قیمت دزدگیر سیم کارتی gmk 910

جهت سفارش و دریافت قیمت دزدگیر سیم کارتی gmk 910 همین حالا سفارش خود را ثبت کرده و تماس بگیرید. دزدگیر جی ام کا مدل GM910 یکی از محبوب ترین سیستم های اعلام سرقت موجود در بازار است که ترکیبی از خط ثابت و سیم کارت بوده و قابلیت کنترل 4 وسیله برقی توسط SMS را دارد. یکی از برتری های این سیستم ضد سرقت این است که کاربر می توان از آن برای برقراری امنیت در اماکنی که امکان ارتباط از خط تلفن وجود ندارد، نصب و راه اندازی کند. این سیستم را می توانید به صورت پکیجی قیمت مناسب از این مرکز فروش تهیه کنید.

قیمت دزدگیر سیم کارتی gmk 910

برقراری امنیت با سیستم اعلام سرقت جی ام کا مدل 910

اگر قصد دارید از هرگونه ورود و خروج و اقدام به سرقت مطلع شوید، دزدگیر سیم کارتی 910 می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. دزدگیر منزل بیسیم سیم کارتی اطلاعات ورود و خروج را به شما از طریق تماس تلفنی و پیامک ارسال کرده لذا شما هر لحظه در 24 ساعت شبانه روز از هر گونه اتفاقی مطلع خواهی شد. لذا لازم است که شماره تماس هایی که بیشتر از همه در دسترس هستند را از پیش در سیستم ذخیره و ثبت کنیم و به علاوه آن باید سیم کارتی را در داخل آن قرار می دهیم. شما می توانید متن پیامی را که حاوی آتش سوزی و سرقت است را ذخیره کنید تا سیستم به طور خود کار این پیام ها را برای مدیر ارسال کند.

در نهایت می توانیم به طور خلاصه بگوئیم که با بکارگیری این سیستم ضد سرقت سیم کارتی می توانیم ورود و خروج و سرقت های احتمالی و همچنین قطع و وصل جریان برق را کنترل کنیم.

قیمت دزدگیر سیم کارتی gmk 910

دزدگیر اماکن سیمکارتی GMK 910 دارای چه امکاناتی است؟

  • سوییچ خودکار به سیم کارت دوم در صورت عدم شارژ اعتباری یا در صورت اختلال در اوپراتور یا آنتن دهی
  • تست شماره گیری از طریق اندروید یا پیامک
  • فعال یا غیر فعال کردن آلارم دستگاه از طریق اندروید یا پیامک
  • تغییر وضعیت رله های خروجی لحظه ای به دائم یا بالعکس
  • سیستم هوشمند جلوگیری از مسدود شدن سیم کارت ها
  • بررسی وضعیت هر کدام از سیم کارت ها از طریق پیامک و کی پد
  • قابلیت ضبط ۲ پیام مجزا ویژه اعلام حریق و اعلام سرقت
  • شارژ اعتبار هر سیم کارت از طریق اندروید یا پیامک یا کی پد
  • ثبت ۵ واقعه در حافظه سیستم از طریق اندروید یا پیامک
  • گزارش ورود و خروج محرمانه از طریق پیامک
  • ویرایش شماره تلفن، حذف و اضافه کردن شماره تلفن از طریق SMS ( برنامه اندروید )
  • دو سیمکارت همزمان فعال به همراه خط تلفن

قیمت دزدگیر سیم کارتی gmk 910

قیمت دزدگیر سیم کارتی gmk 910

دزدگیر های تولیدی توسط کمپانی جی ام کا دارای بالاترین سطح امنیت بوده و همچنین برای ساخت آن ها از بهترین قطعات استفاده شده است. لذا دارای طرفداران زیادی در سطح کشور می باشد. یکی از پر فروش ترین دزدگیر اماکن این برند، دزدگیر سیم کارتی جی ام کا 910 می باشد که هم می توان آن را به خط تلفن وصل کرد و هم برای مراکزی که فاقد تلفن هستند از طریق سک سیم کارت مراتب را اطلاع رسانی خواهد کر. لازم به ذکر است که این دستگاه اعلام سرقت، قابلیت اتصال به انواع تجهیزات حفاظتی و اعلام حریق را نیز دارد. تلفن کننده دزدگیر سیم کارتی GM910 مجهز به SP بوده که این قابلیت امکان فعال شدن آژیر داخلی را به هنگام قطع شدن بلندگو ایجاد می کند. شما می توانید این دزدگیر فوق العاده را با قیمتی باورنکردنی از فروشگاه امنیتی منصوری بانه تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دزدگیر سیم کارتی gmk 910 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما