قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره بدون واسطه

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره را به صورت بدون واسطه و ارزان دریافت کنید. دوربین های Face Detection با آنالیز دقیق چهره افراد، شناسایی و کشف جرم و جنایات را برای شما آسان خواهند کرد. شما می توانید قیمت های متناسب این نوع دوربین های منحصر بفرد را در فروشگاه تکنو دوربین بررسی کنید و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل کنید.

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

دوربین مداربسته Face Detection یا تشخیص چهره

فناوری تشخیص چهره، نقاط مختلف چهره را با هم مقایسه می کند و الگویی در حدود 80 نقطه گرهی صورت، به صورت یک کد عددی ایجاد می کند. این ویژگی ها می تواند فک پایین، شکل گونه ها، فاصله بین چشم ها، اندازه بینی و … باشد. تمام این اندازه گیری ها توسط سیستم در یک پایگاه داده ذخیره می شود و سپس برای تأیید هویت چهره شخصی که جلوی دوربین ایستاده به خوبی تشخیص داده می شود.

اگر بخواهیم دوربین مداربسته ای تشخیص چهره مناسب و فوق العاده را به شما معرفی کنیم، بهترین گزینه دوربین قیمت مناسب تکنیکس می باشد که دارای کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل بوده و مناسب نصب در فضا های باز در معرض آب و باران می باشد. این دوربین مداربسته face detection دارای قابلیت دید در شب بوده و تصاویر را همراه با صدا ضبط خواهد کرد. در ادامه به بیان ویژگی های کلیدی این دوربین بولت ضد آب خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

مشخصات فنی دوربین مداربسته تشخیص چهره

  • قابلیت شناسایی چهره و انسان
  • قابلیت دید در شب و تاریکی
  • کیس فلزی ضد آب
  • ذخیره تصاویر
  • تشخیص چهره تا زاویه ۴۰ درجه
  • ورودی میکروفون جهت ضبط صدا
  • دارای لنز ثابت با فاصله کانونی 6mm
  • دارای پروژکتور قوی برای روشن سازی محیط در شب
  • قابل نصب در مکان های داخلی و خارجی
  • بدنه ای محکم

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

دوربین مداربسته تحت شبکه بولت تکنیکس تشخیص چهره

امروزه می توان با نصب دوربین های مداربسته هم از عزیزان خود و هم از خانه خود در برابر سارقان، در داخل یا خارج خانه، محافظت کرد. دوربین های امنیتی زیادی در بازار وجود دارد که صاحبان آنها را از ورود به ملک مطلع می کند. در این راستا یکی از محصولاتی که سطح ایمنی بالایی را ارائه می دهد، دوربین مداربسته تحت شبکه بولت تکنیس تشخیص چهره ۲ مگاپیکسل می باشد‌. این محصول یکی از پرفروش ترین ها است که از کیفیت ساخت بسیار بالا و حرفه ای تشکیل شده است.

زیرا در این سیستم از جدیدترین ویژگی ها و تکنولوژی های لنز دوربین استفاده شده است. تکنولوژی تشخیص چهره یک ویژگی بسیار قابل اعتماد در این دوربین است که موجب شناسایی زود هنگام اشخاص داخل محیط می شود. به گونه ای که تصاویر چهره افراد له وسیله این فناوری محبوب، تجزیه و تحلیل می شود و کل ساختار صورت اندازه گیری و در حافظه دوربین ثبت می شود. به طور کلی تشخیص چهره راهی برای شناسایی یا تأیید هویت افراد با استفاده از چهره آنها است. به این ترتیب از دوربین های تشخیص چهره می توان برای شناسایی افراد در عکس ها ، فیلم ها و در زمان واقعی محیط مربوطه خود استفاده کنید.

دوربین مداربسته بولت تکنیکس 1080p Full HD

این دوربین مداربسته تشخیص چهره بولت تکنیکس از سری دسته های تحت شبکه یا آی پی می باشد. برای همین دلیل قادر به پخش ویدیو ها و تصاویر زنده در همان زمان برای کاربران خود از راه دور می شود. همچنین از تمام سیستم عامل های ویندوز، اندروید و آیفون نیز پشتیبانی می کند. این دوربین مداربسته دارای رزولوشن 1080p Full HD است. با این ویژگی شما می توانید تصاویر باکیفیت و خیره کننده ای را دریافت کنید. علاوه براین از ال ای دی های مادون قرمز پشتیبانی می کند. با این ویژی امکان ضبط باکیفیت و واضح را حتی در بودن نور کافی و دل شب فراهم می کند.

دوربین مداربسته تحت شبکه بولت تکنیس تشخیص چهره ۲ مگاپیکسل دارای طراحی منحصر بفردی است. همچنین به کیس فلزی مجهز است و برای محیط های داخلی طراحی شده است. برای همین دلیل مدل مناسبی برای منازل، دفاتر، اتاق کار، اتاق بچه، پارکینگ، ویلا، خانه باغ، شرکت و غیره می باشد. به علاوه به ورودی میکروفون مجهز می باشد. با این قابلیت امکان شنود واضح صدای محیط مورد نظر برای شما فراهم می شود.

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

قیمت دوربین مداربسته تشخیص چهره

نحوه عملکرد دوربین های تحت شبکه تشخیص چهره، اینگونه است که با تجزیه و تحلیل دقیق ویژگی های صورت انسان، قادر به شناسایی یا تأیید شخص بر اساس یک تصویر دیجیتالی است. لذا اگر قصد دارید دوربین مداربسته ای مناسب را در مکانی پر اهمیت نصب و راه اندازی کنید، دوربین مداربسته تشخیص چهره می توانند بهترین گزینه باشد. تکنو دوربین با بهره مندی از کادری مجرب و کار آزموده شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین دوربین یاری خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما