مرکز خرید دزدگیر اماکن آنیک A570 با قیمت عالی

مرکز خرید دزدگیر اماکن آنیک A570 با قیمت عالی آماده ارائه انواع دزدگیر های خانگی می باشد. امروزه بیشتر مکان ها را به سیستم های ضد سرقت مجهز کرده اند. چراکه میزان سرقت ها و رویداد های ناخوشایند روز به روز در حال گسترش است. این دزدگیر ها ایمنی کامل را فراهم می کنند و هدف اصلی خود را جهت جلوگیری از وقوع هر جرمی اعمال می کنند. در این میان یکی از پیشرفته ترین این محصولات، دزدگیر اماکن آنیک A570 می باشد که در بازرگانی تکنو دوربین با قیمت ارزان و تخفیف ویژه به فروش می رسد. این محصول ‌از مدل های دو منظوره سیمکارتی و‌تلفن کننده خط ثابت است و همچنین به یکسری امکانات محبوب و کارآمد مجهز ‌شده است.

جهت آشنایی بیشتر با این سیسیتم اعلان سرقیت سیم کارتی آنیک مدل A570 همراه ما باشید:

مرکز خرید دزدگیر اماکن آنیک

سیستم اعلام سرقت آنیک مدل A570

آنیک یکی از کمپانی های محبوب در جهت ساخت و طراحی انواع سیستم های حفاظتی قابل اطمینان است. این برند مطرح و شناخته شده، فعالیت خود را این زمینه جهت حفظ امنیت اماکن در سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. در‌نتیجه قدمت بالایی دارد و محصولات این برند آنیک می‌ تواند آرامش خاطر فراوانی را برای مالکین به ارمغان بیاورد. در این ‌راستا یکی‌ از محصولات پر طرفدار این مارک، دزدگیر اماکن آنیک A570 می باشد که از قابلیت تماس صوتی و‌ ارسال پیام کوتاه در هنگام وقوع جرم و جنایت بهره می برد.

گفتنی است این ویژگی تماس گرفتن می تواند هم به وسیله سیم کارت و هم تلفن خط ثابت باشد. از این رو مکان هایی که دارای خط تلفن نیستند می توانند از قابلیت پشتیبانی سیم کارت این سیستم استفاده کنند. با این حال در صورت استفاده از موقعیت سیم کارت، این دزدگیر آنیک مدل A570، قادر به ارسال پیام کوتاه چه برای تلفن های همراه و چه اپلیکیشن مخصوص کاربران از راه دور می باشد. سرعت شماره گیری این محصول بسیار بالا است که می تواند جهت پیشگیری از رویداد های ناخوشایند بسیار مؤثر واقع شود.

علاوه براین ها، این سیستم مرکزی Anik دارای بلندگوی قدرتمند و بی نظیری است که خود به تنهایی می تواند یک عامل بازدارنده مهم و مفید است. حتی می توانید آژیر خطر آن را در زمان ۱۰ الی ۴۰۰ ثانیه تنظیم کنید.

مرکز خرید دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر منازل دو منظوره آنیک A570

دزدگیر منازل دو منظوره آنیک مدل A570، را می توانید به راحتی از راه دور کنترل کنید. به این معنی که این امکان برای کاربران مجاز فراهم است که از طریق پیام کوتاه، تماس و برنامه نرم افزار هوشمند از راه دور به خاموش و روشن کردن سیستم بپردازند. این ویژگی بخصوص زمانی به کمک مالکین می آید که فراموش کرده اند دزدگیر را روشن نگه دارند. این دزدگیر سیمکارتی اماکن قادر است تا ورود و خروج دیگر اعضای مجاز را به مدیر مربوطه اطلاع دهد. همچنین این اطلاع رسانی هم شامل ارسال اشخاصی است که به غیر فعال کردن سیستم می پردازد.

سیستم اعلان سرقت تلفن کننده آنیک مدل A570، از چهار زون باسیم و یک زون وایرلس پشتیبانی می کند تا هر نقطه از مکان شما را تحت پوشش ایمنی خود قرار دهد. شما حتی می توانید هر کدام از این زون های پشتیبان شده را به صورت جداگانه در قالب های فارسی و انگلیسی نام گذاری کنید. همچنین قابلیت برنامه ریزی سیستم از راه دور به وسیله پیام کوتاه فراهم است. از دیگر ویژگی های ممتاز این سیستم مرکزی، قابلیت شماره گزاری ریموت های کنترل از راه دور می باشد.

در هنگام قطع ناگهانی برق یا حتی قطع خط تلفن اصلا نگران نباشید. چراکه این دزدگیر قادر است تا در این مواقع هم نیز اطلاع رسانی کند تا شما در کمترین زمان جهت رفع مشکل اقدام کنید.

مرکز خرید دزدگیر اماکن آنیک

سیستم اعلان سرقت سیمکارتی منازل anik

این دزدگیر از ۳۰ حافظه شماره تلفن بهره می برد همچنین از ۲۵ ثانیه ضبط صدا برخوردار است. دزدگیر دو منظوره آنیک A570، برای همه مکان های متعدد مناسب می باشد. به عنوان نمونه گزینه مناسبی برای بانک ها، جواهر فروشی، منازل، ویلا، خانه باغ، پارکینگ، فروشگاه، انبار و غیره می باشد.

این سیستم اعلان سرقت سیمکارتی منازل anik مدل A570، دارای طراحی مستطیل شکل از جنس مرغوب و بادوام است. بر روی این بدنه، صفحه نمایشگر و دکمه های تنظیم کننده تعبیه شده است که بسیار کاربردی می باشد. این محصول دارای ۲۴ ماه گارانتی رسمی معتبر است که همراه اقلام، پنج عدد سنسور حرکتی فوتال FUTAL، یک عدد بلندگوی 25 وات به همراه کاور فلزی، یک عدد آژیر درون محیط (پیزو) و پنل دزدگیر آنیک A570 عرضه می گردد.

مرکز خرید دزدگیر اماکن آنیک

مرکز خرید دزدگیر اماکن آنیک

مرکز خرید منصوری عرضه کننده انواع دزدگیر منزل آنیک با بهترین قیمت می باشد. شما می توانید دزدگیر منزل مد نظر خود را با قیمتی ویژه از این نمایندگی خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما