خرید دوربین دنده عقب آینه ای

خرید دوربین دنده عقب آینه ای یکی از ملزومات برقراری امنیت هر ماشینی است. نصب دوربین خودرو دنده عقب می تواند یک کمک راننده بسیار خوبی در مواقع گوناگون رانندگی باشد. دوربین های فیلمبرداری نصب شده اتومبیل در قسمت عقب به طور قابل توجهی زاویه دید را افزایش می دهند. در نتیجه این ویژگی به راننده کمک می کند تا در موقعیت های متعدد در شب و یا در هوای ابری با خیال راحت و سریع پارک کند. با نصب دوربین دید عقب بر روی اتومبیل ها، راننده چشم انداز بسیار خوبی از مسیر ترافیکی پشت سر به دست می آورد. در اینجا ما به شرح بیشتر  دوربین با مانیتور آینه ای ماشین می پردازیم:

خرید دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین خودرو مانیتور دار دنده عقب

همانطور که از نام مانیتور آینه ای ماشین دو دوربینه پیداست، این امکان برای شما فراهم است که نه تنها عقب ماشین خود را ببینید بلکه توسط دوربین دومی که ، که قسمت جلویی ماشین نصب خواهد شد، از داخل ماشین خود فیلم برداری کنید. از همین رو مانیتور آینه دنده عقب روی خودرو شما می تواند خیلی چیزها را از نمای عقب و جلویی خودرو به شما نشان دهد. اکثر اوقات چرخاندن سر برای نگاه کردن به اطراف در حالی که در ماشین خود رانندگی می کنید، بسیار دشوار بوده و گاهی مشکل ساز نیز می باشد. یک دوربین دید عقب بر روی اتومبیل شما کمک می کند تا در هنگام مسافرت های جاده ای، پارک کردن و غیره با دید واقعی و همه جانبه نقاط کور را از بین ببرید.

این مدل دوربین آینه ای ماشین دو دوربینه دارای مانیتور با ابعاد مناسب 4.3 اینچی است و وقتی دنده را در حالت عقب قرار دادید، دوربین بطور خودکار انتقال تصویر به مانیتور را شروع می کند.

برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه دوربین دنده عقب آینه ای با قیمت مناسب مراجعه نمایید.

خرید دوربین دنده عقب آینه ای

مزیت استفاده از دوربین دنده عقب اتومبیل

هنگام گرفتن دنده عقب در محل رانندگی و پارکینگ، کودکان و حیوانات می توانند از دید خارج شوند. یک دوربین آینه ای دنده عقب، آنچه را که در پشت ماشین شما قرار دارد را به خوبی به شما نشان می دهد. به عبارتی دیگر این دوربین ها منطقه بسیار وسیع و گسترده ای را در همه مکان های مختلف برای شما به نمایش می گذارد از همین رو به خوبی می تواند از وقایع ناگوار جلوگیری کند و جان کودکان و حیوانات خانگی شما را نجات دهد.

امروزه که تعداد اتومبیل ها به طور مداوم در حال رشد است، یک دوربین دنده عقب آینه ای به یک دستیار عالی برای رانندگی و پارکینگ تبدیل شده است. این مدل دوربین مانیتوری 4.3 اینچی، دارای قابلیت ضبط صدا و تصاویر است که حتی می تواند در مسافرت ها به عنوان یک دوربین ثبت خاطرات روی آن حساب کرد. چراکه دارای قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو sd تا ظرفیت 32 گیگابایت است که بعد ها می توانید در هر زمانی این فیلم ها را بازیابی می کند. این کارت حافظه می تواند گزینه مناسبی برای ارائه شواهد و مدارک در مواقعی که تصادف رخ می دهد، باشد. همچنین تصاویری که این دوربین های آینه ای ماشین ضبط می کنند باکیفیت و وضوح بالا هستند.

خرید دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین ثبت وقایع خودرو

به طور کلی این دوربین های فیلمبرداری ماشین دنده عقب می توانند از آسیب دیدگی یا مرگ و همچنین صدمه به اتومبیل شما و اطرافیان جلوگیری کنند. وقتی نیاز به قضاوت در مورد فاصله شما با سایر اتومبیل ها و اشیا دارید، آنها مفید هستند. به علاوه برای آنهایی که قد کوتاه دارند، و در هنگام رانندگی نمی توانند تسلط کافی بر عقب ماشین داشته باشند، این دوربین می تواند بسیار ایده آل واقع شود. دوربین های دنده عقب اتومبیل، به عنوان یک وسیله ایمنی استاندارد است که ، تصویری واضح از آنچه در نمای پشتی ماشین در حال وقوع است، را به خوبی در اختیار راننده قرار می دهد.

عملاً نصب مانیتور آینه ای ماشین دو دوربینه بر روی هر مدل اتومبیل خارجی و داخلی امکان پذیر است. این دوربین موشن دار است که در این حالت به محض ‌حرکت، فیلم های جلو و عقب دقیق را بر روی آینه عقب خودرو به نمایش می گذارد. سنسور لنز G این دوربین ثبت وقایع ماشین، در هنگام تصادفات و وقایع فیلم های گرفته شده داخل دوربین را ذخیره و قفل می کند که حذف آن ها غیر ممکن خواهد شد.

خرید دوربین دنده عقب آینه ای

خرید دوربین دنده عقب آینه ای

دوربین دنده عقب خودرو بهترین راه کار برای ماشین های سواری و باری است. چراکه غالب رانندگان در حین رانندگی به ماشین هایی که در پشت سر می آیند توجه ای خواهند کرد. از این رو نصب دوربین ماشین می تواند، دقیق پشت ماشین را بر روی آینه جلو خودرو به تصویر بکشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های دنده عقب با بهترین قیمت می باشد. لذا برای خرید و سفارش بهترین دوربین دنده عقب خودرو آینه ای می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما