قیمت هارد وسترن بنفش 1TB دوربین مداربسته

قیمت هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش 1TB را به صورت عمده و خرده همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه دریافت کنید. هارد یک ترابایت وسترن دیجیتال مخصوص ذخیره سازی قابل اطمینان فایل های پر اهمیت و باکیفیت دوربین های مداربسته می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این هارد دیسک اینترنال western بنفش می پردازیم. لازم به ذکر است که تکنو دوربین جدا از فروش تکی به فروش عمده هارد دوربین مداربسته در تهران و سایر شهر های کشور نیز می پردازد.

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد وسترن دیجیتال Western Digital

وسترن دیجیتال Western Digital شرکتی مطرح در ساخت و تولید سیستم های ذخیره‌سازی یا همان هارد دیسک‌ ها می باشد. به طوریکه تمامی کاربران این نام را به عنوان برترین برند در بازار دوربین مداربسته می شناسند. شرکت وسترن هارد‌ها را به لحاظ کاربری به رنگ‌های مختلف تقسیم کرده است. که هر کدام از این رنگ ها برای منظور و حرفه ای خاص مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این هارد دیسک های فول آپشن ما را همراهی کنید.

هارد دوربین مداربسته وسترن دیجیتال با گنجایش یک ترابایت

هارد دیسک اینترنال دیجیتال وسترن بنفش دارای گنجایش فوق العاده یک ترابایت می باشد تا رزولوشن های بالای کیفیت تصویر دوربین های مداربسته را با قابلیت اعتماد بالا داخل آن ذخیره کند. این مدل دارای سرعت خارق العاده چرخش ۷۲۰۰ دور در دقیقه است و از نوع رابط SATA 3.0 بهره می برد. هارد دیسک های طراحی شده دوربین مداربسته WD Purple از فناوری AllFrame منحصر به فرد برخوردارند تا هنگام نصب بر روی سیستم دوربین مداربسته خانه یا دفاتر کار خود، بهترین اطمینان و آرامش خاطر را به شما ارائه دهند. همچنین توسعه عملکردهای انحصاری سیستم عامل WD Purple که از SATA استفاده می کند خطاهای پیکسل و نویز را کاهش می هد.

به عبارتی دیگر هارد دیسک اینترنال دیجیتار دوربین مداربسته وسترن بنفش ۱ ترابایتی برای ارائه قابلیت اطمینان و پخش فیلم با کیفیت برای سیستم های دستگاه رکورد دی وی آر و ان وی آر به صورت مداوم و با درجه حرارت بالا طراحی شده است. همانطور که گفته شد هارد دیسک داخلی western  بنفش از فناوری AllFrame بهره می برد که با جریان ATA کار می کند تا افت فریم را به حداقل برساند و تعداد محل های پشتیبانی از درایو را افزایش دهند.

از دست دادن فریم ها و کیفیت واقعی تصاویر در دوربین های مداربسته یک مشکل تکراری است که در صورت بروز حادثه ای و نیاز به ضبط کامل می تواند جدی باشد. ازهمین رو هارد وسترن بنفش 1TB به شما اطمینان لازم برای بازیابی و پخش فیلم های بسیار مهم با کیفیت واضح را می دهند.

قیمت هارد دوربین مداربسته

مشخصات فنی هارد دیسک وسترن دیجیتال بنفش

  • سرعت چرخش7200 دور در دقيقه
  • سرعت انتقال داده‌ها 180 مگابایت بر ثانیه
  • فرمت Advanced Format
  • فناوری IntelliSeek
  • تکنولوژی AllFrame
  • ظرفيت 1 ترابايت
  • نوع رابط SATA 3.0
  • سايز هد 3.5 اينچ
  • بافر (حافظه کش)64 مگابايت

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد داخلی 1 ترابایت بنفش وسترن دیجیتال

هارد دوربین مداربسته 1Tb WESTERN ساخته شده برای دوربین های همیشه روشن ۲۴ ساعته است که رزولوشن تصاویر باکیفیت را ذخیره می کند. این ذخیره سازی دارای گنجایش یک ترابایتی است که حجم بسیار وسیعی برای فیلم های باکیفیت و صوتی فراهم می کند.

با انتخاب این هارد اینترنال یک ترابایت بنفش وسترن دید خود را به چهار عدد دوربین مداربسته گسترش دهید! به این معنی این دستگاه، از این اعداد دوربین ها پشتیبانی می کند و همه ی گرفته شده ها را داخل آن به خوبی ذخیره می کند. مصرف کم و بهینه برق در محیط های تحت نظارت با دمای بالا و همیشه روشن الزامی است. از همین رو این هارد داخلی western به فناوری Intelliseek مجهز است. این عملکرد به کاهش مصرف انرژی، صدا و لرزش های آسیب رسان محیط کمک می کند. لذا اگر به دنبال هارد دیسکی فوق العاده برای سیستم دوربین مداربسته خود هستید، حتما به خرید این هارد دیسک وسترن دیجیتال فکر کنید. چراکه با بهره مندی از برترین ویژگی ها و امکانات برخوردار است.

قیمت هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد دوربین مداربسته

کاهش مصرف انرژی جهت نصب دوربین مدار بسته امری بسیار مهم است. فناوری IntelliSeek در این هارد western بنفش به کاهش خطرات عملکرد ناشی از سر و صدا و ارتعاشات محیط کمک می کند. بازرگانیت تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع هارد دوربین مداربسته همراه با ضمانتنامه معتبر شرکتی بوده لذا می توانید هارد دیسک اینترنال با ظرفیت های گوناگون اعم از هارد 500 گیگ، هارد 2 ترابایت بنفش را از طریق نمایندگی های تکنودوربین با قیمت ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت هارد دوربین مداربسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما