قیمت بهترین دوربین دنده عقب خودرو

قیمت بهترین دوربین دنده عقب خودرو را از ما بخواهید. ماشین های شیک و لاکچری خود را قبل از هر چیزی مجهز به دوربین مداربسته کنید تا هیچ خطر احتمالی ماشین شما را تهدید نکند. دوربین کوچک دنده عقب LED دار سه کاره می باشد چراکه بدنه کوچک و استاندارد آن، این امکان را به کاربر می دهد که بتواند آن را بر روی سپر، شاسی و زیر پلاک جاسازی کند. این دوربین دارای ال ای دی بوده که در اماکن تاریک یا در شب محیط را به خوبی برای راننده روشن خواهد کرد.

قیمت بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین 3 حالته دنده عقب ماشین

با خرید دوربین دنده عقب ماشین، دیگر سرخود پارک نکنید. دوربین مداربسته 3 حالته دنده عقب ماشین را بسته به سلیقه و طراحی ماشین خود می توانید بر روی سپر ماشین، داخل شاسی و یا پلاک خودرو خود نصب کنید. این می تواند رانندگی را برای شما جذاب تر کند. داخل لنز دوربین، ال ای دی تعبیه شده است که در تاریکی مطلق نیز همه جا را روشن کرده و این باعث تشخیص هر مانعی توسط راننده خواهد شد.

نگران آب، باران، نور آفتاب، گرد و غبار نباشید چراکه این دوربین کوچک سیم دار دارای بدنه ای مقاوم در برابر همه این عوامل می باشد. شاید با خود بگوئید که پس زمان رفتن به کارواش و یا شستن ماشین چکار کنیم؟ طراحی این دوربین دنده عقب ریز به گونه ای است که در مقابل قدرت آب کارواش نیز مقاوم است و هم ظاهر عقب خودرو را شما را زشت نخواهد کرد. میکند. لازم به ذکر است که مانیتور 4:3 اینچ این دوربین بر روی آینه خودرو نصب شده و از این طریق تصویر عقب ماشین قابل مشاهده می باشد.

قیمت بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین ثبت وقایع و دنده عقب اتومبیل

رانندگی با ماشین فقط زمانی می تواند دشوار باشد که تازه کار هستید یا تمرین زیادی ندارید. همچنین حتی برای اشخاصی که مدت زمان رانندگی می کنند، انجام برخی از اقدامات مانند عقب گرفتن، پارک و سایر حرکات نیز سخت می‌‌ باشند. اینها یکی از گزینه های مشکل هستند و همه نمی توانند این موارد را مدیریت کنند. خوشبختانه دوربین دنده عقب آینه ای اتومبیل یکی از ابزارهایی است که همه رانندگان را قادر می سازد تا در مهارت های رانندگی خود قدمی به جلو بردارند.

این محصولات بهترین ابزاری است که می توان در ماشین اضافه کرد تا رانندگی مفید و بدون خطر را برای همگان به ارمغان بیاورد. در حال حاضر اغلب خودرو های جدید دارای دوربین های دنده عقب از پیش نصب ‌شده ‌ای هستند که برای ارائه نمای پشتی ماشین بسیار مؤثر می باشند. به علاوه اکثر اوقات رانندگان مجبور هستند با مشکلات مربوط به دید کمیاب آینه اتومبیل و تنظیم آن برای نگاه کردن به عقب روبرو شوند.

برای همین خاطر از دوربین های مانیتوری خودرو می توانند از بهترین و مؤثر ترین راهکار ها باشند. زیرا نقاط کورد را در نمای عقب از بین می برند. این نقطه کور یک منطقه ممنوعه برای رانندگان در هر جاده ای است. یکی از نکات فنی و خطرناکی است که باعث می شود راننده کنترل خودرو را از دست بدهد یا با تصادف مواجه شود. در آموزش اولیه، مربیان نکات و توصیه هایی را به راننده می دهند که به رفع نقاط کور کمک می کند. این منظره نقاط کور مربوط به قسمت پایینی اتومبیل است. راننده با استفاده از آینه می تواند وسیله نقلیه یا شخصی را که از فاصله دور می آید را ببیند. با این حال، در مورد چیزها و افراد نزدیک به عقب ماشین کمکی نمی کند.

قیمت بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین دنده عقب اتومبیل آینه ای

دوربین دنده عقب اتومبیل آینه ای بهترین وسیله ای است که به راننده کمک می کند و نقطه کور پشت ماشین را از بین می برد. راننده می تواند دید پشتی را به وضوح بدون هیچ گونه اختلالی ببیند. اگرچه پوشش همه دوربین ها متفاوت است اما در فاصله یا برد مشخصی راننده می تواند اشیا و افراد را ببیند. در نهایت بهترین گزینه برای آنها است که در خودرو داشته باشند و از هرگونه اشتباه محاسباتی جلوگیری کنند.

جابجایی خودرو در محوطه پارکینگ یکی از موارد بسیار مهم و حیاتی است. هر راننده ای در ابتدا در این کار خوب نیست. حتی پس از مدتی تجربه، رانندگان خاصی نمی توانند ماشین را به راحتی از فضا پارک یا پارک کنند. یکی از دشواری های اصلی پارک کردن عدم دستیار است. مخصوصاً وقتی باید با پارک معکوس سر و کار داشته باشید، کارها سخت می شود. شما نمی توانید مانع یا مرز پارکینگ را ببینید. در چنین مواقعی دوربین دنده عقب و شاسی اتومبیل به شما می کند.

این محصول یک نمای واضح از پایین در پشت ماشین برای راننده در صفحه نمایش مانیتور یا داخل آینه فراهم می کند. به گونه ای که هر زمان که در دنده عقب قرار می گیرید، دوربین روشن می شود و به شما امکان می دهد همه چیز را در عقب به راحتی ببینید. بنابراین دیگر لازم نیست از هیچ شخص دیگری کمک بگیرید.

قیمت بهترین دوربین دنده عقب خودرو

دوربین کوچک دنده عقب اتومبیل

  • دوربین ماشین(۲دوربین)
  • تداخل دمای عملیاتی -۲۰ ℃ ~ + ۷۵ ℃، RH95٪ MAX
  • دمای ذخیره سازی -۴۰ ℃ تا ۸۵ ℃، RH 95٪ MAX
  • سیستم تلویزیون PAL / NTSC
  • منطقه ادراک نور ۳٫۵۸۴mm * 2.688mm
  • زاویه لنز سطح: ۱۳۵ درجه / قطر ۱۷۰ درجه
  • وضوح افقی ۴۸۰ خطوط تلویزیون
  • سرعت شاتر ۱-۱ / ۱۰۰۰۰
  • تعادل رنگ سفید خودکار
  • ضد آب درجه IP67 / 68
  • مانیتور 4.3اینچ
  • دوربین دنده عقب
  • صحفه لمسی
  • جی سنسور
  • قابلیت ضبط صدا
  • دید در شب
  • ابعاد: 21*22*18.5 میلیمتر

قیمت بهترین دوربین دنده عقب خودرو

مدل های زیادی از دوربین مداربسته دنده عقب در بازار وجود دارد که دارای قابلیت های متفاوتی می باشد. اما یافتن بهترین دوربین مداربسته خودرو کاری نسبتا مشکل است چراکه کاربران به دلیل اطلاعات کمی که دارند قادر به تشخیص بهترین جنس با بهترین کارایی را نداشته در نتیجه دچار سردرگمی خواهند شد. مهمترین نکته در انتخاب دوربین مداربسته دنده عقب اتومبیل، کیفیت و همچنین ال ای دی مادون قرمز برای قابلیت دید در شب است چراکه قرار نیست شما همیشه در روز رانندگی کنید! برای خرید بهترین و با کیفیت ترین دوربین کوچک دنده عقب با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید تا همکاران ما به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی کنند.

انواع دوربین مداربسته مخفی برای ماشین و همچنین دوربین های دنده عقب و شاسی را می توانید با قیمتی شگفت انگیز از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما