مشخصات و قیمت دزدگیر جی ام کا 910

مشخصات و قیمت دزدگیر جی ام کا 910 را از تنها نمایندگی انحصاری منصوری همراه با تخفیف ویژه دریافت کنید. این مدل دزدگیر سیم کارتی 910 GMK را در صورت عدم دستیابی به تلفن ثابت، می توان از طریق سیم کارتی فعال راه اندازی کرد. دزدگیر خط ثابت اماکن جی ام کا 910 یکی از محبوب ترین محصولات این کمپانی می باشد که غالبا برای کسب و کار ها و اماکن پر اهمیت مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

با دزدگیر سیم کارتی 910، امن ترین مکان را برای خود ایجاد کنید!

دزدگیر جی ام کا مدل 910 جزء پر فروش ترین های بازار می باشد که از مشخصات فراوانی بهره مند است. این مدل برای منازل، انبارها، کارخانه ها، دفاتر و غیره قابل استفاده می باشد که از سوء قصد های جنایتکارانه به جدی جلوگیری می کند. حال این سؤال پیش می آید که این سیستم مرکزی gmk 910 چه کاربردهایی دارد؟ شما می توانید این دستگاه را در منازل خود در مواقعی که در تعطیلات به سر می برید فعال کنید و به تلفن ثابت متصل کنید. در این صورت هنگامی که سنسور های هوشمند آن تحریک شود، بلافاصله با شماره های موجود تماس برقرار می کند و شما را از وجود افراد ناشناس مطلع می سازد.

گذشته از این ها این مدل دزدگیر اماکن جی ام کا ۹۱۰ دارای قابلیت دیگر سیمکارتی می باشد که در صورت بازکردن رله درب و غیره با شماره ها تماس گرفته و یا پیامک فارسی زبان به آنان ارسال می کند همچنین کاربران قادر می باشند از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی های هوشمند گزارشات خود را دریافت کنند. شما حتی می توانید دزدگیر را در حالت تایمر قرار دهید تا زمان خاموش و روشن شدن آن را برنامه ریزی کنید. همچنین این قابلیت را دارد تا در صورت فراموش شدن فعال کردن دزدگیر، علاوه براینکه کاربران خود را آگاه می سازد بلکه می توانند نسبت به فعال کردن دستگاه از راه دور از طریق sms یا برنامه گوشی های هوشمند اقدام کنند.

سیستم حفاظتی sp به چه معناست؟

سیستم حفاظتی sp این سیستم ضد سرقت اماکن gmk 910 برای مواقعی که سیم آژیر خطر خاموش باشد و یا اینکه با مشکل مواجه شود مجهز شده است چراکه در این صورت بلافاصله به تلفن کردن می پردازد. از دیگر مشخصات این دزدگیر منازل جی ام کا، مجهز بودن به ۱۵ حافظه تلفن کننده صوتی، دارای هشت زون باسیم و بی سیم حساس، قابلیت استعلام شارژ باقی مانده سیمکارت، دارای ال سی دی روی بدنه (با منوی فارسی و ۲۰ حافظه سخنگو، ۶۰ حافظه قابل نمایش با ساعت و تاریخ) و غیره.

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

مشخصات فنی سیستم اعلام سرقت GMK910

  • نمایشگر ال سی دی روی بدنه جهت اعمال تنظیمات و تعیین رمزهای امنیتی
  • دارا بودن زون باسیم و بی سیم
  • قابلیت کنترل ۴ وسیله برقی توسط پیامک، تماس و اپلیکیشن Android
  • مطلع کردن ورود و خروج افراد غیر مجاز از طریق گوشی های هوشمند از راه دور
  • ضبط دو پیام جهت اعلام دزدی
  • قابلیت ضبط حوادث با ۶۰ حافظه بر روی نمایشگر
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت قطع و یا اختلال در سیمکارت
  • ارسال شماره تلفن شخصی که اقدام به غیر فعال کردن دستگاه کرده است

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

قیمت دزدگیر جی ام کا 910

دزدگیر جی ام کا 910 به شما این اطمینان را می دهد که با خیالی راحت خانه و یا محل کار خود را برای چندین روز و یا چندین ساعت ترک کنید! برای خرید و سفارش این مدل دزدگیر خط ثابت- سیم کارتی با شماره های درج شده در این وبسایت تماس حاصل فرمائید.

شما می توانید انواع دزدگیر منزل جی ام کا و سایر برند های سیستم اعلام سرقت را با قیمت ارزان و گارانتی معتبر از نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دزدگیر جی ام کا 910 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما