قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی چرخشی هم اکنون از طریق شماره تماس های زیر با ما تماس بگیرید. دوربین های مداربسته سولار اسپید دام موجود کاملا فول آپشن بوده و به راحتی به اینترنت متصل می شوند. بعضی از دوربین های مداربسته خورشیدی سیمکارت خور هستند یعنی نت مورد نیاز خود را از طریق سیم کارتی که در آن قرار دارد تامین می کنند. در ادامه با دوربین های خورشیدی بیشتر آشنا خواهیم شد.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته ی سولار چرخشی

حفظ امنیت از راه دوربین های مدار بسته یکی  از انوع راه های حفظ امنیت است که شما به وسیله ی دوربین  می توانید آن را فراهم سازید. دوربین های مداربسته زیادی در بازار موجود است که شما بسته به نیاز خود می توانید از آنها استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی دوربین های چرخشی یا سولار خورشیدی بپردازیم .

دوربین چرخشی یا همان سولار یکی از انواع دوربین ها است که همان طور که از نامشان پیداست می توانند تمامی طول محیط نصبی را پوشش دهند چراکه دارای قابلیت چرخش 360 درجه به اطراف بوده و همچنین بدون نیاز به برق مکان مد نظر را نظارت می کند. به لطف پنل خورشیدی، می تواند برق خود را تامین کند. اگر شما متقاضی خرید این نوع دوربین ها هستید با ما در این مقاله همراه باشید چون به صورت کامل این دوربین را به شما معرفی خواهیم کرد .

دوربین مداربسته ی خورشیدی چرخشی:

این دوربین یکی از انواع دوربین های بی سیم یا وایرلس بوده که کار خود را در بستر شبکه انجام می دهد. این کار باعث می شود پروسه ارسال اطلاعات با ضریب امنیت بالاتری انجام شود .و از هرگونه تداخل در ان جلوگیری شود . شما می توانید با اتصال به اینترنت تمامی اطلاعات و تصاویر ضبط شده را بر روی تلفن همراه یا لپتاپ یا از این قبلی دریافت کنید که بسیار راحت و آسان می باشد.

دوربین مداربسته سولار خورشیدی اوت دور است به این معنی که مختص نصب در مکان های باز همانند باغ ها تولید شده است. چراکه دارای بنده ای ضد آب بوده و آب و گرد و غبار به داخل آن نفوذ نخواهد کرد. این دوربین مداربسته 360 درجه ضد آب همزمان با ضبط تصاویر و ویدئو از محیط تمامی صدا های اطراف خود را نیز توسط میکروفن تعبیه شده در آن ضبط خواهد کرد. برای نصب این دوربین مداربسته گردان نیازی به سیم کشی و یا لوزام جانبی همچون دستگاه دی وی آر نداریم چراکه این دوربین وایرلس بوده و در عین حال رم خور هم هست و این یکی از ویژگی های برتر این دوربین می باشد.

این دوربین مداربسته بدون نیاز به برق بیسیم را می توانید در باغ ها، مزارع، ویلا ها و همچنین بین جاده ها نصب و راه اندازی کرد. دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی می تواند با کاربر از طریق گوشی همراه در ارتباط باشد، به طوریکه از طریق اینترنت مراتب را به کاربر و یا مدیر اطلاع خواهد داد.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

قابلیت های دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی

ویژگی دیگر این دوربین های خورشیدی قابلیت چرخشی شان بوده این یعنی می توانید با نصب فقط یک دوربین در یک اتاق تمامی اتاق را پوشش داده که بر خلاف دوربین های ثابت که فقط در یک جهت حرکت می کنند این دوربین ها 360درجه را پوشش می دهند .

قابلیت دیگر این دوربین مداربسته پنل دار  بودن آنها است . این یعنی این دوربین ها نیازی به برق شهری برای کار کردن  ندارند آنها با داشتن یک پنل خورشیدی  به عنوان منبع تغذیه در زمان روشن شدن و بالا آمدن خورشید با نور خورشید و تبدیل آن به انرژی مصرفی خود  تبدیل کرده دیگر نیازی به برق ندارند . در صورتی که شما نمی توانید دوربین را در مکانی نصب کنید که امکان برق کشی ندارد می توانید از این دوربین ها استفاده کنید .

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

اگر شما به دنبال خرید این دوربین ها با بهترین قیمت هستید می توانید باخرید از تکنو بازرگانی بهترین دوربین با بهترین  قیمت و بهترین کیفیت را خریداری کنید. در صورت عدم انتخاب می توانیدبه مشاوران ما در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را در جهت خرید دوربین مورد نظر به شما ارائه دهند . شما با خرید از تکنو دوربین می توانید دوربین مورد نظر را خریداری کنید همان طور که می دانید با خرید از نمایندگی ها از خرید دوربین های تقلبی و بدون کیفیت جلو گیری می شود. انواع دوربین های مداربسته خورشیدی را می توانید با قیمتی ویژه از مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم ارزان منصوری سفارش دهید. نصب و راه اندازی ارزان ترین و با کیفیت ترین دوربین ها را همراه با لوازم جانبی با شرکت تکنو دوربین تجربه کنید.

به دلیل نوسانات ارز و قیمت از گذاشتن قیمت ها معذوریم اما شما می توانید با تماس با کارشناسان و مشاوران کار آمد از آخرین قیمت این دوربین ها با خبر شوید و بهترین دوربین مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما