فروش دزدگیر سیم کارتی – خط ثابت جی ام کا 910

فروش دزدگیر جی ام کا 910 سیم کارتی- خط ثابت، با قیمت باورنکردنی تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش منصوری بانه انجام می گردد. این سیستم های مرکزی دارای آلارم قدرتمند و قابلیت تماس گرفتن با کاربران در صورت شناسایی خطرات تهدید کننده می باشد. با ما باشید تا در زیر به شرح بیشتر این دزدگیر اماکن تلفن کننده gmk مدل ۹۱۰ می پردازیم:

فروش دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن سیم کارتی – خط ثابت gmk مدل ۹۱۰

دزدگیر سیم کارتی – خط ثابت جی ام کا 910، به لطف طراحی کاربر پسند، منوهای برنامه بسیار ساده و مفید طراحی شده اند. این مدل سیستم می تواند تمام رویدادهای ناگوار اتفاق افتاده در محیط شما را با یک کلیک به طور خودکار گزارش دهد. با استفاده از دکمه های روی صفحه نمایشگر ال سی دی، می توانید زنگ هشدار خود را در عرض چند ثانیه فعال کنید. علاوه بر این، هنگام فعال یا غیرفعال کردن سیستم هشدار از طریق هرکسی، اعلان های فوری برای همه کاربران تعریف شده ارسال می شوند. این دزدگیر که به آسانی به خط تلفن ثابت متصل می شود، با استفاده از آن می توانید در هر زمان از خانه و یا محل کار خود آگاه شوید.

همچنین با استفاده از پشتیبانی سیمکارت، این سیستم مرکزی gmk مدل 910، پیامک های کوتاه از قبل ذخیره شده و یا تماس های صوتی در صورت احساس سرقت در محیط، را برای کاربران ارسال می کند. به علاوه می توانید سیستم هشدار خود را از راه دور از طریق پیامک با گوشی های همراه خود تنظیم یا غیرفعال کنید، به تنظیمات آن دسترسی پیدا کنید و گزارشات را از هرجای دیگر با تلفن هوشمند خود کنترل کنید. قابل ذکر است بدانید این گزارشات به قدری سریع است که می توانید در کمترین زمان آن را دریافت کنید تا در اسرع وقت اقدامات پیش گیرانه را اعمال دهید.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

مزایای استفاده از دزدگیر جی ام کا 910

استفاده از دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا 910، بسیار آسان است چراکه می توانید به آسانی از شخص و افراد مخرب در برابر امنیت جان و مال خود محافظت کنید و امنیت کامل را در حالی که در خانه یا خارج از خانه هستید حفظ کنید.

با استفاده از این سیستم ضد سرقت منازل GMK، مدل 910 شما نه تنها از خانه خود در برابر اقدامات سودجویانه مانند سرقت محافظت خواهید کرد. بلکه به وسیله زون های بیسیم و سیم دار تعبیه شده در مواردی که نیاز به مداخله فوری مانند آتش سوزی، نشت گاز و غیره دارد، می توانید اقدامات احتیاطی و حیاتی انجام دهید.

فروش دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن GMK مدل 910

دزدگیر اماکن جی ام کا 910 از سیستم های اعلام سرقت خانگی می باشد که از سیم کارت جهت تماس و پیامک های اعلام، پشتیبانی می کند. همچنین از ۴ زون بی سیم تشکیل شده است که به وسیله سنسور های حساس خود در صورت هر نوع احساس خطری اعلام خود را هم در آژیر خطر و هم با تماس و اس ام اس با زبان فارسی به شما اطلاع خواهد داد.

سیستم ضد سرقت خانه جی ام کا ۹۱۰، وسیله ای فوق العاده جهت اعلام هر گونه ورود و خروج محرمانه به مدیر ساختمان می باشد و دارای ۲۰ حافظه سخنگو در خصوص مطلع کردن دزدی و حریق می باشد و در صورت اعلام هشدار تاریخ و ساعت دقیق را هم ثبت می کند. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این دزدگیر اماکن gmk 910، این است که در صورت خاموش بودن صدای آژیز، از طریق پیام به شما جهت روشن نمودن یادآوری می کند.

در ادامه به بیان ویژگی های مهم این دزدگیر بیسیم اماکن خواهیم پرداخت:

امکانات سیستم اعلام سرقت اماکن جی ام کا

  • دارای منو فارسی و سخنگو
  • حافظه سخنگو و 20 ثانیه ضبط پیام جهت سرقت
  • کنترل سیستم توسط تلفن همراه ، Keypad و یا ریموت
  • اطلاع رسانی به مدیـر در صورتـی که شارژ از 1000 تومان کمتر باشد
  • دارای ورودی سیستم تلفن و سیم کارت
  • زون باسیم و بی سیم(قابلیت تبدیل هر زون به زون دینگ دانگ ، ۲۴ ساعته ، تاخیری و فوری)
  • کنترل 4 وسیله بـرقـی تـوسـط SMS ، تمـاس ، برنـامـه انـدرویـد
  • ذخیره سازی دستگاه بی سیم (چشم،دتکتورو مکنت بی سیم) برای هر زون مجزا
  • فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از هرجای دنیا توسط تلفن همراه و ثابت
  • دارای قابلیت شنود صدای محیط
  • ویـرایـش شماره تلفن ، حذف و اضافه کردن شماره تلفن از طریق برنامه اندروید
  • پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دزدگیر به دلیل فراموشی
  • 10حافظه سخنگو تماس از طریق GSM و 10حافظه تماس از طریق خط ثابت
  • ارسال شماره تلفن فـردی که دستـگاه را از طریق پیامک فعال و غیر فعال نموده به مدیر مربوطه
  • حذف ریموت کنترل توسط مدیر از طریق SMS ، با انتخاب نوع ریموت
  • هشدار قطع برق و وصل برق به صورت سخنگو از طریق تماس و ارسال پیامک (برق وصل شد – برق قطع شد)

فروش دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر اماکن جی ام کا 910 و همچنین سایر مدل های این برند، یکی از پرطرفدارترین سیستم های ضد سرقت می باشد چراکه به بیمه نامه سرقت تا سقف ۲ میلیارد ریال مجهز است. بازرگانی تکنودوربین به فروش ارزان قیمت این محصولات با قیمت بسیار پایین همراه با گارانتی معتبر می پردازد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما