قیمت دزدگیر جی ام کا GMK890

قیمت دزدگیر جی ام کا GMK890 را با قیمتی استثنایی تنها از نمایندگی منصوری بانه دریافت کنید. خرید و فروش انواع دزدگیر اماکن جی ام کا با قیمتی باور نکردنی همراه با گارانتی معتبر شرکتی برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. دزدگیر سیم کارتی 890 از نمونه های پر فروش این برند شناخته شده می باشد که قابل اتصال به خط تلفن ثابت نیز می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول ما را همراهی کنید.

قیمت دزدگیر جی ام کا

دزدگیر سیم کارتی GMK مدل 890

دزدگیر جی ام کا GMK890، آرامش خاطر زیادی برای کاربران خود در هنگام مسافرت های تعطیلات، ترک محل دفتر کار و یا خانه باغ ها به ارمغان می آورد. زیرا با قابلیت تلفن کردن و یا ارسال پیامکی که دارد، وجود و ورود هر افراد غیر مجاز یا سودجویان کلاه بردار را سریعاً در کمترین زمان ممکن را اطلاع می دهد. قابل ذکر است این مدل دزدگیر برای مکان هایی که به تلفن ثابت دسترسی نداشته باشید هم قابل استفاده است. چراکه از سیمکارت داخلی بهره می برد و هشدارهای خود را در قالب تماس صوتی و sms فارسی ارسال می کند.

شما می توانید حتی از راه دور از طریق پیامک یا کی‌پد به فعال و غیر فعال کردن این سیستم ضد سرقت جی ام کا ۸۹۰ بپردازید و یا حتی اعتبار سیمکارت مجهز شده به آن را شارژ کنید. همچنین قادر است در صورت قطع ناگهانی برق و یا نبودن اعتبار کافی سیمکارت به شما هشدار دهد. در نتیجه سودجویان هیچ شانسی در صورت حریق و دزدی نخواهند داشت. این دزدگیر اماکن جی ام کا 890، به ۸ زون مجهز است که سنسور های هوشمند و حساسی دارد. به علاوه از قابلیت شنود محیط بهره می برد تا هرآنچه را که در مکان مورد نظر شما روی می دهد را به خوبی ثبت کند. از دیگر ارزش های این سیستم مرکزی جی ام کا ثبت ۶۰ حافظه با بیان ساعات و تاریخ وقایع بر روی صفحه نمایش LCD می باشد.

قیمت دزدگیر جی ام کا

مشخصات دزدگیر اماکن جی ام کا 890

  • دارا بودن صفحه نمایش ال سی دی و کلیدهای دکمه ای جهت هرگونه تنظیمات
  • دارای کنترل از راه دور از طریق پیامک و برنامه اندرویدی
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت حریق از طریق تماس تلفنی و پیامک در قالب فارسی
  • ظرفیت حافظه تا ثبت ۶۰ واقعه همراه ساعت و تاریخ
  • ارسال اعلان برای مدیر در صورت قطع برق و یا مسدود شدن سیمکارت
  • قابلیت ضبط صدا به مدت ۳۰ ثانیه هنگام اعلام سرقت
  •  سرعت بسیار بالای اعلام سرقت در کمتر از ۲ ثانیه
  •  پشتیبانی از ۸ زون
  • قابلیت تغییر رمز از طریق پیامک یا اپلیکیشن
  •  دارا بودن دو عدد ریموت کنترل

قیمت دزدگیر جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا

دزدگیر جی ام کا GMK890 می تواند هنگام احساس هرگونه خطر در کمتر از دو ثانیه آژیر خود را فعال و تماس ها و پیامک های فارسی خود را به شماره های ذخیره شده در حافظه خود ارسال کند. در نتیجه آسودگی خاطر را برای مخاطبین خود به همراه می آورد. انواع دزدگیر سیمکارتی و خط ثابت جی ام کا با مدل ها و قابلیت های متعدد را از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری می توانید به صورت آنلاین سفارش و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما