خرید پکیج دوربین مداربسته 8 عددی

خرید پکیج دوربین مداربسته 8 عددی را در نمایندگی های تکنودوربین تجربه کنید. این پک های کامل دارای انوع متفاوتی هستند که عبارتند از بی سیم و ahd. همچنین در سه نوع با دوربین های مختلط دام و بولت، فول دام و فول بولت ارائه می گردند. شما می توانید سیستم های داخل پکیج دوربین های متخلط را هم برای فضاهای بیرونی و هم داخلی نصب و راه اندازی کنید. در ادامه با این پک های کامل و بی نقص بیشتر آشنا می شوید:

خرید پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته 8 عددی بیسیم

پکیج دوربین مداربسته 8 عددی بیسیم از دسته پک های پر طرفدار می باشد. کاربران می توانند هشت طرف گوشه و اطراف محیط خود را به این دوربین ها مجهز کنند. برای نصب و راه اندازی این دوربین ها اصلا نگران نباشید چراکه این پکیج ها دارای انواع تجهیزات لازم و ضروری همراه دوربین ها می باشد. از همین رو دیگر لازم نیست در بازار به دنبال تک تک قطعات لازم این دوربین ها بگردید و می توانید تنها با یک قیمت ناچیز همه ی آن ها را یکجا خریداری کنید.

پکیج دوربین مداربسته 8 کاناله وایرلس امکان نظارت تصویری از راه دور را برای کاربران خود در هرکجا که باشند فراهم می کند. چراکه این هشت عدد دوربین از مدل های تحت شبکه هستند. از همین رو می توانید در صورت هر اتفاقی در اسرع وقت اقدام کنید‌. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دوربین ها را توسط دستگاه ضبط کننده ان وی آر به اینترنت مجاور خود متصل کنید. از این دوربین های وایرلس هشت عددی می توانید حتی در دل شب استفاده کنید و به مشاهده محیط بپردازید چراکه به ال ای دی های مادون قرمز مجهز هستند.

این دوربین های داخل پکیج هشت عددی مدل بسیار مناسبی برای فضاهای بزرگ و وسیع مانند مراکز خرید، ترافیک های میدان و خیابان ها، خانه باغ ها، ویلاها و غیره می باشد. دوربین های مداربسته بدون سیم دارای رزولوشن ۲ مگاپیکسل هستند که تصاویر واضح و خوانایی را در محیط ضبط می کنند. شما می توانید از این دوربین ها در همه شرایط ناسازگار جغرافیایی استفاده کنید چراکه این دوام و مقاومت عالی خود را مدیون محافظ استاندارد IP66 هستند.

خرید پکیج دوربین مداربسته

دستگاه ضبط کننده NVR داخل پکیج بیسیم

دستگاه ضبط کننده NVR همانطور که گفته شد یکی از تجهیزات لازم و ضروری دوربین های مداربسته بی سیم داخل پکیج هشت عددی، است.  این دستگاه قدرت پردازش و تجزیه و تحلیل قدرتمندی دارد تا فیلم های بدون نویز را منتقل کند. از دیگر قطعات دیگر این پک کامل، هارد ۲ ترابایت بنفش است که همه ی این گرفته شده ها را با قابلیت اطمینان بالا تا مدت زمان طولانی ۲۰ تا ۲۳ روز ضبط می کند. به علاوه دوربین های مداربسته داخل پکیج بدون سیم 8 کاناله به میکروفون های داخلی مجهز هستند و قابلیت شنود هشت طرف گوشه های محیط شما را به خوبی دارند .از دیگر لوازم پک کامل هشت عددی دوربین مداربسته، موس، آداپتور، هشت عدد آنتن جهت برد بالای دوربین ها را می توان نامبرد.

خرید پکیج دوربین مداربسته

پکیج دوربین مداربسته 8 عددی ahd

پکیج دوربین مداربسته 8 عددی ahd یکی از مدل های دیگر است که دوربین ها می توانند به انتخاب مشتری از مدل های ( دام، بولت، یا حتی مختلط ) باشند. دستگاه DVR ضبط کننده به وسیله کابل های ۸۰ متری کواکسیال داخل پک به دوربین ها متصل می شوند. درنتیجه موجب انتقال و ذخیره این ضبط شده ها به هارد دیسک داخلی خواهند شد. لازم به ذکر است این دستگاه دی وی آر هشت کاناله به وسیله ویژگی P2P که دارند دارای قابلیت انتقال تصاویر زنده محیط به وسیله اینترنت برای گوشی های هوشمند کاربران می باشد. همچنین این دستگاه دارای زبان فارسی با تقویم شمسی است که کاربرد و نصب بسیار آسانی دارد. از دیگر ویژگی های این دوربین ها دارای ال ای دی های مادون قرمز هستند که عکس ها و فیلم های واقعی و واضح را در کمبود نور کافی تا فاصله ۳۵ متری فراهم می کند.

از دیگر قطعات داخل پکیج دوربین مداربسته 8 عددی ahd آداپتور های ۱۲ ولتی، فیش بی ان سی، پیچ و روپلاک دوربین ها و غیره می باشد.

خرید پکیج دوربین مداربسته

خرید پکیج دوربین مداربسته

با خرید پکیج دوربین مداربسته، می توانید با یک تیر دو نشان را بزنید. چراکه با این اقدام هم مکان مد نظر را مجهز به دوربین مداربسته کرده اید هم این که هزینه زیادی را طرف خرید جداگانه لوازم جهت نصب دوربین نکرده اید. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع پکیج های دوربین مداربسته 8 عددی فول دام، وایرلس، AHD و غیره با دلخواه مشتری با کمترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما