فروش انواع دزدگیر جی ام کا

فروش دزدگیر جی ام کا در انواع مدل های متفاوت توسط بزرگترین فروشگاه و نمایندگی این برند معتبر امکان پذیر است. اگر شما می خواهید برای خانه و یا محل کار خود سیستم اعلام سرقتی قوی و بی نقص نصب و راه اندازی کنید، دزدگیر اماکن gmk برای شما می تواند بهترین گزینه واقع شود. سیستم ضد سرقت خانگی جی ام کا در انواع مدل ها و با قابیلیت های متفاوتی وارد بازار می شود که هر کدام برای منظوری خاص طراحی گردیده است.

فروش دزدگیر جی ام کا

دزدگیر اماکن GMK

اسم سیستم ضد سرقت یا دزدگیر اماکن حتما تا به حال به گوشتان خورده است .سیستم های ضد سرقت یکی از راه های حفظ امنیت است که در این دزدگیر ها سنسور های تعبیه شده است که به حرکت ها حساس بوده که در ادامه بیشتر به انها خواهیم پرداخت. یکی از برند های مطرح در ساخت این دزد گیر ها شرکت جی ام کابوده که بسیار پیشرو و محصولات با کیفیتی را در این حوزه ارائه می دهد . اگر شما قصد خرید  یا راه اندازی یک سیستم ضد سرقت برای منزل یا کارگاه خود یا هر مکان دیگری دارید این مقاله برای شماست چون ما در این مقاله یکی از بهترین شرکت های سازنده را به شما معرفی خواهیم کرد که حتما به کارتان خواهد آمد .

از ویژگی های مهم این دزدگیر های GMK می توان به بیمه نامه تا سقف 200 میلیون تومان اشاره کرد. از ویژگی های بارز این دزدگیر این است که داری یک کنترل مرکزی است و به محض احساس یا وجود خطر با پیامک یا شماره های از پیش تعیین شده خبر خواهد داد .

انواع مدل های سیستم های ضد سرقت قابل ارائه GMK

فروش دزدگیر جی ام کا

برسی ویژگی های سیستم ضد سرقت GM910

یکی از دزدگیر های که این شرکت ارائه می دهد GMk910 می باشد که از نظر ویژگی ها بسیار متفاوت است و با سایر نمونه ها متمایز می باشد. با نصب این دزدگیر دیگر نگرانی نخواهید داشت چون این دوربین تمامی رفت و آمد هارا به شما گزارش خواهد داد . یکی از ویژگی های که باید به آن اشاره کرد این است که این سیستم ضد سرقت پیام هارا در قالب فارسی ارسال می کند .  گزارش های فعال شدن در رله بارکن و رله خروجی را در قالب پیامک های فارسی ارائه می دهد. بعضی از این سیستم های امنیتی با ارسال شدن رمز شارژ مسدود می شوند اما با استفاده از این نوع دوربین دیگر نگران این پیش آمد نباشید چونکه باعث عدم مسدودیت می شود.

خب البته در بعضی مواقع صرفا به بیش از  یک ریموت کنترل نیاز است و این مدل قابلیت ست شدن با 15 ریموت کنترل با کد شناسایی را دارا است. البته گاهی وقت ها باید مواظب بود که ریموت کنترل هارا درست شناسایی کند و در این مورد خود دستگاه برای هر ریموت کد شناسایی درست می کند. همان طور که گفته شد این دزدگیر اماکن سیمکارتی قابلیت ارسال پیام های فارسی را دارا است پس با نحوه ی فعال یا غیر فعال شدن دزدگیر را هم به فارسی اطلاع خواهد داد .

سیستم امنیتی ضد سرقت سیمکارتی 910

یکی از قابلیت های جالب این سیستم امنیتی ضد سرقت این است که یک پیام صوتی 30 ثانیه ای را ظبط می کند و درمواقعی که لازم باشد این پیام را نشان می دهد به عبارتی دیگر قابلیت سخنگو بودن را دارا است! این سیستم تمامی جزئیات نصب را جز به جز اطلاع می دهد نا گفته نماند تا سقف سه منطقه مختلف و مجزا  را می توان فقط با یک دستگاه غیر فعال کرد. بسیار ضروری است که یک سیستم امنیتی بسیار زود بتواند شماه گیری را آغاز کند و این سیستم ضد سرقت شماره گیری را در 2 ثانیه آغاز می کند. یک آپشن بسیار مهم این سیستم این است که با ریموت و به وسیله ی اس ام اس یک وسیله ی برقی را غیر فعال یا فعال کنیم.

فروش دزدگیر جی ام کا

فروش انواع دزدگیر جی ام کا

می توان محصول کاملا با  کیفیت و اصل را از مراکز خرید آنلاین خریداری کرد . با قیمتی باور نکردنی از بازرگانی تکنو دوربین به صورت عمده و خرده خریداری کنید این نمایندگی با واردات مستقیم از واردات دستگاه های تقلبی و بدون کیفیت جلو گیری  می کند پس اگر می خواهید بهترین سیستم های امنیتی GMK را خریداری کنید همین الان با کارشناسان و مشاوران ما در بازرگانی تکنو در ارتباط باشید تا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب سیستم امنیتی یا دزدگیر GMK مورد نظر خود را خریداری کنید.

این نوع از سیستم امنیتی را می توانید برای باشگاه های ورزشی ، در ماشین، در خانه، در حیاط، پارکینگ و غیره نصب و راه اندازی کرد و دیگر نگران محل مورد استفاده نبوده زیرا این نوع از سیستم های امنیتی بهترین خدمات را به شما ارائه خواهند کرد و این سیستم امنیتی چنان پیشرفته بوده  که دیگر نباید نگران باشید چون شما بهترین سیستم امنیتی را نصب و راه اندازی کرده اید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما