عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

می خواهید بدانید، عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت کجاست؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته وایرلس را با قیمتی ویژه خریداری کنید؟ آیا قصد دارید انواع دوربین های مداربسته بدون سیم را ببینید و با هم مقایسه کنید؟ فروشگاه دوربین مداربسته منصوری اولین وارد کننده و عرضه کننده دوربین های مداربسته فاقد سیم در مدل های متفاوت است که تمامی دوربین ها و محصولات خود را با ضمانت نامه تحویل مشتری خواهد داد.

با ما همراه باشید تا با دوربین های بیسیم بیشتر آشنا شوید.

عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین های مداربسته وایرلس

همه ما می دانیم که چه احساسی داریم وقتی یک اتفاق مهم را از دست می دهیم یا وقتی که در بیرون از خانه هستیم نگران این هستیم که خانه مان امن نیست. بهترین دوربین‌های امنیتی وای‌فای می‌توانند به رفع این نگرانی‌ها کمک کنند، و در مواقعی که ملک شما بدون مراقبت است، مراقب آن باشند. بهترین دوربین‌های امنیتی وای‌فای نصب ساده‌ای دارند، عمر باتری طولانی دارند و هنگامی که چیزی از جلوی آن حرکت می کند، حرکت را حس می‌کنند، فیلم‌هایی با کیفیت بالا ضبط می‌کنند.

چه به تعطیلات بروید، چه فقط به مغازه بروید یا منتظر بسته ای باشید، یک دوربین امنیتی وای فای می تواند به شما کمک کند که بدانید در خانه چه خبر است. نیازها و بودجه شما هر چه باشد، گزینه ای برای شما وجود خواهد داشت و ما بهترین مدل ها را گردآوری کرده ایم.

عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین امنیتی وای فای چیست؟

یک دوربین امنیتی وای فای هر چیزی را در میدان دید خود ثبت می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را بررسی کنید و در حالی که بیرون هستید، پخش زنده (از طریق یک برنامه) را تماشا کنید. همچنین هر حرکتی را  چه توسط یک شخص، حیوان یا وسیله نقلیه، تشخیص دهد و می‌تواند به شما اطلاع دهد. برخی از دوربین های امنیتی وای فای نیز می توانند علت این حرکت را تشخیص دهند. با اینها، می‌توانید برای مثال هشداری برای یک انسان دریافت کنید، اما نه هر بار که گربه همسایه از باغ شما می‌دود.

دوربین‌ها ویدیوها را ذخیره می‌کنند (چه در فضای ابری و چه در خود دستگاه) و از آنجایی که بی‌سیم هستند، مانند یک سیستم دوربین مدار بسته معمولی، نیازی به کابل‌هایی ندارید که در سراسر ملک شما یا یک واحد مرکزی سنگین اجرا شود. برخی به اتصال اینترنت خانگی شما متصل می شوند در حالی که برخی دیگر به یک ایستگاه پایه نیاز دارند که به روتر شما وصل شود و در خانه شما باشد.

عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین های مداربسته فضای باز در مقابل داخلی

دوربین های فضای باز ضد آب هستند و می توان آنها را در نمای بیرونی خانه نصب کرد. ممکن است لازم باشد کار نصب را خودتان انجام دهید، مانند سوراخ کردن دیوار برای ثابت کردن دوربین. همچنین باید آنها را در سطح بالایی قرار دهید تا کسی نتواند دوربین شما را بدزدد. اینها در عمل به عنوان یک بازدارنده برای مزاحمان، عالی هستند و همچنین اگر می خواهید مراقب گاراژ، سوله یا ماشین خود در مسیر ورودی خود باشید، مفید هستند.

اگر بدترین اتفاق بیفتد، فیلمی خواهید داشت که می توانید در اختیار پلیس قرار دهید تا به شناسایی و تعقیب مجرم کمک کند.

دوربین های خارجی هم با برق و هم با باتری در بازار وجود دارد. اگرچه نصب آنهایی که از برق تغذیه می شوند سخت تر است. هر چند وقت یک‌بار مجبور به تعویض یا شارژ باتری‌ها (چه لیتیوم یونی قابل شارژ یا قلیایی استاندارد) در مدل‌های بی‌سیم خواهید بود به این بستگی دارد که آیا از نمای زنده استفاده می‌کنید و تعداد دفعاتی که دوربین حرکت را تشخیص می‌دهد.

عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

دوربین بیسیم خانگی

همانطور که از نام آن پیداست، دوربین های امنیتی وای فای داخلی در خانه شما نصب می شوند و در برابر آب و هوا مقاوم نخواهند بود. آنها اغلب از برق استفاده می کنند، اما برخی از دوربین های داخلی با باتری وجود دارند که در صورت نیاز به جابجایی آنها، مفید هستند.

اگر در یک آپارتمان یا مسکن اجاره ای زندگی می کنید که در آن مجاز به نصب دوربین در نمای بیرونی ملک نیستید، یک مدل داخلی تهیه کنید. اگر می‌خواهید حیوانات خانگی‌تان را وقتی در آن اطراف نیستید بررسی کنید یا تأیید کنید بچه‌ها از مدرسه به خانه آمده‌اند، این دوربین های خانگی وایرلس می‌توانند مفید باشند.

عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

عمده فروشی دوربین مدار بسته بیسیم ارزان قیمت

انواع دوربین های مداربسته بیسیم را می توانید با قیمتی ارزان از مرکز فروش منصوری به صورت عمده و یا خرده خریداری کنید. نمایندگی منصوری در بانه دوربین های بیسیم اعم از دوربین های ضد آب، دوربین های گردان، دوربین های خانگی، دوربین های مخفی، دوربین های اتومبیل، دوربین های خورشیدی و غیره را با قیمتی طلائی به فروش می رساند.

لذا اگر قصد خرید دارید هم اکنون تلفن خود را بردارید و دوربین های مداربسته بیسیم مد نظر خود را با قیمتی ارزان سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما