خرید آنلاین دوربین مدار بسته ارزان کوچک

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک در انواع متفاوت برای تمامی هموطنان گرامی امکان پذیر است. دوربین های مداربسته مخفی موجود در فروشگاه اینترنتی منصوری دارای انواع و اشکال متفاوتی هستند که هر کدام مناسب مکان و کاربردی ویژه است این دوربین های مخفی در دو تکنولوژی بیسیم و سیمی به فروش می رسد که هر کدام دارای طرفداران خاص خود هستند.

امروز قصد داریم به معرفی کوچک ترین دوربین مداربسته مخفی ahd یعنی دوربین بند انگشتی بپردازیم:

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین مداربسته مخفی بند انگشتی ahd

امروزه دوربین های مداربسته کوچک فروش بسیار بالاتری نسبت به دیگر مدل های معمولی دارند. چراکه دارای ابعاد کوچک و وزن بسیار کمی بوده و  بدون اینکه کسی را متوجه دوربین بودن خود کنند می تواند در محیط جاسازی شده و به فیلمبرداری های مورد نیاز در محیط بپردازند. از همین رو کاربرد های فراوانی را در موقعیت های گوناگون برای کاربران خود ارائه می دهند.

دوربین مداربسته بند انگشتی دید در شب ahd دارای سایز بسیار ریز و وزن سبک است. همچنین برخلاف دیگر دوربین های مخفی بیسیم به شارژ باطری متکی نیست. به این معنی که این دوربین باید همیشه به منبع تغذیه برق شهری متصل باشد که در پی آن می تواند ۲۴ ساعات شبانه روز و ۷ روز هفته را به صورت بی وقفه ضبط و فیلمبرداری کند. اما باید در نظر داشت که برای کارکردن باید به منبع تغذیه همیشه متصل باشد. گفتنی است این برق مورد نیاز در دوربین مخفی کوچک بند انگشتی، آداپتوری ۱۲ ولت ۲ آمپر بوده که از‌ این لحاظ هم بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

دوربین بند انگشتی سیمی مناسب چه مکان هایی است؟

این دوربین می تواند به عنوان یک دوربین جاسوسی عمل کند و در منازل، دفاتر، اتاق بچه، اتاق افراد مسن، محل کار و غیره نصب شود. به عنوان نمونه می تواند در اتاق بچه به صورت مخفیانه به کاربرده شود تا مطمئن باشید در محیط چه اتفاق هایی رخ می دهد و با اینکه پرستار کودک با آن رفتار خوبی دارد یا نه! همچنین می توانید این دوربین را به نحوی پس از سیمکشی در داخل گاوصندوق جاسازی کنید تا هر بار پس از باز و بسته کردن آن توسط هرکسی مطلع شوید. و یا اینکه با نصب این دوربین در فضاهای کوچک می توانید شاهد ورود و خروج افراد باشید.

این دوربین سوزنی کوچک ارزان سیمی، دارای رزولوشن باکیفیت ۲ مگاپیکسل 1080p است که نسبت به ابعاد کوچک خود ضبط واضح و خوانایی را برای کاربران خود ارائه می دهد. از همین رو کیفیت دقیق، این دوربین را به یک گزینه کاربردی در انواع محیط های داخلی و سربسته مبدل کرده است. همچنین دارای لنز باکیفیت ۳.۶ میلی متری است که تصاویری واضح را از هرآنچه که در محوطه دید خود اتفاق می افتد را ثبت و ضبط می کند.

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

امکانات دوربین ریز جاسوسی ahd بند انگشتی

یکی از ویژگی های دوربین مداربسته خیلی کوچک بند انگشتی ahd ۲ مگاپیکسل، این است که فناوری ضبط صدا و شنود در آن بکار رفته شده است. این فناوری میکروفون داخلی قدرتمند است که قادر به ضبط صدای محیط اطراف خود می باشد. با این ویژگی شما می توانید از تصاویر باکیفیت همراه صدای باکیفیت در مکان مربوطه بهره مند شوید. در نتیجه موجب می شود تا درک درست تر و واقعی تری از اتفاقات رخ داده در محیط داشته باشید.

از دیگر دلابل محبوبیت این مدل دوربین سوزنی ضبط صدای کابلی، قابلیت دید در شب است. این ویژگی به لطف ال ای دی ها مادون قرمز آن میسر است که نمای واقعی و دقیقی را حتی در کمبود نور کافی در محیط می دهد. لازم به ذکر است این قابلیت دید در شب دوربین مخفی، می تواند دید واضحی را تا فاصله ده متری از خود در شب داشته باشد.

نصب این مدل دوربین مداربسته بند انگشتی دید در شب ahd بسیار ساده و آسان است به طوری که برای نصب آن نیازی به ابزار یا تجربه خاسی نیست. همانطور که گفته شد این دوربین کوچک از مدل های سیمی است به این معنی برای کار کردن دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر متکی است. وظیفه اصلی این دستگاه دریافت فایل و ویدیوهای دوربین مداربسته از طریق فیش BNC و سپس انتقال آن بر روی مانیتور یا تلویزیون می باشد. در نهایت این فایل ها بدون اختلال و نویز برای شما پخش خواهند شد.

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

عامل امنیت و مراقبت از املاک و تمام آن چیزی که داخل آن است امروزه به یک نیاز واقعی تبدیل شده است. در واقع روش های زیادی جهت برآورده کردن این نیاز وجود دارد اما هیچ کدام به اندازه نصب یک دوربین مداربسته در محیط مؤثر نخواهد بود. با این حال اغلب کاربران می خواهند یک نظارت مخفیانه و در عین حال مقرون به صرفه ای در محیط داشته باشند. در این راستا بهترین گزینه انتخاب یک دوربین مداربسته بند انگشتی دید در شب ahd است. این محصول دارای آپشن های کاربردی است که از عملکرد بسیار باکیفیت و واضح بهره می برد.

لازم به ذکر است، جدا از دوربین بند انگشتی، انواع دیگری از دوربین ریز مخفی در فروشگاه منصوری موجود می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما