خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان با بهترین شرایط امکان پذیر است. دوربین های مداربسته ریز جاسوسی به هر دوربین مخفی گفته می شود که برای گرفتن عکس یا فیلم بدون دیده شدن در محیط طراحی شده باشد. وقتی برای خرید دوربین جاسوسی به فروشگاه آنلاین منصوری بانه مراجعه می کنید، طیف گسترده ای از گزینه های کاربردی و درعین حال ارزان را پیدا خواهید کرد. همچنین دوربین های جاسوسی را می یابید که به سادگی می توانید در هرکجای داخل مکان مربوطه خود آنها را مخفی کنید.

این دوربین های خیلی کوچک دارای مدل های مختلف بیسیم و سیمی است. جهت آشنایی بیشتر با این محصولات همراه ما باشید:

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

دوربین های مداربسته کوچک

برخی از دوربین های کوچک در اشیاء مخفی هستند، مانند دوربین های خودکاری، دوربین های پیچی و غیره. همچنین سایرین دوربین های مداربسته بدون سیم طوری طراحی شده اند که به کراوات یا سایر لباس ها به سادگی متصل می شوند. هنگام خرید این دوربین های ریز ‌مخفی، نیازهای خاص ضبط خود را در نظر بگیرید. این دوربین های جاسوسی زمان ضبط متفاوتی دارند. به این معنی هم می توانند در حالت آماده باش و هم حالت ضبط مداوم قرار بگیرند. و بعضی از آنها مجهز به دید در شب یا ضبط صدا هستند. دوربین های جاسوسی را می توانید در مدل ها بی سیم و همچنین کابلی را پیدا کنید.

دوربین مخفی جاسوسی Wi-Fi

برخی از دوربین های جاسوسی قابلیت Wi-Fi دارند که به شما امکان می دهد ضبط های خود را از هر کجا که هستید به راحتی به صورت آنلاین مشاهده کنید. این ویژگی محبوب دوربین های مخفی وایرلس می باشد. از همین رو طرفداران بیشتری به خود جذب کرده است. علاوه براین به کلی آپشن های ویژه ای مجهز شده است تا به خوبی پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران خویش باشد. به طور کلی این دوربین ها دارای اشکال و اندازه های کوچک هستند و برای ضبط مخفیانه بسیار مناسب هستند.

این می تواند به عنوان یک نگهبان برای پرستار بچه در داخل اسباب بازی یا هواپیمای کنترل دار در محیط نصب شود و یا اینکه برای امنیت خانه استفاده شود.

با استفاده از قابلیت تشخیص حرکت دوربین های مداربسته بیسیم شارژی بسیار کوچک می تواند فیلم ها را به طور نامحسوس ضبط کند و عمر باتری آن را به صورت قابل توجهی افزایش می دهد. این فناوری مدرن، صرف نظر از اینکه برای چه کاربردی در نظر گرفته شده باشد، یک ضرورت برای دوربین های جاسوسی کوچک است. چراکه دلیل اینکه شما به فناوری تشخیص حرکت نیاز دارید این است که باید در مصرف فضای باتری صرفه جویی کنید. بنابراین،  اجازه می دهد تا دوربین در حالت استفاده هم بیکار باشد و تنها هنگامی که دوربین حرکت را در زمینه دید خود تشخیص می دهد، می تواند روشن شود و به ضبط محیط بپردازد.

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

امکانات دوربین ریز مخفی

با برخی از دوربین های معمولی دیگر وقتی که تاریک شد نمی توانید از هر چیزی فیلم بگیرید. اما امروزه قابلیت دید در شب از ویژگی های استاندارد رایج در میان اغلب دوربین های باتری خور وایرلس مخفی است. با استفاده از چراغ های مادون قرمز، در این دوربین می تواند میدان دید را برای دوربین روشن کند تا در صورت کم نور بودن، سوژه را با روشنایی بیشتری بگیرد. به علاوه، هنگامی که در تمام مدت این دوربین ها به منبع تغذیه متصل باشد، می تواند کار مداوم را انجام دهد. اما در صورت قطع منبع تغذیه، از باتری برای ضبط و ثبت تصاویر استفاده می کند.

لازم به ذکر است ضبط ها و عکس های شما همه در کارت حافظه micro SD ذخیره می شود که تا گنجایش بالا سازگار خواهد بود. این دوربین های عالی بسیار کوچک هستند و فقط حدود 9 گرم وزن دارند و برای پنهان شدن در بسیاری از مکان ها ایده آل است. گذشته از دوربین های بیسیم، یکی از ارزان ترین ها دوربین های مخفی کوچک سیمی یا ahd است. این محصولات برای ضبط به اتصال به برق مستقیم و دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر نیاز دارند.

به عنوان نمونه دوربین های طرح پیچ سیمی به راحتی در سوراخ پنجره و درب شما تعبیه می شود‌. بنابراین وقتی شما زنگ می خورید یا شخصی در درب شما است می توانید دقیقاً هر کسی را در آنجا ببینید. درنتیجه به راحتی امکان ضبط ارتباط رفت و برگشت با افراد خارج را فراهم می کنند.

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

لیست دوربین های مداربسته مخفی

  • دوربین مداربسته مینیاتوری کوچک ahd
  • دوربین مداربسته بدون سیم رم خور کیوهفت
  • دوربین مداربسته مخفی sq11
  • دوربین مداربسته جاسوسی رم خور q12
  • دوربین مداربسته تحت شبکه sq13 رم خور
  • دوربین مداربسته فلتی کوچک s06
  •  دوربین مداربسته بیسیم رم خور خودکاری
  • دوربین مخفی شارژی رم خور SQT
  • دوربین جاسوسی وای فای دار SQ9
  • دوربین کوچک شارژی مخفی A9

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

خرید آنلاین دوربین مخفی کوچک ارزان

جهت سفارش و خرید آنلاین انواع دوربینهای مداربسته مخفی سایز کوچک می توانید همین حالا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید و دوربین ریز مد نظر خود را با قیمتی باور نکردنی تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما