قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

جهت خرید عمده و یا استعلام قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین با نمایندگی فروش تجهیزات دوربین مداربسته منصوری در بانه ارتباط برقرار کنید. منبع تغذیه دوازده ولتی 2A رابطی مطمئن میان برق شهری و سیستم های مدار بسته می باشد. عملکرد آداپتور دوربین مداربسته 12 ولتی، تبدیل برق شهری به 12 ولت جهت تامین برق دوربین و دستگاه دی وی آر می باشد.

قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

منبع تغذیه دوربین مداربسته دوازده ولت 2A

ضبط کننده های دوربین مداربسته ahd همیشه منبع تغذیه مخصوص به خود را دارند. ازهمین رو آداپتور 12 ولت 2A بهترین گزینه است تا هرموقع که به دوربین های مداربسته متصل باشد قادر باشند به فیلمبرداری و ضبط های مداوم بپردازند. به عبارتی دیگر انرژی برق مورد نیاز همه سیستم های دوربین را تا ۲۲۰ ولت تأمین می کنند.

برای تغذیه برق مورد نیاز هر سیستم مداربسته به یک عدد آداپتور دوازده ولت نیاز است. قابل ذکر است با وجود اینکه بیشتر دوربین ها دارای برق مصرفی یک آمپری هستند، بلکه بعضی ها به دلیل امکانات متعدد،‌ از‌ جریان متناوب برق دو آمپری بهره می برد. اما در صورتی که از آداپتورهای پایین در این مدل دوربین ها استفاده شود، ممکن است به برد تغذیه دوربین آسیب وارد شود. به همین دلیل راه حل اساسی این است که منبع تغذیه را در نزدیکی هر دوربین مداربسته قرار دهید و آن را به آداپتور دو آمپری متصل کنید. دوربین هایی که با ولتاژ 12 ولت DC کار می کنند، تغذیه از یک منبع با کیفیت، از نظر عمر دوربین و کیفیت تصویر مهم است.

همانطور که مشخص است، سیستم های دوربین مداربسته کاربردهای بسیار حیاتی و گران قیمتی هستند. هرگز نباید کیفیت را که مهمترین قسمت سیستم دوربین مداربسته است را به خطر انداخت. ازهمین رو آداپتور 12 ولت 2 آمپر بهترین گزینه خواهد بود.

قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

مشخصات کلیدی آداپتور دوربین مداربسته 12 ولت

  • ولتاژ ورودی 220 ولت
  • ولتاژ خروجی 12 ولت
  • آمپر خروجی 2 آمپر
  • جنس بدنه پلاستیک
  • دارا چراغ نشاگر وضعیت

قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

قیمت آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

برای خرید و نصب دوربین های مداربسته، چاره ای جز این ندارید که پس از انتخاب دوربین های مداربسته غیر شارژی که فاقد باطری جهت شارژ می باشند، باید به خرید آداپتوری 12 ولتی بپردازید یعنی می تواند گفت یکی از مهمترین تجهیزات دوربین مداربسته برای راه اندازی آن، آداپتور می باشد. البته باید بدانید که بسته به نوع دوربین مداربسته و میزان جربانی که برای ضبط تصاویر نیاز دارد، آداپتوری با آمپر خروجی مناسب تهیه کرد. بازرگانی تکنو دوربین برای خرید بهترین و مناسب ترین آداپتور دوربین مداربسته با قیمتی مناسب شما را راهنمایی خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما