قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770

جهت دریافت قیمت دزدگیر اماکن آنیک سیم کارتی A770 می توانید با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. این دزدگیر منزل سیم کارت خور بوده بدین منظور که برای مکان های فاقد خط تلفن بسیار کاربردی و مفید است. این سیستم اعلام سرقت قابلیت پشتیبانی از تمامی سنسور ها را داشته و یکی از مشهور ترین سیستم های ضد سرقت اماکن  است که در صورت وقوع سرقت آژیر خطر را روشن و با کاربران خویش تماس برقرار می کند. همچنین دارای انواع ویژگی های کاربردی و مزایای شگفت انگیز است که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شوید :

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770

دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770 یکی از ملزومات محل زندگی و کسب و کار به حساب می آید که از عملکرد قابل اطمینانی برخوردار می باشد. هدف اصلی این محصول آگاه سازی هرچه سریع تر مالکین در صورت ورود افراد غیر مجاز به حریم خصوصی می باشد. با این وجود منجر کاهش و مانع سرقت ها و تخلفات گوناگون در مکان های متعدد می شود. این سیستم اعلام سرقت با سازگاری انواع حسگر های کاربردی می تواند حرکت ها و تهدید های مشکوک را بلافاصله تشخیص و به شما گزارش دهد. به طور خلاصه این محصول دارای امکانات بروز و پیشرفته ای است که ایمنی محیط های مختلف شما را از هر جهات تأمین می کند.

سیستم مرکزی آنیک مدل A770 دارای یک شیار سیم کارت است که از طریق آن می تواند با شما در تماس باشد. تنها کافی است که شماره تلفن های مختلف را به حافظه این دزدگیر اضافه کنید و در هر کجا که باشید از خطری که محیط شما را تهدید می کند در کمترین زمان ممکن باخبر می شوید. نکته حائز اهمیت اینکه این دزدگیر از دو عدد سیم کارت پشتیبانی می کند و قابلیت ذخیره ۳۰ عدد شماره تلفن در حافظه مخاطبین خود را دارد.

گذشته از این ها سیستم اعلام سرقت سیمکارتی آنیک دارای قابلیت اتصال به خط تلفن شهری و یا روستایی است‌. با این وجود این محصول از قابلیت تماس هم از طریق سیم کارت و هم خط تلفن محیط را دارد. علاوه بر تماس صوتی، این دزدگیر در هنگام تشخیص تهدید ها پیام کوتاه مربوطه را برای شماره های از قبل تعیین شده ارسال می کند.

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

دزدگیر منزل سیم کارتخور آنیک A770

دزدگیر اماکن سیم کارتی آنیک A770، را می توانید حتی از راه دور کنترل، برنامه ریزی و یا مدیریت کنید. به این معنی امکان فعال یا غیر فعال کردن سیستم برای کاربران مجاز از طریق های مختلف تماس صوتی، نرم افزار مخصوص دستگاه های اندروید یا آیفون وجود دارد. برای همین خاطر حتی زمانیکه در محیط خود حضور نداشته باشید و یا اینکه فراموش کرده اید دزدگیر خود را فعال کنید، می توانید به این وسیله برای فعال کردن سیستم از هرکجا که باشید اقدام کنید.

زون هایی که با این دزدگیر منازل تلفن کننده سازگار هستند شامل ۴ عدد باسیم و ۱ عدد بی سیم هستند و می توانند امنیت فراگیری را در مناطق مختلف خانه شما تضمین کنند. البته خود می توانید به صورت دلخواه برای هر کدام از این زون ها به صورت جداگانه چه با زبان فارسی و یا انگلیسی نامگذاری کنید. سپس در صورت تحرسک هر کدام از آن ها، آدرس دهی دقیق مانند نام زون و شماره چشم وایرلس برای شما ارسال شود.

سیستم مرکزی آنیک A770

این سیستم مرکزی آنیک A770، دارای قابلیت ارسال شماره ریموت مورد نظر در گزارش دهی های محرمانه است. به عبارتی ساده تر در صورتی که هر کدام از اجزای ریموت دار وارد محیط شود، می تواند شماره ریموت را برای مدیر مربوطه گزارش دهد. از دیگر اطلاع رسانی های مفیدی که این دزدگیر اماکن می دهد، گزارش قطع و وصل جریان برق محیط مربوطه است. با این حال متخلفان دیگر نمی توانند موانع را دور بزنند. همچنین دارای قابلیت گزارش دوره ای اعتبار شارژ سیم کارت است.

دزدگیر اماکن سیم کارتی دارای نصب و کارکرد بسیار ساده و بی درد سر است. همچنین دارای ابعاد، وزن و جنس بدنه استاندارد است که طول عمر بالا و پایداری هم دارد. شما می توانید این محصول را با خیال راحت در محیط های گوناگون خود اعم از منازل، دفاتر، شرکت، فروشگاه، بانک، پارکینگ، خانه باغ، انبار ، کارخانه جات، بیمارستان، داروخانه، جواهر فروشی و غیره نصب و تعبیه کنید‌.

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

قیمت دزدگیر اماکن آنیک

امنیت یکی از نیازهای ضروری هر شخصی است که موحب آرامش و آسودگی ذهنی خاطر می شود. بر این اساس انواع تدابیر و تجهیزات متعددی وجود دارد تا این نیاز ویژه را تأمین کند. دزدگیر اماکن یکی از راهکار های عالی است که از سرقت و تردد های غیر مجاز اشخاص داخل محیط جلوگیری می کند. این محصولات را می توانید در وب سایت ما با انواع مارک های معروف و ویژگی های منحصر به فرد پیدا کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه دارای نمایندگی فروش انواع دزدگیر اماکن سیم کارتی جی ام کا، آنیک، کلاسیک و فایروال همراه با گارانتی معتبر می باشد برای خرید ارزان قیمت این سیستم های ضد سرقت با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما