دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره که یکی از مدل های منحصر به فرد در سیستم های نظارتی می باشد که برای اماکن حساس به کار گرفته می شود، به طوری که چهره شخص را را به طور واضح به نمایش در می آورد.
یکی از از مدل های دوربین مداربسته که از نوآوری و تکنولوژی منحصور و به روز گرفته شده است، دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره می باشد.
دوربین مداربسته تشخیص چهره (face detection) ای امکان را به سازمان ها و ارگان های استفاده کننده می دهد که بتوانند چهره اشخاص را که از بدو ورود به سازمان تشخیص دهند.

دوربین مداربسته تشخیص چهره

دوربین مداربسته تشخیص چهره چیست؟

دوربین مداربسته که وظیفه تصویر برداری را بر عهده دارد و این که هر چقدر کیفیت و رزولوشن دوربین در تشخیص چهره افراد بالا باشد بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان برای نصب قرار می گیرد.
دوربین مداربسته تشخیص چهره می تواند چهره افراد را تشخیص دهد و در حافظه خود ذخیره کند.
این نوع از دوربین ها تعداد زیادی از تصاویر مربوط به افرادی را که در میدان دید دوربین قرار می گیرند را ثبت می کنند و کاربر اتاق کنترل می تواند در صورت نیاز تصویر چهره افراد را مشاهده نماید.

دوربین مداربسته تشخیص چهره با استفاده از الگوریتم های نرم افزاری کلیه اجزای صورت اعم ازبینی، چشم، دهان و گوش های اشخاص را شناسایی می کند و ثبت می کند.

مزایای دوربین مداربسته تشخیص چهره

  1. جلوگیری از وقوع جرم
  2. جمع آوری مدارک و شواهد
  3. نظارت بهتر بر عملکرد افراد
  4. دسترسی به اطلاعات و سوابق
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
مزایای دوربین مداربسته تشخیص چهره شماره موبایل: 09186665308

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما