قیمت پک کامل دوربین مداربسته 4 کانال در بازار

قیمت پک کامل دوربین مداربسته 4 کانال در بازار را دیده اید؟ اگر نه از طریق شماره تماس های موجود در این وبسایت با قیمت های ما مقایسه کنید. پکیج دوربین مداربسته چهار کانال با بهترین کیفیت و قابلیت های روز دنیا را می توانید از این مرکز فروش خریداری کنید. انواع پک دوربین مداربسته را می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود در میان صدها محصول برگزینید. همراه ما باشید تا با این پکیج ها و لوازم داخل آنها بیشتر آشنا شوید:

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

پک دوربین مداربسته

پکیج های دوربین مداربسته وایرلس از دسته محبوب ترین و خوش فروش ترین محصولات ما محسوب می شوند. پک دوربین مداربسته بیسیم همانطور که از نام آن مشخص است به صورت کاملا وایرلس نصب و راه اندازی می شود. مانیتورینگ ویدیو آسان یکی از ویژگی های بارز این پک است که برای وصل کردن دوربین ها در محل مورد نظر و اتصال آنها به صورت بی سیم به مانیتور می باشد. شما همیشه می توانید همه اتفاقاتی را که در مقابل لنزهای دوربین اتفاق می افتد ببینید!

جالب اینجاست که به لطف ویژگی حساس به حرکت دستگاه دی وی آر موجود در این پک، تمامی اتفاقات و حرکات به خوبی ضبط شده و برای کاربر آلارام ارسال خواهد شد. حتی انسان و حیوانات را تشخیص خواهد داد. بنابراین ضبط کننده شما هر بار که سگی از جلو تصویر عبور می کند، یک ماشین گذشته را سوار می کند یا یک برگ حرکت می کند فعال می شود.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

نظارت توسط پکیج دوربین مداربسته

شما توسط دوربین های داخل این پکیج می توانید بر یک منطقه بزرگ نظارت کنید. حال این منطقه خانه، حیاط، ورودی و یا پشت بام باشد. هر کدام از این دوربین ها را می توانید در مکان نصب کنید و توسط گوشی همراه خود آن را کنترل کنید. با افزایش تاریکی ، LED های مادون قرمز به طور خودکار به دوربین ها تغییر می کنند و بهترین نمای ممکن را تضمین می کنند. شما میتوانید به سادگی تلویزیون یا مانیتور نظارت جداگانه خود را از طریق HDMI و VGA متصل کنید. به راحتی می توانید تمام تنظیمات را انجام دهید، به ضبط ها نگاه کنید و ببینید که در مقابل دوربین های IP چه اتفاقی می افتد.

کنترل کامل را در سراسر جهان با استفاده از برنامه انتقال تصویر نگه دارید. نمایشگر واحد موبایل Android یا iOS خود ، که در مقابل لنز دوربین اتفاق می افتد، ببینید. با تشخیص حرکت ، دوربین به طور خودکار شما را در مورد هرگونه فعالیتی آگاه می کند!؟ دوربین های نظارت بی سیم بدون هزینه و صرف وقت با سیستم NVR متصل می شوند. به سادگی منبع تغذیه دوربین و NVR را وصل کنید ، می توانید از خدمات نظارتی در طول شبانه روزی لذت ببرید. تا زمانی که دوربین حرکات انسانی را تشخیص دهد، یک پیام هشدار دهنده دریافت خواهید کرد و با دسترسی از راه دور برای نمایش فیلم های زنده می توانید به دوربین دسترسی پیدا کنید.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

امکانات و لوازم داخل پک دوربین مداربسته

در مقایسه با H.264 ، H.265 دستگاه ان وی آر دوربین مداربسته داخل این پک، میزان فشرده سازی داده ها را تا دو برابر امکان پذیر می کند، در حالی که کیفیت فیلم با نرخ بیت کم بهبود می یابد، دوربین IP را قادر می سازد ویدیوی گرفته شده را با پهنای باند کم تحویل دهد، که به نوبه خود پهنای باند شبکه را کاهش می دهد و تا 50 ٪ فضای ذخیره سازی ویدیویی را ذخیره می کند.
سیستم دوربین نظارت بی سیم کاملاً در داخل و خارج از منزل کار می کند. چه باران می بارد ، یک زمستان یخی با -10 درجه سانتیگراد یا یک تابستان تنظیم با +50 درجه سانتیگراد، دوربین ما خانه شما را در خاطر دارد. سیستم دوربین نظارت برای خانه یک پوشش سیگنال بی سیم قوی تر را ایجاد می کند و بدون ایجاد مزاحمت در سرعت عادی اینترنت شما کار می کند.

لوازم و تجهیزات داخل این پکیج دوربین مداربسته عبارتند از: 4 عدد دوربین مداربسته وایرلس ، یک عدد دستگاه ان وی آر 4 کانال، 4 عدد آنتن برای سیگنال دهی بهتر، 5 عدد آداپتور برای دوربین ها و دستگاه ضبط تصویر و در صورت نیاز کاربر مانیتور و موس.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه بهترین و مناسب ترین پکیج های دوربین مداربسته را با شما عزیزان ارائه خواهد کرد. این پکج ها در دو نوع وایرلس و سیم دار ارائه میشود که بسته به نیاز کاربران گرامی متفاوت اند. این پکیج های دوربین مداربسته را می توانید با توجه به نوع دوربین مداربسته هم در داخل مکان های سرپوشیده و هم در مکان های سر باز مورد استفاده قرار دهید. جهت سفارش و خرید انواع پک دوربین مداربسته کامل با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما