قیمت هارد اینترنال 500 گیگ سیگیت

جهت استعلام قیمت هارد اینترنال 500 گیگ سیگیت با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید. هارد داخلی سیگیت با سرعت بالایی که دارد بهترین و مناسب ترین هارد ذخیره ساز برای سیستم های مداربسته محسوب خواهد شد. هارد 500 گیگ دوربین مداربسته Seagate دارای هد 3.5 اینچی بوده و دارای قابلیت اطمینان بسیار بالایی برای نگه داری اطلاعات و داده ها می باشد.

قیمت هارد اینترنال 500 گیگ

هارد اینترنال سیگیت (Seagate) با گنجایش 500 گیگابایت

هارد دیسک (Hard disk )، یکی از مهمترین بخش سخت افزاری در کامپیوتر بعد از پردازنده و حافظه است. این وسیله پر کاربرد، بمنظور ذخیره سازی و نگه داری اطلاعات استفاده خواهد شد بنابراین باید قابل اعتماد باشند به طوریکه پس از گذشت مدت زمانی طولانی، داده ها از بین نروند. چراکه هر فایلی که شما ذخیره می کنید در هارد دسته بندی می شود و شما در آینده قادر به دسترسی به آن خواهید بود.

هارد دیسک‌ داخلی کمپانی خوش‌نام سیگیت (Seagate) با گنجایش 500 گیگابایت یکی از با کیفیت ترین وسایل ذخیره‌سازی اطلاعات و داده ها می باشد که دارای کارآیی و قابلیت اطمینان بالایی جهت ذخیره‌سازی اطلاعات است. همانطور که می دانید، مهمترین فاکتور برای خرید و انتخاب هارد دیسک دوربین مداربسته و دی وی آر، سرعت دسترسی به اطلاعات در آن‌هاست که این معیار در هارد دیسک سیگیت به خوبی رعایت شده یعنی سرعت دسترسی به اطلاعات در این هارد داخلی بسیار بالاست. هارد دیسک 500 گیگ سیگیت دارای هد ۳٫۵ اینچی، رابط پرسرعت SATA III با سرعت انتقال ۶ گیگابیت بر ثانیه و سرعت چرخش ۵۴۰۰ دور در دقیقه (۵۴۰۰rpm) می باشد.

قیمت هارد اینترنال 500 گیگ

هارد سیگیت دوربین مداربسته 500GB

هارد دیسک HDD که ظرفیتی برابر با 500 گیگابایت دارد، توسط کمپانی سیگیت تولید شده است و شما می توانید برای کامپیوتر، لپ تاپ ها و همچنین دوربین های مداربسته خود از آن استفاده کنید. این مدل از هارد اچ دی دی در بازار عرضه شده است و در ابعاد 7*60*100 میلیمتر و با وزن 90 گرم در بازار موجود می باشد. این هارد HDD 3.5 اینچی برای ذخیره سازی موقت داده ها از یک حافظه کش برخوردار است.

این دستگاه ذخیره سازی قابلیت انتقال داده ها از طریق رابط ساتا را برعهده دارد. از هارد دیسک Seagate می توانید در دمای عملیاتی 0 تا 60 درجه سانتی گراد استفاده کنید و در دمای -40 تا 70 درجه سانتی گراد داده های خود را ذخیره کنید. منبع تغذیه این هارد شدت جریانی برابر با 1 آمپر دارد و می تواند با توان 1.9 وات داده ها را بخواند و با توان 1.7 وات آن ها را بنویسد.

قیمت هارد اینترنال 500 گیگ

مشخصات فنی هارد سیگیت 500GB

  • ابعاد هارد دیسک سیگیت 20.2 × 101.85 × 146.99 میلی‌متر
  • وزن ‌630 گرم
  • سری Pipeline HD
  • ظرفیت هارد 500 گیگابایت
  • نوع هارد دیسک ‌اینترنال
  • پارت نامبر ST3500312
  • سایز هد 3.5 اینچ
  • قابلیت اتصال از طریق رابط  SATA 6Gb/s
  • بافر (حافظه کش) 64 مگابایت

در زیر به معرفی یکی دیگر از هارد دیسک های 500 گیگ با کیفیت می پردازیم:

هارد وسترن دیجیتال پانصد گیگ

هارد دیسک های وسترن دارای بهترین فناوری ها برای پاسخگویی به نیازهای سیستم دوربین مداربسته هستند. این هارد دیسک که از رابط SATA 3، پشتیبانی می کند همچنین از تکنولوژی اختصاصی به نام AllFrame بهره می برد موجب شده است تا با فراهم آوردن بهبود عملکرد پخش فیلم و تصاویر گرفته شده دوربین های مداربسته، به کاهش خطاها و از بین بردن خش و نویز آن ها تا حد امکان کمک می کند همچنین با میزان اعتبار و اطمینان بالایی که دارد، احتمال از دست رفتن داده ها در صورت بروز هرگونه خطا کاهش می یابد تا مورد رضایت همگان واقع شود‌.

از دیگر مدل های هارد 500 گیگابایت اینترنال کمپانی western، سری سبز یا green می باشد که اعتبار بالایی را جهت ذخیره فیلم و تصاویر تا گنجایش 500G دارا می باشند درنتیجه فضای ذخیره سازی داخلی و عملکرد باکیفیت دوربین های مداربسته را به صورت شگفت انگیزی بالا می برد. این هارد دیسک 3.5 اینچی با رابط SATA 3.0 کار می کند که با سرعت 5400 دور در دقیق عملکرد پشت سر هم داده را برای انتقال سریع و کارآمد بهبود می بخشد. شایان ذکر است این هارد دیسک سبز وسترن از حافظه کش تا ظرفیت ۶۴ گیگابایت بهره می برد تا اطمینان حاصل کنید همه فیلم ها را با بیان جزئیات به خوبی در خود ذخیره می کند.

قیمت هارد اینترنال 500 گیگ

قیمت هارد اینترنال 500 گیگ

انواع هارد اینترنال مناسب برای دوربین مداربسته را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری سفارش دهید. هارد های اینترنال 500 گیگ برای دوربین های مداربسته کوچک و پکیج های دو تایی و یک عدد می تواند جوابگو باشد. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری عرضه کننده هارد داخلی دوربین مداربسته 500 گیگ سیگیت، هارد 500 گیگ وسترن و توشیبا با ارزان ترین قیمت می باشد.

تمامی محصولات قابل ارائه در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر 2 ساله می باشند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت هارد اینترنال 500 گیگ خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما