قیمت پک کامل دوربین مداربسته 8 کانال 2 مگاپیکسل

برای اطلاع از قیمت پک کامل دوربین مداربسته 8 کانال 2 مگاپیکسل می توانید همین الان تلفن را بردارید و با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. پکیج های بدون نقص دوربین مداربسته قابل ارائه در فروشگاه منصوری شامل تمامی دوربین های مداربسته، دستگاه ضبط کننده، لوازم جانبی از اعم از فیش ها، کابل و غیره می باشد. پکیج دوربین مداربسته هشت کانال دو مگ را می توانید برای نظارت بر ساختمان ها، شرکت ها و غیره مورد استفاده قرار دهید. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی پک کامل دوربین مداربسته 8 کانال 2 مگاپیکسل بپردازیم :

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته 8 کانال

سیستم های دوربین مداربسته می توانند آنچه را که در محل نصب آنها اتفاق می افتد، به خوبی پیگیری کنند. به گونه ای که از طریق آن ها، با نظارت بر منازل یا فعالیت کارگران و کارکنان کسب ‌و کارتان، می توانید در مورد آنچه دقیقاً زیر سقف شما می‌گذرد، آرامش کامل داشته باشید. گاهی محیط شما بزرگ است و تنها یک دوربین نمی تواند جوابگوی نیاز شما باشید. برای همین باید چندین دوربین را با سایر تجهیزات در محل خود راه اندازی کنید. این کار می تواند کمی دردسر ساز و زمان بر باشد.

با این حال یک پیشنهاد عالی و راحت ما برای شما انتخاب پک کامل دوربین مداربسته 8 کانال 2 مگاپیکسل است. زیرا تنها با یک خرید می توانید به صورت همزمان صاحب هشت عدد دوربین و قطعات مورد نیاز آن ها شوید. البته این سیستم ها بنابر نیاز شما می توانند از نسل تحت شبکه و یا ahd باشند که هرکدام دارای کاربرد های خاص خود هستند. ناگفته نماند که نصب این ۸ عدد دوربین مداربسته در محل شما می تواند برای مجرمان و افرادی که فعالیت های غیرقانونی انجام می دهند به عنوان یک بازدارنده جدی عمل کند. زیرا مشاهده این دوربین های مداربسته هوای خطر و وجود قانون را استنباط می ‌کند و هر کسی را که قصد انجام جرمی را دارد از انجام آن باز می‌دارد.

پکیج دوربین مداربسته بیسیم هشت کانال

پکیج دوربین مداربسته بیسیم هشت کانال دارای دوربین های نسل جدید تحت شبکه است که از امکانات ویژه ای برخوردار است. این دوربین ها محدودیت نصب مکانی ندارند و نصب آسانی دارند. زیرا دارای راه اندازی بدون سیم هستند و می توانند در هرکجا که لازم باشند تعبیه شوند. همچنین دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل هستند که تصاویر باکیفیت و شفافی را در محیط ضبط می کنند. نکته حائز اهمیت اینکه شما می توانید با توجه به شرایط بیرونی یا داخلی محیطی خود، مدل های دلخواه دام، بولت و اسپید دام را داخل این مجموعه انتخاب کنید. این دوربین ها دارای ویژگی دید در شب هستند که تصاویر واضحی را در تاریکی نور شب تا متراژ ۳۰ متری نیز ضبط می کند.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

دستگاه ضبط کننده NVR

دستگاه ضبط کننده NVR یکی از اجزای اصلی دیگر داخل این پک دوربین مداربسته ۸ کاناله می باشد که از هشت عدد ورودی تصویر جهت اتصال به دوربین ها برخوردار است. این دستگاه امکان اتصال دوربین ها را به اینترنت و سپس اشتراک گذاری فیلم های زنده را برای کاربران خویش از راه دور فراهم می کند. همچنین قادر به انتقال تصاویر این دوربین ها به صورت همزمان و یکپارچه بر روی صفحه نمایشگر مربوطه است. از این رو می توانید از رویداد های هشت طرف و زاویه های گوناگون مکان خود باخبر شوید و مدیریت کامل تری داشته باشید.

هارد دیسک اینترنال ۲ ترابایت

هارد دیسک اینترنال ۲ ترابایت، یکی دیگر از تجهیزات جانبی موجود داخل این پکیج دوربین مداربسته وایرلس است. این محصول دارای عملکرد ذخیره سازی قابل اطمینان بخش اعظمی از اطلاعات گرفته شده دوربین ها می باشد. برای همین در صورت وقوع جنایت در محل شما، داشتن این حافظه جانبی ذخیره سازی سودی را به همراه دارد، زیرا راهی برای جمع ‌آوری شواهد برای کمک به «پیش‌گیری» دقیقاً آنچه اتفاق افتاده را فراهم می‌کند.

سایر قطعات و لوازم این دوربین های مداربسته بی سیم ۲ مگاپیکسل، شامل ۹ عدد آداپتور ۱۲ ولت ویژه دوربین ها و دستگاه ان وی آر، ۸ عدد آنتن برای بالا بردن برد دوربین ها، موس، کابل HDMI و غیره می باشد.

پک کامل دوربین مداربسته 8 کانال 2 مگاپیکسل از اجزای بسیار کامل و بدون نقصی تشکیل شده است که مخصوص مناطق مسکونی، اداره ها، فروشگاه های زنجیره ای، بانک، خانه باغ، ویلا، داروخانه و غیره است.

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

قیمت پک کامل دوربین مداربسته

امروزه هرکجایی را که مشاهده کنید به دوربین های مداربسته مجهز هستند. زیرا این محصولات تضمین کننده امنیت محیط های مختلف هستند و برای سایر اهداف دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر این محصولات آسایش و آسودگی خاطر را برای کاربران خود به ارمغان می آورند. از این رو بازار دوربین های مداربسته رونق بالایی به خود پیدا کرده اند‌. اکثر افراد به دنبال راه حل های ساده، مؤثر و در عین حال مقرون به صرفه ای برای  مکان های خود از بابت نصب این دوربین ها هستند.

یکی از این تدابیر آماده و ایده آل خرید پکیج های دوربین مداربسته است که از مجموعه تجهیزات مورد نیاز تشکیل شده اند. برای خرید و سفارش انواع پک دوربین مداربسته به صورت حضوری و غیر حضوری با شماره های زیر تماس بگیرید. بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما