قیمت دوربین مخفی کوچک ارزان بیسیم

قیمت دوربین مخفی کوچک ارزان بیسیم، تنها در نمایندگی های تکنو دوربین دست یافتنی می باشد. دوربین های ریز جاسوسی وایرلس دارای انواع متفاوتی می باشد که برای رفع نیاز کاربران با اشکال گوناگونی وارد بازار می شوند.

در این راستا فروشگاه آنلاین تکنودوربین این دوربین ها را با ارزان ترین قیمت ها عرضه می دهد که در بهترین شیوه ممکن نیازهای کاربران را تأمین می کند. با ما باشید تا با این محصولات بیشتر آشنا شوید:

قیمت دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی شارژی

دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی شارژی برای نظارت بر کل اتاق به روشی مخفی و کاملا نامشخص ایده آل است. زیرا این دوربین حجم خیلی کم و وزن سبکی دارد و می تواند به راحتی داخل اجسام محیط استتار شود. عملکرد ضبط این محصول به گونه ای است که کسی متوجه نمی شود از طریق آن تحت نظارت می باشد. نیاز نداشتن به کابل کشی و دستگاه ضبط ویدیو در این دوربین به ارزش هایش افزوده است. زیرا امکان حمل و جابه جایی به هرکجا در هر زمان را فراهم می کند.

این دوربین مخفی بدون سیم فلتی دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسل است که شما اجازه می دهد به منظور تضمین حداکثر کارایی ویدئو با کیفیت بالا و جزئیات غنی را ضبط کنید. این اطلاعات باکیفیت را می توانید بعد ها از طریق کارت حافظه این دوربین بازپخش یا در مواقع سرقت ها ارائه دهید. منبع تغذیه این دوربین جاسوسی از طریق باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است که عملکرد برق اضطراری را فراهم می کند. این باتری می تواند یک ساعت و نیم بدون وقفه فیلم برداری را ارائه دهد.

دوربین مخفی حساس به حرکت

این دوربین مخفی حساس به حرکت را می توانید داخل خودروی خود تعبیه کنید تا در مواقع سرقت و خرابکاری از فیلم های گرفته شده آن نهایت استفاده را ببرید. مشاهده آنلاین فیلم و تصاویر از طریق این دوربین مداربسته باتری دار مخفی وایرلس از هر نقطه جهان از طریق گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی نیز فراهم است. زیرا دارای قابلیت اتصال به اینترنت و از مدل های تحت شبکه و آی پی می باشد.

با فعال کردن گزینه سنسور تشخیص حرکت در این دوربین خیلی کوچک وای فای می توانید تنها حرکات را فیلم برداری کنید و از آن به عنوان یک دزدگیر حرکتی کوچک در محیط بهره مند شوید‌. از دیگر ویژگی های کاربردی این دوربین، نصب سیستم شنود صدا با وضوح برد بالا است.

قیمت دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین مخفی وای فای دار مغناطیسی SQT

دوربین مخفی خیلی ریز sqt فاقد سیم بهترین انتخاب برای ضبط فیلم و تصویر برداری های محتاط در محیط های مختلف است. این دوربین از مدل های جیبی است که می تواند با خود به جلسات مختلف، کنفرانس ها، مصاحبه ها و غیره همراه داشته باشید. این دوربین دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ۶۴ گیگ است که گرفته های خود را با اطمینان بالا داخل آن ذخیره می کند.

این دوربین ریز جیبی با فرستنده وای فای داخلی برای کنترل محیط توسط گوشی های هوشمند طراحی شده است. به گونه ای که می توانید  موبایل خود را مستقیماً به نقطه اتصال Wi-Fi ایجاد شده توسط دوربین متصل کنید.

دوربین جاسوسی Wi-Fi اس کیو تی

از طرف دیگر، می‌توانید دوربین را به شبکه Wi-Fi خانگی خود متصل کنید و با سرور رایگان P2P، دوربین جاسوسی خود را از طریق اینترنت کنترل کنید. به عبارتی دیگر با برنامه نرم افزار برای اندروید و iOS، کنترل کامل دوربین را با تلفن همراه یا تبلت از راه دور در اختیار دارید. به این معنی می توانید در زمان واقعی تماشا کنید و بشنوید. می توانید ضبط کنید و عکس بگیرید. حتی می توانید فیلم های ویدئویی را در حافظه دوربین پخش و دانلود کنید. به علاوه اگر تشخیص حرکت را فعال کنید، می توانید اعلان های حرکتی را در زمان واقعی بر روی تلفن همراه خود دریافت کنید.

این دوربین مخفی کوچک شارژی مدل SQT می تواند در MOTION DETECTION ضبط کند که به معنی ضبط تنها در صورتی است که حرکات در جلوی لنز رخ دهد. این یک عملکرد کاربردی برای جلوگیری از هدر رفتن فضای با ارزش حافظه با جلوگیری از ضبط صحنه های بی اهمیت است. این دوربین جاسوسی رم خور، مجهز به یک میکروفون داخلی است که می‌تواند یک اتاق با اندازه متوسط ​​را پوشش دهد. این میکروفن حساسیت بالا اجازه می دهد تا شما را به ضبط کلمات و حتی زمزمه در یک اتاق اندازه متوسط همراه با فیلم ضبط شود.

قیمت دوربین مخفی کوچک ارزان

قیمت دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین های مداربسته مخفی کوچک دارای انواع اشکال و مدل های مختلفی هستند که متناسب با نیازهای کاربران انتخاب می شوند. با پیشرفت تکنولوژی این دوربین های مداربسته کوچک تر شده و می توان گفت تقریبا به صورت نامرئی در محیط ظاهر می شوند. برای همین خاطر این گونه دوربین ها برای هدف های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. هدف این محصولات ضبط فیلم و تصویر های پنهان و ارائه جرایم و مدارک می باشد.

این دوربین های بسیار ریز در انواع مدل های متعدد عرضه می شوند که دارای بروز ترین فناوری ها می باشند. برای خرید و سفارش این دوربین های ریز مخفی با ارزان ترین قیمتی با شماره های درج شده تماس بگیرید.بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات  خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما