قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم بدون واسطه

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم را از تکنو دوربین، بدون واسطه دریافت کنید. پکیج فوق العاده وایرلس قابل ارائه توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری در بانه تشکیل شده از با کیفیت ترین دوربین های مداربسته بی سیم و همچنین بهترین دستگاه ضبط تصویر با قابلیت انتقال تصویر از راه دوربین و سایر متعلقات مورد نیاز برای نصب می باشد. این دستگاه رکوردر در كمتر از 5 دقیقه، تصاویر را بر روی گوشي همراه شما انتقال داده و شما می توانید در هر جای دنیا که باشید ویدئو های خود را ببینبد.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

پکیج دوربین مداربسته بیسیم 8 کانال

آیا می خواهید بر یک منطقه وسیع نظارت کامل از همه اطراف داشته باشید؟ با این حال می توانید با خرید پک دوربین مداربسته ۸ کاناله بی سیم ما صاحت مجموعه هشت عددی دوربین های مداربسته بدون سیم همراه با تمام لوازم قطعات شوید. این لوازم برای شما در یک بسته گردآوری شده که بسیار کامل و بی نقص است. همچنین دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز می باشد. به وسیله این دوربین ها می توانید به صورت همزمان به هشت طرفه گوشه اطراف محیط خود دسترسی کامل داشته باشید.

این دوربین ها برای مناطقی طراحی شده است که دور از دسترس برق باشد یا کابل کشی کمی دشوار باشد. زیرا از مدل های وایرلس است که برای نصب موقعیت های ساده ای را فراهم می کند. ناگفته نماند بدانید که با توجه به شرایط محیطی خود می توانید مدل های مختلفی از دوربین های داخل این پکیج ها را برای فضای بیرونی یا داخلی مکان خود به صورت دلخواه انتخاب کنید. به علاوه در مواقعی که مایل باشید هم نمایی از داخل و هم بیرون داشته باشید می توانید ترکیبی از انواع دوربین ها را انتخاب کنید.

پک دوربین مداربسته ۸ کاناله بی سیم

این پکیج دوربین مداربسته  مقاوم در برابر آب،رطوبت،گرد و غبار مقاوم بوده لذا کاربر با خیال راحت می تواند آن را در فضای باز نصب و راه اندازی کند. برد دوربین های مداربسته بالا بوده به طوریکه در فضای باز 150 و فضای بسته 50 متر می باشد. کیفیت تصویر قابل ارائه توسط دوربین های مداربسته این پک وایرلس، FULL-HD 1920*1080 بوده و این می تواند تصویری ایده آل را به ما بدهد. نگران مکان های دور و خارج از آنتن نباشید چراکه هر دوربین دارای سوکت شبکه برای مسافت های خارج از آنتن دهی می باشد که در این صورت با کابل شبکه به دستگاه nvr متصل خواهد شد. انتقال تصویر رایگان بدون نیاز به ip static و تحت سرویس p2p یکی از برترین ویژگی های این پکیج دوربین مداربسته وایرلس محسوب می شود. محتویات داخل این پکیج عبارتند از:

دستگاه ضبط کننده ویدیو nvr داخل پکیج بیسیم

دستگاه ضبط کننده ویدیو nvr یکی از تجهیزات داخل پک های دوربین مداربسته فاقد سیم می باشد. این دستگاه متناسب با تعداد دوربین ها از همان تعداد از ورودی تصویر بهره می برد. سپس همه ی دوربین ها می توانند به این رکوردر nvr متصل می شوند. برای مثال دستگاه ان وی آر هشت کاناله صفحه نمایشگر مربوطه را به هشت قسمت مساوی تقسیم می کند و همه ی ویدیو های دوربین را به صورت همزمان در محیط به نمایش می گذارد. از دیگر ویژگی های کاربردی این رکوردر NVR قابلیت انتقال تصاویر و ویدیو ها به هارد دیسک می باشد. سپس این حافظه جانبی قادر به نگهداری همیشگی این اطلاعات می باشد.

از دیگر قطعات مهم و مفید پک کامل دوربین مداربسته بیسیم می توان به دستگاه یو پی اس اشاره کرد. این دستگاه به عنوان برق اضطراری سیستم های دوربین یاد می شود. چراکه با قطع برق محیط می تواند دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات آن را روشن نگه دارد. مزایای اصلی دستگاه های UPS کاهش نویزها و حذف نوسانات برق است. با این وجود هیچ گونه آسیبی به دوربین ها وارد نمی شود. باتری مجهز شده در این منبع برق اضطراری، ظرفیت بالایی دارد و انرژی مورد نیاز دوربین ها را در مواقع قطع برق نیز تضمین می کند.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

پک 4 عدد دوربین مدار بسته بی سیم

  • 4 عدد دوربین وایرلس با قابلیت دید در شب
  • 1 عدد دستگاه NVR وایرلس
  • یک عدد هارد 1 ترابایت وسترن دیجیتال
  • 4 عدد آداپتور برای دوربین ها و یک عدد برای دستگاه nvr
  • موس USB

این پکیج برای اماکنی مناسب است که امکان سیم کشی وجود ندارد و یا سیم کشی، زیبایی منزل و یا مغازه و حتی شرکت را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم

پکیج های دوربین مداربسته بیسیم، مناسب ترین و به صرفه ترین راه برای برقراری امنیت در اماکن  دولتي، رفاهي، مسكوني، تجاري می باشد. چراکه هم از کیفیت فوق العاده ای برخوردار بوده و هم اینکه در برابر آب،رطوبت ،گرد و غبار مقاوم می باشد. پک دوربین مداربسته بیسیم هم به صورت 16 تایی، 4 تایی و هم به صورت 8 تایی ارائه داده می شوند. یاد آوری می کنیم، اگر قصد دارید تصاویر مکان مد نظر را در بستر اینترنت بوسیله نرم افزاری که در گوشی همراه خود نصب کرده اید، مشاهده کنید حتما به راحتی نظارت کنید حتما دستگاه ضبط NVR را به مودم اینترنت از طریق کابل متصل نمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت پک کامل دوربین مداربسته بیسیم خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما