خرید دزدگیر سیمکارتی و خط ثابت gmk910

خرید دزدگیر gmk910 سیمکارتی و خط ثابت همراه با گارانتی ویژه شرکتی امکان پذیر است. سیستم اعلام سرقت جی ام کا 910 را هم می توان برای خانه و محل کاری که دارای خط تلفن هست استفاده کرد و هم برای مناطق دور دست که به تلفن ثابت دسترسی ندارند. این دزدگیر علاوه بر این ویژگی فوق العاده دارای آپشن های زیادی می باشد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

خرید دزدگیر gmk910

دزدگیر بیسیم و تلفن ثابت جی ام کا 910

دزدگیر بیسیم و تلفن ثابت gmk910، همانطور که از نامش پیداست در صورت وقوع حادثه، هم قابلیت این را دارد تا شما را از طریق تلفن کردن و درنهایت تماس صوتی آگاه کند و هم اینکه به شما پیامک و فرستادن اعلان از طریق سیمکارت داخلی خود انجام دهد. این مدل دستگاه از نمایشگر LCD روی بدنه بهره می برد و از مزیت های مهم آن این است که برد بسیار بالایی دارد.

دزدگیر اماکن جی ام کا 910 ورود و خروج محرمانه افراد را در اسرع وقت به شما گزارش می دهد. این گزارش در قالب sms و تماس صوتی می باشد. همچنین قادر است درخصوص نبودن و یا قطع ناگهانی برق همین شیوه گزارش را جهت مطلع کردن مخاطبین خود اعمال کند. در حافظه این دزدگیر اماکن می توانید چند شماره مختلف را در مخاطبین ذخیره کرد تا در صورت هرگونه وقایع ناگواری با همه شماره ها ارتباط برقرار کند.

یکی از این شماره ها به عنوان مدیر و صاحب اصلی مکان تحت کنترل در نظر گرفته می شود. تا در خصوص فعال کردن و یا حتی غیر فعال کردن دستگاه شماره شخصی که اقدام به این مورد کرده است برای مدیر اصلی ارسال می شود.

درخصوص فراموش شدن فعال کردن سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰، نگران نباشید زیرا این امکان را فراهم می سازد تا از راه دور به آسانی به روشن کردن آن از طریق پیامک اقدام کنید. ۲۰ حافظه سخنگو جهت گزارش دزدی از مزایای شگفت انگیز این دزدگیر خانه به حساب می آید. این مدل سیستم ضد سرقت سیمکارتی و خط ثابت gmk910، برای همه ی منازل، فروشگاه های کوچک و زنجیره ای، بانک ها و غیره گزینه ی مؤثری می باشد که با دارا بودن ۸ زون بی سیم و سیم دار برای سه منطقه جداگانه، حتی باز کردن رله درب خروجی و ورودی را در اسرع وقت به شما گزارش و آلارم را روشن می کند.

خرید دزدگیر gmk910

مشخصات فنی دزدگیر اماکن جی ام کا 910

  • نمایشگر ال سی دی روی بدنه
  • دارا بودن زون باسیم و بی سیم
  • کنترل دستگاه توسط پیامک، تماس و اپلیکیشن Android
  • مطلع کردن ورود و خروج افراد غیر مجاز
  • ضبط دو پیام جهت اعلام دزدی
  • قابلیت ضبط حوادث با ۶۰ حافظه بر روی نمایشگر
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت قطع و یا اختلال در سیمکارت
  • ارسال شماره تلفن شخصی که اقدام به غیر فعال کردن دستگاه کرده است

خرید دزدگیر gmk910

خرید دزدگیر gmk910

دزدگیر اماکن جی ام کا یکی از برند های معتبر و شناخته شده جهت حفظ امنیت و اعلام سرقت و حریق های ناگهانی می باشد. دزدگیر سیم کارتی GMK910 یکی از پر فروش ترین سیستم های اعلام سرقت است که قابل نصب در هر مکانی بوده و دارای سیستم پیشرفته ای در این خصوص می باشد. برای خرید دزدگیر gmk910 و سایر مدل های دیگر دزدگیر اماکن GMK می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما