عمده فروش دزدگیر اماکن مدل gmk 910

عمده فروش دزدگیر اماکن مدل gmk 910 در بانه ارائه دهنده انواع دزدگیر برند جی ام کا با ارزان ترین قیمت می باشد. فروش ویژه دزدگیر اماکنی سیمکارتی و خط ثابت (دوگانه) 910 جی ام کا در بازرگانی تکنو دوربین بانه آغاز شد.

عمده فروش دزدگیر اماکن مدل gmk 910

معرفی دزدگیر منازل جی ام کا مدل 910

شرکت GMK یکی از برترین شرکت ها در زمینه ساخت سیستم های امنیتی بوده که دارای 2 سال گارانتی معتبر می باشد. سیستم اعلام سرقت GMK 910 یک سیستم کنترل مرکزی با تلفن کننده می باشد که به محض وقوع سرقت و یا عملی مشکوک مراتب را از طریق سیمکارت از پیش تعیین شده به صورت تماس و SMS اعلام می کند.

عمده فروش دزدگیر اماکن مدل gmk 910

دزدگیر اماکن جی ام کا۹۱۰

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۹۱۰ از سری دسته های همه کاره است که از کلی امکانات حرفه ای و بروز بهره می برد. این محصول به خصوص برای مناطق فاقد دسترسی به خط تلف ثابت طراحی شده است. چراکه از سیم کارت تمامی اپراتور های داخلی پشتیبانی می کند و می تواند علاوه بر تلفن ثابت محیط به وسیله آن هشدار های لازم را ارسال کند. این سیستم مرکزی سرعت عکس العمل فوق العاده ی زیر ۲ ثانیه دارد و مناسب تمامی مکان های متعدد مسکونی، اداری، تجاری ، بانک، خانه باغ، پارکینگ و غیره می باشد. همچنین نصب، راه اندازی و کاربرد این محصول بسیار ساده و بی درد سر است.

برای شما این امکان فراهم است تا در این سیستم ضد سرقت خانه gmk یک پیام مبنی بر اطلاع رسانی در مواقع فراموشی فعال کردن آن ذخیره کنید. سپس در این گونه مواقع می توانید از عدم فعال سازی دزدگیر خود باخبر شده و برای روشن نمودن آن از طریق پیام کوتاه یا برنامه مخصوص اندروید اقدام کنید. همچنین برای ساعت هایی که لازم ندارید دزدگیر فعال باشد، می توانید از ویژگی تایمر ۲۴ ساعته این محصول استفاده کنید. درنتیجه زمان خاموش و روشن بودن آن را به دلخواه تنظیم کنید. به طور کلی می توانید چندین شماره تلفن مجاز را در حافظه این دزدگیر ذخیره کنید تا در مواقع احساس تهدید با این شماره ها در تماس باشد. لازم به ذکر است بدانید شماره تلفن عضوی که سیستم را خاموش کرده باشد برای مدیر مربوطه ارسال می شود.

عمده فروش دزدگیر اماکن مدل gmk 910

دزدگیر سیمکارتی gmk مدل 910

از طریق دزدگیر سیمکارتی جی ام کا مدل 910 می توانید شنود صدای قدرتمند و واضحی در محیط داشته باشید. همچنین کسی نمی تواند موانع این دزدگیر را دور بزند. چراکه در صورت قطع برق محیط ، قطع تلفن ثابت و یا قطع بلندگو می تواند در کمترین زمان ممکن مالکین را از وجود چنین مشکلی نیز آگاه سازد. به علاوه در حافظه این سیستم می توانید در مدت زمان ۳۰ ثانیه ای پیام خود را برای اعلام سرقت و حریق ضبط کنید. از طرف دیگر شما می توانید از طریق پیام کوتاه از تمامی جزئیات وقایع محیط مربوطه باخبر شوید.

دزدگیر تلفن کننده منازل gmk 910 دارای قابلیت سازگاری با ۸ عدد زون سیمی و ۸ عدد زون بی سیم است. از این رو می توانید به وسیله این ویژگی ایمنی بیشتری را در مناطق مختلف محیط خود پوشش دهید. البته می توانید این زون ها را به عنوان حریق یا سرقت تعریف کنید. از سوی دیگر امکان نام گذاری هر کدام از این سنسور ها وجود دارد تا در مواقع تحریک برای شما آدرس مربوطه ارسال گردد.

به وسیله این سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰ می توانید چندین وسایل برقی محیط را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. برای نمونه می توانید سیستم روشنایی را خاموش یا روشن و یا اینکه کرکره برقی پارکینگ را بالا و پایین ببرید.

عمده فروش دزدگیر اماکن مدل gmk 910

مشخصات دزدگیر اماکن GMK مدل 910

  • اعلام فعال و غیر فعال کردن دستگاه توسط (تلفن ، کی پد ، ریموت ، SMS ، اپلیکیشن موبایل)
  • تبدیل هر زون به زون دینگ دانگ، 24 ساعته، تاخیری و فوری، NO ،NC
  • کنترل 4 وسیله برقی و باز کردن درب منزل توسط (تلفن ، SMS ، اپلیکیشن موبایل)
  • گزارش ورود و خروج و اعلام قطع و وصل برق با تماس سخنگو یا SMS
  • هشدار قطع و وصل برق به صورت SMS
  • دارای امکان ثبت وقایع با 60 حافظه با قابلیت نمایش بر روی LCD
  • امکان برنامه ریزی دستگاه برای فعال و غیر فعال شدن در ساعت و تاریخ دلخواه
  • کنترل کردن 3 منطقه مجزا با یک دستگاه (تلفن ، ریموت ، SMS ، اپلیکیشن موبایل)
  • تایمر رله خروجی با امکان برنامه ریزی جهت فعال و غیر فعال کردن در زمان مشخص
  • ویرایش شماره تلفن، حذف و اضافه کردن شماره تلفن از طریق اپلیکیشن موبایل و SMS
  • اطلاع رسانی به مدیر در صورتی که شارژ سیم کارت کمتر از 1000 تومان باشد
  • امکان ثبت پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دزدگیر به دلیل فراموشی
  • حذف ریموت کنترل توسط مدیر از طریق SMS ، با انتخاب نوع ریموت
  • عدم تداخل دستگاه دزدگیر با هرگونه مودم ADSL
  • اعلام زون تحریک شده توسط SMS به شماره های ثبت شده
  • سرعت شماره گیری فوق العاده بالا
  • مجهز به 4 زون با سیم و 4 زون بی سیم قابل تفکیک برای 3 منطقه مجزا

عمده فروش دزدگیر اماکن مدل gmk 910

فروشگاه دزدگیر ضد سرقت تکنو دوربین یکی از عده فروشان معروف کشور در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که در شهر تجاری بانه مشغول به فعالیت می باشد. کاربران و همکاران گرامی می توانند جهت خرید آنلاین و یا حضوری در تعداد بالا و تکی دزدگیر اماکن جی ام کا به این مرکز فروش مراجعه کنند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما