تشخیص و ثبت تصاویر دزدان و حوادث مهم کمک کند.
  3. اعلان‌های تلفنی: دزدگیر باید قابلیت ارسال اعلان‌های تلفنی به شماره‌های تماس اضطراری شما داشته باشد. این اعلان‌ها می‌توانند به شما اطلاع دهند که چه اتفاقی در خانه افتاده است.
  4. اتصال به مراکز نظارت: برخی دزدگیرها قابلیت اتصال به مراکز نظارت امنیتی دارند تا در صورت وقوع حادثه، تیم‌های امنیتی متخصص برای کمک به شما فوراً به محل بیایند.
  5. امکان یادگیری: برخی دزدگیرها قابلیت یادگیری الگوهای حرکت عادی در خانه را دارند تا در صورت تشخیص حرکت غیرمعمول، هشدار دهند.
  6. پشتیبانی از اپلیکیشن‌های همراه: برخی دزدگیرها اپلیکیشن‌های همراه دارند که به شما امکان کنترل دزدگیر و مشاهده وضعیت آن از طریق تلفن همراه می‌دهند.
  7. باتری یدک: در صورت قطعی برق در خانه، دزدگیر باید از باتری پشتیبانی برای ادامه عملکرد استفاده کند.
  8. نصب و استفاده آسان: دزدگیر باید آسان برای نصب و استفاده باشد تا به شما اجازه دهد خودتان آن را نصب کنید یا با کمک تکنسین‌های حرفه‌ای نصب کنید.
  9. اطلاعات دقیق: دزدگیر باید اطلاعات دقیقی از حادثه را فراهم کند تا در مورد وقوع حادثه به نیروهای امنیتی اطلاعات دقیق و کافی داشته باشید.

هنگام انتخاب دزدگیر برای خانه، به نیازهای امنیتی خود و نوع محل اقامتتان توجه کنید. همچنین، مهم است که از یک تکنسین ماهر برای نصب و تنظیم صحیح دزدگیر استفاده کنید تا از کارایی بهینه آن اطمینان حاصل کنید.

سیستم مرکزی سیستم اعلام سرقت

بزرگترین قطعه در سیستم امنیتی برد مرکزی آن است. این برد در درون محفظه پلاستیکی سفید رنگ که وظیفه حفاظت از برد الکترونیکی دستگاه در برابر شرایط جوی یا گرد و غبار می باشد قرار دارد. این جعبه ابعادی نظیر یک لپ‌تاپ را دارد، همین امر باعث شده تا برای افرادی که فضای زیادی ندارند انتخاب این مدل گزینه مناسبی باشد. بر روی این بدنه یک کی‌پد یا همان صفحه کلید، رابط اصلی بین شما (کاربر) و سیستم زنگ خطر شماست. این کیپد دستورات را از طریق کلیدها می پذیرد و اطلاعات خروجی را با استفاده از یک صفحه نمایش بصری و صداهای قابل شنیدن منتشر می کند. این صفحه کلید عملیات رمزگذاری، فعال یا غیرفعال کردن دستگاه و همچنین تعریف حالت های مختلف عملکرد چشمی های قسمت خاصی از ساختمان را انجام می‌دهند.

همچنین دزدگیر GMK مدل ۹۱۰ یک صفحه نمایش کوچک از نوع LCD دارد که پیغام های حریق یا سرقت را نمایش می دهد. بر روی صفحه نمایش این محصول ایام هفته و ساعت دیجیتال شمسی، نمایش آنتن دهی شبکه قابل مشاهده است.به طور کلی از جمله ویژگی‌های این سیستم اعلام سرقت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

فروش دزدگیر gmk910

امکانات دزدگیر بیسیم 910 جی ام کا

  • ضبط ۲ پیام مجزا جهت اعلام حریق و اعلام سرقت
  • پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دزدگیر به دلیل فراموشی
  • حافظه سخنگــو جهــت اعـلام سـرقت و حریـق
  • دارای امکان ثبت وقایع با ۶۰ حافظه قابل نمایش بر روی
  • فعال و غیر فعال کردن PART1 و PART2 و PART3 از طریق SMS، تماس با دستگاه ، ریموت کنترل و کنترل توسط کی پد داخلی و خارجی
  • کنترل ۴ وسیله بـرقـی تـوسـط SMS ، تمـاس ، برنـامـه انـدرویـد
  • گزارش ورود و خروج محرمانه به صورت تماس صوتی (سخنگو) و از طریق پیامک
  • هشدار قطع و وصل برق به صورت سخنگو از طریق تماس و ارسال پیامک
  • رسال شماره تلفن فردی که دستگاه را از طریق پیامک فعال و غیرفعال نموده به مدیر مربوطه
  • امکان پخش فوری آلارم و تماس در صورت قطع برق و بصورت تاخیری ۵ دقیقه، ۲٫۵ و ۴٫۵ ساعت
  • دارای ۸ زون با سیم و بی سیم قابل تفکیک برای سه منطقه مختلف به صورت مجزا
  • حافظه سخنگو تماس از طریق GSM و ۱۰حافظه تماس از طریق خط ثابت
  • قابـلـیـت راه انـدازی با هـر نـوع خط تلفن (شهــری و روستایـی).
  • دارای ساعت دیجیتال تاریخ شمسی و ایام هفته .
  • استراق سمع قوی و حساس.
  • ارسال شماره تلفن فردی که دستگاه را از طریق پیامک فعال و غیرفعال نموده به مدیر مربوطه.
  • تایمر رله خروجی دستگاه با این امکان که در ساعات خاصی رله فعال یا غیر فعال شود.

دزدگیر اماکن سیم کارتی دارای جه قابلیت هایی است؟

دزدگیرهای اماکن سیم کارتی دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که به منظور افزایش امنیت اماکن مختلف مانند منازل، دفاتر، و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شوند. این دزدگیرها از سیم کارت‌های تلفن همراه برای ارتباط با صاحبان اماکن و ارسال اطلاعات به آنها استفاده می‌کنند. تعدادی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های اصلی دزدگیرهای اماکن سیم کارتی عبارتند از:

  1. هشدارهای تلفنی: این دزدگیرها می‌توانند به شما پیام‌ها یا تماس‌های صوتی ارسال کنند تا شما را از وقوع حادثه (مانند ورود دزدان به امکان) آگاه کنند. این پیام‌ها معمولاً به شماره تلفن همراه یا تلفن ثابتی که شما تعیین می‌کنید، ارسال می‌شوند.
  2. کنترل از راه دور: از طریق سیم کارت، می‌توانید دزدگیر را از راه دور کنترل کرده و عملیاتی مانند فعال و غیرفعال کردن دزدگیر، باز و بسته کردن درها و پنجره‌ها، و یا اجرای دستورات دلخواه دیگر را انجام دهید.
  3. دسترسی به ویدئو: برخی دزدگیرهای هوش مصنوعی دارای دوربین‌های مداربسته هستند که به شما امکان مشاهده تصاویر و ویدئوها از اماکن خود را از راه دور از طریق تلفن همراه می‌دهند.
  4. حسگرهای مختلف: این دزدگیرها ممکن است دارای حسگرهای مختلفی باشند که تشخیص حرکت، تغییرات دما، نورپردازی، دود، و حتی گاز را انجام دهند.
  5. اعلان‌های SMS و ایمیل: به جای تماس تلفنی، دزدگیرها می‌توانند هشدارها را به شما از طریق پیامک یا ایمیل ارسال کنند.
  6. اتصال به مراکز نظارت: برخی از دزدگیرها دارای امکان اتصال به مراکز نظارت امنیتی یا پلیس هستند تا در صورت وقوع حادثه، اقدامات امنیتی بلافاصله انجام شود.

دزدگیرهای اماکن سیم کارتی معمولاً با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف ارتباطی و امنیتی طراحی می‌شوند تا امنیت و اطمینان بیشتری را به صاحبان اماکن ارائه دهند. انتخاب دزدگیر مناسب بسته به نیازها و بودجه شما می‌تواند به بهبود امنیت مکان خود کمک کند.

فروش دزدگیر gmk910

دزدگیر اماکن جی ام کا یکی از برند های معتبر و شناخته شده جهت حفظ امنیت و اعلام سرقت و حریق های ناگهانی می باشد. دزدگیر سیم کارتی GMK910 یکی از پر فروش ترین سیستم های اعلام سرقت است که قابل نصب در هر مکانی بوده و دارای سیستم پیشرفته ای در این خصوص می باشد. برای خرید دزدگیر gmk910 و سایر مدل های دیگر دزدگیر اماکن GMK می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما