فروش دزدگیر اماکن سیمکارتی gmk 910

فروش دزدگیر gmk 910 سیمکارتی با قیمت پایین و ضمانت معتبر رسمی تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور انجام می گردد. این سیستم دارای صفحه نمایشگر ال سی دی است که تمام تنظیمات و رمز های لازم از طریق آن صورت می گیرد. همچنین دارای قابلیت های جذاب جهت برقراری امنیت در منازل و مکان های مد نظر شما می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این سیستم مرکزی جی ام کا ۹۱۰ می پردازیم:

فروش دزدگیر gmk 910

سیستم ضد سرقت سیم کارتی جی ام کا 910

سیستم ضد سرقت اماکن سری جی ام کا مدل ۹۱۰، به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر عملکرد باکیفیت و سریع خود متشکل از پیشرفته ترین قطعات، نرم افزار و سخت افزار ها است. همه این ها موجب می شود تا نیازهای امنیتی کاربران را به خوبی برآورده کرده و با استفاده آسان و پاسخگویی سریع، حداکثر امنیت و آرامش را در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد.

این مدل دزدگیر منازل gmk ضمن اینکه مبتنی بر قابلیت سیمکارتی و متصل شدن به خط تلفن ثابت است. دارای ساختار مستطیل شکل کاربردی است که اجازه می دهد، مواقع مهم را‌ با ارسال هشدار خود برنامه ریزی کرده و با سهولت بسیار تمام انتظارات امنیتی در مکان های مختلف اعم از خانه، دفاتر کار، شرکت ها و غیره را برآورده کند.

این سیستم مرکزی جی ام کا مدل 910 به ​​لطف دارا بودن شیار سیمکارت داخلی خود، در مکانهای با خطر دزدی و سرقت بالا که خط ثابت تلفن وجود ندارد، و یا در ساختمانهایی که به ارتباط امن تر و سریعتر نیاز دارند، بسیار ترجیح داده می شود. همچنین در مواقعی که برق محل مورد نظر به صورت ناگهانی قطع می شود این دزدگیر gmk910 قادر است جهت رفع زود هنگام مشکل شما را در اسرع وقت در هرکجا که باشید آگاه می سازد. به علاوه دارای ارسال شماره تلفن شخصی است که اقدام به غیر فعال کردن دستگاه کرده است.

فروش دزدگیر gmk 910

قابلیت های دزدگیر اماکن gmk910

قابل ذکر است در این مدل دزدگیر اماکن سیمکارتی GMK به لطف پروتکل ارتباطی توسعه یافته مبتنی بر صفحه نمایشگر ال سی دی روی بدنه که ارتباط بین کاربران و دستگاه را به خوبی فراهم می کند، موجب می شود که حتی در مسافت های طولانی ارتباط بسیار سریع تر، امن تر و پایدارتر از راه دور از طریق تلفن های هوشمند نسبت به سیستم های معمولی ایجاد شود.

ضبط دو پیام جداگانه صوتی از قابلیت های این دزدگیر خانه می باشد که در صورت احساس تهدید سریعا با شماره های در مخاطبین خود تماس می گیرد و هشدار از قبل ذخیره شده را پخش می کند. همچنین این امکان را فراهم می کند تا ۶۰ حادثه به صورت جداگانه را در خود ذخیره کند.

فروش دزدگیر gmk 910

فروش دزدگیر gmk 910

شما می توانید انواع مدل های دزدگیر اماکن جی ام کا و همچنین دزدگیر اماکن فایروال را با قیمت پایین همراه با گارانتی معتبر دو ساله به صورت عمده و خرده از طریق بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما