خرید دزدگیر اماکن آنیک A570

خرید دزدگیر اماکن آنیک A570 را با ارزان ترین قیمت ها تنها و تنها توسط فروشگاه آنلاین دوربین مداربسته منصوری بانه انجام دهید‌. این سیستم ضد سرقت یکی از پرطرفدارترین ها می باشد که به دلیل سازگاری با سیمکارت و خط تلفن، در صورت احساس وقوع حوادث ناخوشایند با شماره تماس کاربران از پیش تعیین شده، ارتباط برقرار می کند. با ما باشید تا با این سیستم مرکزی منازل آنیک A570 بیشتر آشنا شوید:

خرید دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر اماکن سیمکارتی آنیک مدل A570

مبحث ایمنی همیشه در محیط خانه و یا حتی فضاهای عمومی یا محیط کار از جمله مراکز خرید، فروشگاه و غیره مسئله مهمی بوده است. جهت جلوگیری از خسارات مالی در همه اماکن، توصیه می شود سیستم های ضد سرقت دزدگیر خانگی نصب کنید که برای جلوگیری از هرگونه اقدام غیر قانونی توسط سودجویان، ایده آل هستند. ازهمین رو پیشنهاد مقرون به صرفه و مؤثر ما به شما انتخاب دزدگیر اماکن آنیک A570 می باشد که به حداقل رساندن خسارات کمک می کنند و با سیستم عامل های نرم افزاری تکمیل می شوند که اطلاعات دریافت شده از وقایع به صفحه کنترل آن، در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

این ‌دریافت اطلاعات از طریق سیمکارتی می باشد که داخل آن مجهز است، به گونه ای که با ذخیره شماره کاربران در حافظه این محصول، سیستم از طریق تشخیص فرکانس رادیویی در هنگام ورود و خروج اشخاص ناشناس، با شما تماس گرفته و یا پیامک های در‌قالب فارسی ارسال می کند. لازم به ذکر است  این دزدگیر دارای ۳۰ عدد حافظه ذخیره شماره تلفن ها می باشد.

خرید دزدگیر اماکن آنیک

امکانات سیستم اعلام سرقت anik 570

از آنجا که این سیستم مرکزی آنیک مدل A570، دارای قابلیت ست کردن چهار زون بی سیم و یک عدد زون باسیم است. در هنگام کوچکترین تحریک هرکدام بلافاصله شما را مطلع می کند و نام زون ها و حتی شماره چشم بی سیم ها را هم برای شماره های از پیش ذخیره شده ارسال می کند.

در صورت اینکه فراموش کرده اید تا دزدگیر منزل خود را روشن کنید نگران نباشید چراکه می توانید از طریق برنامه های اپلیکیشن در‌گوشی های هوشمند یا آیفون و یا حتی پیامک کوتاه از راه دور اقدام به مصلح کردن سیستم کنید. علاوه بر این ها این سیستم ضد سرقت آنیک سیمکارتی، دارای آژیر خطر قابل تنظیم ۱۰ تا ۴۰۰ ثانیه ای است که می توانید به دلخواه تعیین کنید در هنگام وقوع دزدی و حوادث چه زمانی شروع به فعال شدن کند.

به طور کلی شما می توانید همه ی اماکن اعم از منازل، فروشگاه، بانک، انبار، پارکینگ، دفاتر کار، خانه باغ و غیره را به این دزدگیر اماکن آنیک مجهز کنید و در هرکجا که باشید از خیالی آسوده بهره مند خواهید شد.

خرید دزدگیر اماکن آنیک

خرید دزدگیر اماکن آنیک

نمایندگی های تکنودوربین در کل نقاط کشور به فروش ارزان قیمت انواع مدل دزدگیر اماکن جی ام کا، آنیک، کلاسیک و غیره همراه با گارانتی معتبر می پردازد. جهت خرید این محصولات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت ما ارتباط برقرار کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما