قیمت دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم به نسبت سایر دوربین های شارژی موجود در بازار بالاتر بوده با این تفاوت که این دوربین ضد آب است و می توان آن را در اماکن خارجی نیز نصب و راه اندازی کرد. دوربین مداربسته وای فای دار رم خور خورشیدی دارای کیفیت وضوح تصویر فول اچ دی، قابلیت نصب آسان، وای فای، سنسور تشخیص حرکت یا قابلیت آماده باش، اسپیکر، میکروفن برای ضبط صدا و غیره برای ارائه خدمات بیشتر جهت حفظ مکان مد نظر می باشد. در زیر به نقد و بررسی بیشتر این دوربین مداربسته مادون قرمز متصل به اینترنت می پردازیم:

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته باطری خور وای فای دار وایرلس خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی بیسیم، از طرفداران زیادی برخوردار است زیرا هم قابلیت نصب بدون کابل کشی و آسانی دارد و هم اینکه انرژی مصرفی خود را تنها از نور خورشید دریافت می کند. در نتیجه هم بسیار مقرون به صرفه است و هم اینکه از آلودگی های محیط زیستی می کاهد. وضوح تصویر این دوربین مداربسته فاقد سیم، از 1080p بهره می برد که کیفیت بسیار قابل تشخیصی در فیلم و تصاویر دارد. شایان ذکر است با دارا بودن ال ای دی های بی نظیر، از قابلیت دید واضح حتی در شب و یا نور ضعیف هم پشتیبانی می کند. این دوربین مداربسته پنل دار فاقد سیم، دارای قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای است که در هرکجای دنیا که قرار گرفته باشید می توانید از طریق گوشی های هوشمند اندروید و یا IOS کوچکترین جزئیات واقع شده در مکان مورد نظر باخبر شوید.

گذشته از این ها دارای مشخصات مهم دیگری است می باشد. که از جمله آن ها دارا بودن اسپیکر و میکروفون داخلی است تا به صورت شگفت انگیزی امکان مکالمه دو طرفه را فراهم کند به این معنی می توانید از راه دور با افراد حاظر در خانه گفتگو کنید. به علاوه پشتیبانی از استاندارد Ip66، هم دوربین مداربسته شما را از برف و باران محافظت می کند.

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

مشخصات فنی دوربین مداربسته سولار ضبط صدا

  • کیفیت وضوح تصویر فول اچ دی
  • قابلیت نصب آسان
  • وای فای دار
  • دارا بودن سنسور تشخیص حرکت یا قابلیت آماده باش
  • اسپیکر دار
  • مجهز به میکروفون
  • ضد آب و برف
  • پشتیبانی از کارت حافظه micro sd
  • قابلیت اشتراک تصویر و فیلم به ۲۰ گوشی همراه
  • قابلیت ذخیره ابری
  • قابلیت دید در شب

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته فضای باز بی سیم خورشیدی، یکی از پر طرفدارترین دوربین های شارژی می باشد که برق مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید کسب می کند. مهمترین کاربرد دوربین های مداربسته خورشیدی، استفاده در خانه باغ ها، ویلا ها، مزارع و در کل برای مناطقی که به برق دسترسی ندارند؛ می باشد. شما می توانید این دوربین مداربسته فاقد سیم پنل دار و دیگر دوربین های مداربسته وایرلس مموری خور را با قیمتی استثنایی و ارزان در فروشگاه منصوری خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته خورشیدی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما