خرید پک 8 کانال دوربین وایرلس برد بالا

جهت خرید دوربین وایرلس برد بالا به فروشگاه اینترنتی تکنو دوربین مراجعه کنید که هر رنج قیمتی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد. این پک بی عیب و نقص ضمن جهت نصب و راه اندازی ۸ عدد دوربین مداربسته بیسیم می باشد. این لوازم جانبی شامل ۸ عدد آنتن، یک دستگاه هشت کانال NVR، هشت عدد آداپتور، موس، هارد 2 ترابایت، کابل HDMI و غیره می باشد. شایان ذکر است خرید این پکیج کامل بسیار مقرون به صرفه تر از خرید تکی این لوازم می باشد. در زیر بیشتر با این پک و دوربین مداربسته های بدون سیم موجود در آن آشنا می شوید:

خرید دوربین وایرلس برد بالا

پکیج دوربین مداربسته وایرلس 8 تایی

پکیج دوربین مداربسته وایرلس برد بالا 8 تایی، از 8 دوربین مداربسته فاقد سیم برای ضبط تصاویر به صورت بسیار واضح و باکیفیت با وضوح فول اچ دی و رزولوشن 1080 پیکسل همراه با مشاهده زنده اینترنت تشکیل شده است. این مدل دوربین ها بسیار قدرتمندتر از دوربین های معمولی آنالوگ است و سایر بدون سیم بوده و همچنین قابلیت نصب آسانی نیز دارند. به علاوه برای همه ی مکان های باز و بسته اعم از محیط خانه، پارکینگ، گاراج، خانه باغ و غیره مناسب می باشد. این دوربین های مداربسته دارای استاندارد مخصوص IP66 هستند که هم در مقابل باران مقاوم هستند و هم اینکه در شرایط هوایی گرد و غبار دارای بدنه ای محکم و بادوام هستند.

همچنین قابلیت اتصال به وای فای این دوربین ها، این امکان را می دهد تا شما بتوانید از طریق تلفن همراه، کامپیوتر و لپ تاپ شخصی خود به دوربین دسترسی داشته باشید تا عزیزان خود و یا افراد حاضر در محیط را در هر زمان و از هر کجا که هستید نظارت کنید. از ویژگی های این دوربین ها که به ارزش هایش افزوده است دارا بودن ال ای دی های مادون قرمز می باشد تا حتی در شرایط بد و نامساعد نور محیط با وضوح بالا شروع به فیلمبرداری کند. مجهز بودن به میکروفون داخلی این دوربین های وایرلس ۲ مگاپیکسلی امکان شنود و ضبط صداهای محیط را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

خرید دوربین وایرلس برد بالا

محتویات پک کامل دوربین مداربسته 8 عددی بی سیم

  • شامل ۸ عدد دوربین مداربسته وایراس (وضوح تصویر دوربین ها: Full HDقابلیت دید در شب، قابلیت متصل شدن به اینترنت، قابلیت شنود صدای محیط، مقاوم در برابر گرد و غبار)
  • شامل ۸ عدد آنتن
  • یک دستگاه NVR ۸ کاناله
  • ۸ عدد آداپتور
  • موس
  • هارد
  • کابل HDMI

خرید دوربین وایرلس برد بالا

پک کامل دوربین مداربسته هشت کاناله

آیا می خواهید نظارت همه جانبه و یک پارچه ای را از چهار طرف گوشه های اطراف محیط خود داشته باشید؟ بدون شک یک پک کامل دوربین مداربسته هشت کاناله بهترین گزینه و مقرون به صرفه ترین می باشد. این مجموعه اجزا که همراه ۸ دوربین مداربسته ارائه می دهد، کنترل و نظارت شما را بر رویداد های محیط افزایش می دهد. به گونه ای که حتی کوچکترین جزئیات را هم از دست نخواهید داد. برای همین این پکیج برای مناطق بزرگ و وسیعی که مالکان آن می خواهند بر همه گوشه ها مدیریت کنند، انتخاب عالی می باشد.

مزایای نصب پکیج دوربین مداربسته وایرلس

داشتن این پکیج ها مزایای فوق العاده و قابل توجهی دارد. به عنوان نمونه پیدا کردن هشت عدد دوربین مداربسته همراه اجزای مورد نیاز این دوربین ها شاید زمان زیادی صرف کند. همچنین خرید تک به تک این محصولات قیمت بالاتری دارد. در این راستا یک پکیج دوربین مداربسته فاقد سیم هشت عددی بسیار کامل و بی نقص است و دارای هزینه بسیار مقرون به صرفه ای می باشد. نکته جالب توجه اینکه، مشتریان می توانند به دلخواه خود و متناسب با محیط داخلی یا بیرونی خود، دوربین های مداربسته بولت، دام و اسپید دام را در داخل این پک کامل انتخاب کنید.

به علاوه می توانید ترکیبی از دوربین ها را برای مشاهده بیرون و داخل مکان مربوطه را سفارش دهید. دوربین های داخل این مجموعه از مدل های وایرلس است که برای مناطق دور افتاده و دور از دسترس برق مناسب است. چراکه نیازی به کابل کشی های اضافی ندارند. این دوربین ها علاوه براینکه می توانند شواهد و مدارک رسمی و معتبری را ارائه دهند، عامل بسیار مؤثری برای بازدارندگی وقایع بد و ناخوشایند سرقت ها و سودجویی های اشخاص متخلف می باشند. چراکه اشخاص سارق با دیدن این عدد از دوربین ها به این نکته پی می برند که راهی برای دور دادن این موانع ندارند.

دستگاه ضبط کننده ان وی آر هشت کانال، یکی از قطعات اصلی داخل این پک کامل می باشد که با داشتن هشت عدد ورودی تصویر قادر به ضبط و سپس انتقال گرفته شده های دوربین ها به صورت همزمان می باشد.

خرید پک دوربین وایرلس برد بالا

خرید دوربین وایرلس برد بالا

با خرید دوربین های مداربسته وایرلس برد بالا می توانید هر آنچه که در مکان مد نظر اتفاق می افتد را به صورت مستقیم و بدون تاخیر از راه دور مشاهده کنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته بیسیم با آنتن دهی فوق العاده می باشد که عبارتند از دوربین های خورشیدی، دوربین های بولت بیسیم، دوربین های پانوراما، دوربین مداربسته 360 درجه و غیره. جهت خرید و سفارش دوربین مداربسته wireless مد نظر خود با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما