قیمت هارد 500 گیگ وسترن دیجیتال سری سبز

جهت اطلاع از قیمت هارد 500 گیگ وسترن دیجیتال سری سبز با نمایندگی های معتبر فروش این برند تماس بگیرید. تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و نصب انواع هارد دیسک های وسترن دیجیتال بوده که بسته به سیستم مداربسته شما، بهترین مشاوره ها را خواهد داد. هارد دیسک اینترنال پانصد گیگ wd مناسب تمامی دوربین های مداربسته موجود در بازار بود و دارای کلی ویژگی های منحصر به فرد می باشد. در این میان به شرح و بررسی بیشتر هارد 500 اینترنال وسترن دیجیتال سری سبز می پردازیم:

قیمت هارد 500 گیگ

هارد دیسک های western digital

کمپانی وسترن دیجیتال از بزرگ ترین تولید کنندگان حافظه جانبی دوربین های مداربسته است که در بازار جهانی محبوبیت فراوانی میان دیگر مارک ها به خود کسب کرده است. همچنین به صورت بسیار حرفه ای این هارد دیسک های خود را به ویژگی های منحصر به فرد مجهز کرده است. به علاوه این محصولات خود را در انواع رنگ بندی های متعدد سبز، بنفش، آبی، مشکی، قرمز و طلایی تولید کرده است. به گونه ای که هر کدام از رنگ ها مخصوص به کارکرد های خود می باشد.

ویژگی اصلی این هارد دیسک های داخلی کیفیت ساخت بالا در کنار قیمت اقتصادی آن ها می باشد. البته ناگفته نماند هارد دیسک های western digital متناسب با تعداد دوربین ها و رزولوشن های مربوطه، در انواع ظرفیت های مختلف پانصد گیگ، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت، ۳ ترابایت الی ۱۰ ترابایت عرضه می گردد. علاوه براین ها، برند مطرح وسترن دیجیتال هارد دیسک های خود را در انواع حافظه کش های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ مگابایتی تولید کرده است.

برای اطلاع از فروش عمده هارد 500 اینترنال به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت هارد 500 گیگ

هارد اینترنال 500 گیگ وسترن دیجیتال گرین

در این میان یکی از کاربردی ترین و ارزان ترین ها، هارد دیسک اینترنال پانصد گیگ وسترن دیجیتال سری سبز می باشد که از طراحی ویژه ای برخوردار می باشد. مزایای اصلی این محصول مصرف انرژی فوق العاده پایین و در عین حال کیفیت بالا و کارکرد قابل اعتماد آن می باشد. این محصول مخصوص سیستم های امنیتی طراحی شده که در ۲۴ ساعت شبانه روزی دوربین های آن فیلم برداری می کند. زیرا با عملکرد باکیفیتی که دارد بدون اختلال و نویز در تصاویر، حجم مناسبی از این اطلاعات را تا ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت نیز نگهداری می کند.

HDD یا هارد دیسک western digital سری گرین دارای سایز هد به میزان ۳.۵ اینچ و بافر یا حافظه کش ۶۴ مگابایت می باشد. سرعت چرخش این محصول به میزان ۵۴۰۰ دور در دقیقه یا rpm می باشد. این سری هارد دیسک سبز از طریق دو‌ رابط متفاوت SATA II با سرعت 3 گیگابایت بر ثانیه و SATA II با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه تولید شده اند که متناسب با نیاز کاربر انتخاب می شوند. این ویژگی های عالی و کاربردی موجب شده است تا هارد دیسک داخلی سبز پانصد گیگ وسترن دیجیتال به تأمین نیاز های امنیتی کاربران در ارزان ترین قیمت و بهترین شیوه ممکن بپردازد.

کاربرد هارد دیسک داخلی پانصد گیگ وسترن

همچنین این محصول گزینه ایده الی برای پکیج دوربین مداربسته نصب شده در محیط های مسکونی، اداری، تجاری، کاری و غیره می باشد. ضریب اطمینان و کارکرد در این هارد دیسک داخلی پانصد گیگ وسترن موجب شده است تا مورد استقبال کاربران قرار بگیرد. همچنین این گزینه دارای تکنولوژی های پیشرفته ای است که آن را به یک هارد دیسک اینترنال مقرون به صرفه تبدیل کرده است. همه ی فناوری های مجهز شده در این HDD موجب شده است که جابه جایی داده های ذخیره شده و بهبود این اطلاعات به خوبی حاصل شود.

هارد دیسک داخلی گرین پانصد گیگابایت دارای فناوری منحصر به فرد NoTouch Ramp Load می باشد‌. این ویژگی مانع از برخورد نوک هد با دیسک می شود. در نتیجه از فرسودگی، استهلاک و اختلال در عملکرد این محصول به خوبی جلوگیری می کند تا عمر بسیار بالایی داشته باشد. از دیگر مزایای این محصول، تکنولوژی IntelliPower می باشد. این ویژگی موجب پایین آوردن توان مصرفی و درعین حال بالا برد کیفیت و عملکرد آن می شود. به علاوه با ویژگی Intelliseek این هارد دیسک سبز می توانید از تعادل قدرت و عملکرد این دستگاه اطمینان حاصل کنید.

قیمت هارد 500 گیگ

قیمت هارد 500 گیگ

امروزه اکثر اماکن به سیستم های دوربین مداربسته مجهز شده اند تا با ایجاد ایمنی، آسایش و آرامش خاطر را برای مالکین مربوطه به ارمغان بیاورند. این سیستم های امنیتی از انواع تجهیزات مورد نیاز تشکیل شده است که هر کدام به نوبه خود دارای کاربرد های خاصی هستند. برای نمونه دوربین ها که وظیفه فیلم برداری در محیط را دارند، داده های خود را برای ضبط به دستگاه رکوردر dvr یا nvr منتقل می کنند. سپس این اطلاعات برای ذخیره به یک حافظه جانبی یا همان هارد دیسک داخلی ارسال می گردند.

درنتیجه در این میان هارد دیسک می تواند نقش مهمی بر عهده داشته باشد. در نمایندگی های فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه انواع این محصولات در برند های مشهور وسترن دیجیتال، سی گیت و غیره ارائه می گردد. برای خرید و سفارش این هارد دیسک های با کیفیت و قابل اعتماد می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما