قیمت دزدگیر مدل gmk 910

قیمت دزدگیر مدل gmk 910 را به صورت ارزان در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه استعلام کنید. این مدل دزدگیر برای همه ی مکان های مختلف قابل نصب می باشد و همچنین قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و همچنین خط تلفن ثابت را دارد. به طوریکه اگر مکان مجهز به خط تلفن بوده که چه بهتر در غیر اینصورت با قرار دادن یک سیم کارت در دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن می توانید امنیت مکان را برقرار کنید.

با ما باشید تا بیشتر با این سیستم مرکزی جی ام کا ۹۱۰ آشنا شوید:

قیمت دزدگیر مدل gmk 910

دزدگیر GMK سیم کارتی 910

سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل ۹۱۰، بسیار مفید و کاربردی واقع می شود به صورتی که مطابق آخرین استانداردها برای شرایط بحرانی ساخته شده است. همچنین هم به سیمکارت داخلی مجهز است و هم اینکه می تواند به تلفن ثابت محل مورد نظر متصل شود. این مدل دزدگیر به گونه ای می باشد که با یک هشدار سریع با ارسال پیامک و تماس صوتی به شماره های ذخیره شده در حافظه خود در زمان واقعی از وجود یک مزاحم و ورود افراد غیر مجاز به داخل مکان اخطار داده می شود.

دزدگیر سیم کارتی GMK 910 در همه مواقع پراهمیت می باشد به عنوان مثال انتخابی ایمن است که بیشتر معتبر می باشد و برای مواقعی که درصورتی سطح خانه بزرگ باشد یا محل زندگی جدا باشد و همچنین وقتی در خانه غایب باشید یا به تعطیلات به سر ببریم، به علاوه اشیای قیمتی داشته باشید یا بخواهید تا آنجا که ممکن است از کودکان یا سالمندان محافظت کنید، ایده آل می باشد. همچنین نگران قطع برق یا اختلال ناگهانی در آن نباشید زیرا این دزدگیر جی ام کا ۹۱۰ جهت رفع سریع آن به گوشی های هوشمند هشدار ارسال می کند.

از دیگر ویژگی های محبوب این دزدگیر منازل gmk دارا بودن ۸ زون بی سیم و باسیم، قابلیت ضبط دو پیام صوتی از طریق نمایشگر LCD در صورت احساس خطر و اعلان دزدی، همچنین قابلیت کنترل ۴ وسیله برقی مانند باز کردن درب از طریق آیفون از راه دور.

قیمت دزدگیر مدل gmk 910

مشخصات فنی سیستم اعلام سرقت جی ام کا 910

  • نمایشگر ال سی دی روی بدنه جهت اعمال تنظیمات و تعیین رمزهای امنیتی
  • دارا بودن زون باسیم و بی سیم
  • قابلیت کنترل ۴ وسیله برقی توسط پیامک، تماس و اپلیکیشن Android
  • مطلع کردن ورود و خروج افراد غیر مجاز از طریق گوشی های هوشمند از راه دور
  • ضبط دو پیام جهت اعلام دزدی
  • قابلیت ضبط حوادث با ۶۰ حافظه بر روی نمایشگر
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت قطع و یا اختلال در سیمکارت
  • ارسال شماره تلفن شخصی که اقدام به غیر فعال کردن دستگاه کرده است

قیمت دزدگیر مدل gmk 910

قیمت دزدگیر مدل gmk 910

دزدگی سیم کارتی خط ثابت جی ام کا از دسته محبوب ترین دزدگیر های برند جی ام کا است که قابلیت نصب در خانه، مغازه، کارخانه، شرکت، فروشگاه و غیره را در هر نقطه ای دارد. نمایندگی های تکنو دوربین به فروش ارزان قیمت بهترین دزدگیر منزل و اماکن مدل های مختلف جی ام کا می پردازد که از گارانتی معتبر هم نیز بهره می برند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن قیمت دزدگیر مدل gmk 910 خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما