خرید دوربین بیسیم کوچک رم خور فلتی S06

خرید دوربین فلتی بیسیم کوچک رم خور S06 چه به صورت خرده و چه عمده را تنها از نمایندگی های منصوری بانه با قیمت ارزان انجام دهید. این مدل دوربین جزء دسته های میکروفون دار و باتری خور می باشد که در میان کاربران از ارزش بالایی برخودار است. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مخفی وایرلس فلتی 2 مگاپیکسل می پردازیم:

خرید دوربین فلتی

ریز ترین دوربین وایرلس جاسوسی s06

دوربین بیسیم کوچک رم خور فلتی S06 نسبت به دیگر مدل های دوربین های مخفی ارجحیت بالاتری به خود کسب کرده است چراکه از رزولوشن فوق العاده واضحی بهره می برد! این کیفیت تصویر دارای 2 مگا پیکسل است به گونه ای می باشد که حتی قادر به خواندن و نمایش گذاشتن نوشته های متنی و پلاک ها هم از راه دور هم می باشد. همچنین اگر به یک دوربین مداربسته وایرلس مخفی قابل حمل نیاز دارید این مدل دوربین فلتی مدل  S06 یک گزینه سبک و محتاطانه است.

به علاوه لنز با دوام این مدل دوربین شارژی به گونه ای است که همه اتفاقات اتاق را در معرض دید شما قرار خواهد داد. به عبارتی دیگر این مدل دوربین مخفی یک دوربین ارتباط تصویری تحت شبکه با ساختاری ریز و جمع و جور است و می تواند بدون نیاز به تجهیزات اضافی غیر از شبکه مودم ارتباطات وای فای، در گوشی های هوشمند یا کامپیوتر های موجود کار کند. به صورتی که نمایش های زنده تصاویر محیط مد نظر را از راه دور فراهم می کند. از دیگر مزیت های این دوربین بیسیم کوچک رم خور فلتی S06 مجهز بودن به میکروفون داخلی جهت شنود صداهای محیط است.

همچنین به دلیل اینکه از کارت حافظه میکرو sd پشتیبانی می کند تمام گرفته های خود را بلافاصله داخل آن با اطمینان بالا ذخیره می کند. از دیگر مشخصات این دوربین بیسیم جاسوسی فلتی، مجهز بودن به باتری لیتیوم استاندارد می باشد که بعد از شارژ شدن یک هفته تمام مداوم کار می کند.

خرید دوربین فلتی

مشخصات فنیدوربين مدار بسته فلتی S06:

  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • میکروفون داخلی
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • وای فای داخلی با برد بالا
  • کارت حافظه با ظرفیت ۳۲ گیگابایت
  • ۴ ساعت نگهداری شارژ
  • مجهز به باتری لیتیوم

خرید دوربین فلتی

خرید دوربین فلتی

دوربین مداربسته بسیار ریز مخفی شارژی رم خور فلتی S06 از سنسور حساس به حرکت بهره می برد که در کمک کردن به نگهداری شارژ باتری و فضای کارت حافظه هم ایده آل است. شما می توانید این مدل دوربین مداربسته فول اچ دی رم خور فلتی را با قیمت ارزان در نمایندگی های منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما