خرید دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی

خرید دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی با بهترین قیمت آغاز شد. دوربین های مداربسته سولار، دوربین های امنیتی هستند که بدون نیاز به برق قادر به ضبط و ذخیره سازی تصاویر می باشند. این دوربین ها دارای پنلی مشکی بر روی خود بوده و انرژی خورشیدی را به برق تبدیل می کند. این دوربین رم خور بوده و صداهای محیط را به خوبی ضبط می کند. دوربین خورشیدی دارای کلی امکانات پیشرفته است که برای مکان های باز بسیار مناسب است. در ادامه همراه ما باشید تا با دوربین خورشیدی سیمکارتی بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی

اگر در منطقه ‌ای زندگی می ‌کنید که برق مکرر قطع می‌شود یا محل کارو زندگی شما در مکانی واقع شده که به خطوط برق یا مدارهای الکتریکی دسترسی ندارید، دوربینی که در آن جا نصب کرده اید، ممکن است هر زمان که برق قطع شود، شما را آسیب‌ پذیر و بی ‌حفاظ تر نگه دارد. اینجاست که دوربین مداربسته خورشیدی سیمکارتی می تواند یک نجات دهنده عالی باشد.

این محصول یک دوربین مداربسته با پنل خورشیدی است که می تواند با ارائه یک قابلیت نظارت تصویری قابل اعتماد در مناطق باز یا روستایی، شما را ایمن نگه دارد. به عبارت ساده تر، این سری دسته از دوربین ها، همانطور که نامش پیداست تنها انرژی مورد نیاز خود را از نور آفتاب دریافت می کنند. به علاوه به طرز چشمگیری، این محصول می تواند حتی در صورت قطعی برق به صورت بی وقفه نیز کار کند.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته بولت پنل دار وایرلس

دوربین مداربسته بولت پنل دار وایرلس می تواند با انعطاف پذیری، مقیاس پذیری، مقرون به صرفه بودن و همچنین 100% سازگار با محیط زیست و پایدار بودن، از بسیاری جهات برای خانه یا محل کار شما مفید باشند. ویژگی انعطاف پذیری در این محصول از لحاظ نصب و استفاده در هر محیطی می باشد. برای نمونه، در مناطق بزرگ و دور افتاده مانند مزارع، خانه باغ و ساختمان های ساخت‌ و‌ ساز نیمه کاره وقتی صحبت از نصب و راه اندازی یک سیستم دوربین مداربسته معمولی هستند دارای چالش بسیار بزرگی هستند

. با این حال، دوربین های مداربسته بولت خورشیدی برای کاهش بسیاری از چالش‌ های مرتبط با ایمن‌ سازی یک منطقه بزرگ واقع در یک مکان دوردست، بسیار مفید هستند. این واقعیت به این دلیل است که این دوربین می تواند با برداشت انرژی خورشید با استفاده از پنل های خورشیدی به طور نامحدود کار کند و در حالی که به خطوط برق وابسته نباشد.

این دوربین مداربسته بیسیم پنل دار دارای باتری قابل شارژ است. به این معنی انرژی مورد نیاز که ذخیره کرده است را می تواند در شب و در مواقعی که هوا ابری است را برای فیلم برداری تأمین کند. شایان ذکر است که سیستم دوربین خورشیدی به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه است. زیرا به کاهش صورت حساب های برق محیط شما کمک بسزایی می کند.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته پنل دار باتری خور متصل به اینترنت

از فناوری های پیشرفته این دوربین مداربسته پنل دار باتری خور، پشتیبانی از سیم کارت های 4g می باشد. همچنین با قابلیت اتصال به اینترنت، می تواند هر آنچه را که ضبط کرده فوراً و در همان موقع برای کاربران خویش از راه دور به اشتراک بگذارد. این ویژگی دارای سازگاری با سیستم عامل های اندروید، آیفون، آی پد و ویندوز می باشد. لازم به ذکر است بدانید در صورتی که فیلم هایی که از دست داده اید تماشا کنید می توانید بعد ها به کارت حافظه آن مراجعه کنید. این نمایش ویدیو ها و تصاویر از طریق دوربین مداربسته بی سیم رم خور، با وضوح بالا و باکیفیت تا رزولوشن ۲ مگاپیکسل می باشد. علاوه براین با قابلیت دید در شب می توانید فیلم های واضح این دوربین را حتی در هنگام عدم نور کافی هم مشاهده کنید.

دوربین مداربسته با پنل خورشیدی سیم کارت خور ۲ مگاپیکسل، دارای بدنه مرغوب و ضد آب فلزی است که از درجه محافظ استاندارد IP67 پشتیبانی می کند. با این وجود دوربین حتی در شرایط برف و بارانی محیط هم کارایی خود را از دست نمی دهد. برای صرفه جویی در فضای کارت حافظه و باتری، این دوربین پنل دار فاقد سیم به سنسور تشخیص حرکت مجهز است. به وسیله این فناوری دوربین تنها مواقعی فیلم برداری را شروع می کنند که چسی یا چیزی از جلوی لنز خود در محیط حرکت کند. از دیگر مزایای حرفه ای این دوربین بولت رم خور ضد آب، قابلیت انتقال صدای دو طرفه از راه دور می باشد.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

همانطور که می دانید بازار دوربین های مداربسته رونق چشم گیری به خود پیدا کرده است. زیرا با نیاز به حفظ امنیت، انواع دوربین های مداربسته در اشکال و ویژگی های متفاوت روانه بازار شده اند. هر کدام از این محصولات دارای کاربرد های مخصوص به خود هستند. در این میان یکی از معروف ترین آن ها، دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا خورشیدی است که از امکانات عالی و حرفه ای زیادی بهره می برد. همچنین مزایای بسیار بیشتری نسبت به برخی از مدل ها دارد. برای همین دلیل توانسته است رضایت کاربران را همیشه به خود جلب کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما