فروش عمده هارد 500 اینترنال

فروش عمده هارد 500 اینترنال توسط بزرگترین مرکز فروش دستگاه های امنیتی یعنی فروشگاه تکنو دوربین آغاز شد. هارد دوربین مداربسته پانصد گیگ را می توانید با خیال راحت برای سیستم های کوچک و یا دوربین های مداربسته خانگی یا تکی مورد استفاده قرار داد. این هارد بسیار مطمئن بوده و دارای قابلیت هایی ویژه برای ضبط تصاویر می باشد.  در ادامه همراه ما باشید که به شرح دو نمونه از پرفروش ترین هارد 500 اینترنال می‌پردازیم :

فروش عمده هارد 500 اینترنال

هارد دیسک داخلی 500 گیگ وسترن دیجیتال :

وسترن دیجیتال westrn digital که به نام های مخفف WDS یا WD مشهور است، از برترین تولید کنندگان هارد دیسک اینترنال و اکسترنال می باشد. این شرکت مطرح محصولات خود را در کنار کیفیت ساخت بالا، با قیمت های مقرون به صرفه ای وارد بازار جهانی کرده است. همچنین انواع هارد دیسک های داخلی تولید شده را به طیف گسترده ای از رنگ‌ بندی ها با کاربرد های منحصر به فردی عرضه کرده است. همچنین دارای انواع گنجایش های متعدد پانصد گیگ، ۱ ترابایت الی ۱۰ ترابایت می باشند که متناسب با تعداد دوربین ها و حجم رزولوشن تصاویر مدل مناسب را می توانید انتخاب کنید. در این میان اگر ‌می خواهید هارد دیسکی داشته باشید که هم دارای قیمت اقتصادی باشد و‌ هم اینکه مصرف خیلی پایینی از لحاظ انرژی داشته باشد، بهترین گزینه انتخاب هارد 500 گیگ وسترن دیجیتال سری سبز است.

این محصول دارای ویژگی های بی همتایی است و از سرعت چرخش اطلاعات به میزان ۵۴۰۰ دور در دقیقه بهره می برد. همچنین برای استفاده در دستگاه های ضبط کننده ویدیو دوربین مداربسته DVR، NVR و کامپیوتر طراحی شده است. این هارد WD داخلی سبز پانصد گیگ دارای اندازه استاندارد هد ۳.۵ اینچ است که با استفاده از رابط ارتباطی پر سرعت از نوع SATA 3 با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه کار می کند. همچنین به حافظه نهان ۶۴ مگابایت مجهز است و از انواع فناوری های منحصر به فردی بهره می برد. برای نمونه هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال 500 گیگ سبز، به تکنولوژی Advanced Format مجهز است. این ویژگی عالی، موجب بهینه کامل از فضای ذخیره سازی می شود تا بتوانید اطلاعات بیشتری را ذخیره کنید.

فروش عمده هارد 500 اینترنال

هارد دیسک اینترنال سی گیت پانصد گیگ :

هارد دیسک اینترنال سی گیت پانصد گیگ یکی از مدل های محبوب و‌ کاربردی است که از حجم ذخیره سازی مناسب بهره می برد. به گونه ای که مناسب سیستم های دوربین های مداربسته کوچک و متوسط اعم از مناطق مسکونی، اداری، ویلا، بانک و غیره می باشد. این محصول دارای قابلیت عملکرد اطمینان بالا و عالی است که اکثرا توسط صاحبین خانه و کسب و کار ترجیح داده می شود. این هارد اینترنال سیگیت ۵۰۰ گیگ دارای ابعاد استاندارد 7*60*100 میلی متر و با وزن 90 گرم است که نصب و راه اندازی ساده ای دارد. همچنین این محصول دارای هد به اندازه ۳.۵ اینچی است که از سرعت چرخش دیسک به میزان 5900RPM دور در دقیقه برخوردار می باشد.

به وسیله این HDD می توانید بدون نویز و افت کیفیت، تصاویر را برای مپت زمان طولانی ذخیره کنید تا بعد ها بتوانید این فایل‌ های باکیفیت را بازیابی کنید. نوع رابط قابل استفاده در این سری هارد دیسک های سی گیت SATA 3.0 است و‌از بافر یا حافظه کش ۳۲ مگابایت پشتیبانی می کند.  از سوی دیگر این حافظه جانبی دوربین مداربسته، از سرعت انتقال داده‌ها  با رابط SATA3 تا ۶ گیگابیت بر ثانیه بهره می برد. این هارد دیسک داخلی سی گیت 500 گیگابایت، قابلیت تحمل و استفاده در میزان دما 0 تا 60 درجه سانتی گراد دارد و قادر به ذخیره سازی حجم داده های خود در درجه دمایی -40 تا 70 درجه سانتی گراد می باشد.

منبع تغذیه این هارد شدت جریانی برابر با 1 آمپر دارد و می تواند با توان 1.9 وات داده ها را بخواند و با توان 1.7 وات آن ها را بنویسد. از این رو این محصول از لحاط مصرف انرژی کاملاً مقرون به صرفه می باشد.

فروش عمده هارد 500 اینترنال

فروش عمده هارد 500 اینترنال

با توجه به آنچه وظیفه یک سیستم دوربین مداربسته  ضبط ویدیو ها و تصاویر در محیط مورد نظر است، آسایش و آرامش خاطر را برای مالکینی به ارمغان می اورد که در طول شبانه روز در محیط خود حضور ندارند. از طرف دیگر این سیستم ها توسط تعداد مشخصی از تجهیزات اعم از دوربین مداربسته، دستگاه ضبط کننده ویدیو، هارد دیسک و غیره می باشد. در این میان هارد دیسک داخلی که از آن به عنوان حافظه جانبی ذخیره سازی نام برده می شود، وظیفه مهمی برعهده دارد. زیرا قادر به ذخیره و نگهداری طولانی مدت اطلاعات جهت ارائه مدارک و شواهد مهم یا بازیابی و ‌دسترسی این فایل های ذخیره شده می باشد. نمایندگی های آنلاین ما ارائه دهنده انواع این هارد دیسک های اینترنال در برند های مشهور و گنجایش های مختلف است.

برای خرید و فروش به صورت عمده و خرده انواع هارد دیسک دوربین مداربسته و دی وی آر می توانید هم اکنون با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما