قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته WESTERN

قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته WESTERN ارزان تر است از هارد دیسک های 2 ترابایتی و 1 ترابایتی. هارد داخلی WESTERN، مخصوص دوربین های مداربسته است که دارای ظرفیت فضای ذخیره سازی 500 گیگابایت می باشد. این هارد دیسک ها تصاویر و فیلمبرداری های زیادی را با رزولوشن بالا را در خود ذخیره می کنند که قابلیت اعتبار و اطمینان بالایی را هم نیز دارد.

این هارد دیسک های برند وسترن از دو رنگ سبز و بنفش موجود می باشد که در ادامه به نقد و بررسی بیشتر آن ها می پردازیم:

قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته

هارد وسترن دیجیتال با ظرفیت پانصد گیگ

وسترن از کمپانی معروف تولید هاردهای اینترنال مداربسته می باشد که در گنجایش های بالا و قابلیت های کاربردی ساخته شده است همچنین از لوازم های جانبی دوربین مداربسته dvr و nvr می باشد تا هیچگاه حافظه داخلی آن ها پر نشود و درنتیجه از همه تصاویر و فیلمبرداری های ‌گرفته شده توسط این دوربین های مداربسته مطلع خواهید شد.

هارد دیسک های وسترن دارای برخی از فناوری ها برای پاسخگویی به نیازهای سیستم دوربین مداربسته هستند. هارد دیسک های مدار بسته با درجه مانند سری وسترن دیجیتال WD بنفش، حافظه ذخیره سازی داده ها را تا پانصد گیگ دارا می باشد.

که از رابط SATA 3، پشتیبانی می کند همچنین از ویژگی و یک تکنولوژی اختصاصی به نام AllFrameبهره می برد که موجب شده است تا با فراهم آوردن بهبود عملکرد پخش فیلم و تصاویر گرفته شده دوربین های مداربسته، به کاهش خطاها و از بین بردن خش و نویز آن ها تا حد امکان کمک می کند همچنین با میزان اعتبار و اطمینان بالایی که دارد، احتمال از دست رفتن داده ها در صورت بروز هرگونه خطا کاهش می یابد تا مورد رضایت همگان واقع شود‌.

از دیگر مدل های هارد 500 گیگابایت اینترنال کمپانی western، سری سبز یا green می باشد که اعتبار بالایی را جهت ذخیره فیلم و تصاویر تا گنجایش 500G دارا می باشند درنتیجه فضای ذخیره سازی داخلی و عملکرد باکیفیت دوربین های مداربسته را به صورت شگفت انگیزی بالا می برد.

این هارد دیسک 3.5 اینچی با رابط SATA 3.0 کار می کند که با سرعت 5400 دور در دقیق عملکرد پشت سر هم داده را برای انتقال سریع و کارآمد بهبود می بخشد. شایان ذکر است این هارد دیسک سبز وسترن از حافظه کش تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت بهره می برد تا اطمینان حاصل کنید همه فیلم ها را با بیان جزئیات به خوبی در خود ذخیره می کند.

قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته

مشخصات فنی هارد دیسک وسترن 500 گیگ گرین

  • وزن 640 گرم
  • گنجایش هارد وسترن سبز 500 گیگ
  • نوع رابط SATA 3
  • پشتیبانی از فرمت AllFrame
  • تحمل دمای -40 تا 70 درجه سانتی گراد در حالت آماده به کار
  • اندازه هد 3.5 اینچ
  • حافظه کش 64 مگابایت
  • سرعت چرخش پلاتر ها 5400 دور در دقیقه

قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته

قیمت هارد 500 گیگ دوربین مداربسته

این هارد دیسک های داخلی دوربین مداربسته مارک WESTERN، از گنجایش بالایی تا پانصد گیگابایت بهره می برد درنتیجه میزان فیلم ها و تصاویر قابل توجهی را با اطمینان بالا در خود ذخیره می کند. شما می توانید هر کدام از هارد دیسک های وسترن را بسته به نیاز خود در عمده فروشی انواع لوازم جانبی دوربین مداربسته زیر قیمت بازار به قیمتی ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما