قیمت هارد 500 گیگ وسترن دوربین مداربسته

قیمت هارد 500 گیگ وسترن دوربین مداربسته را همراه با تخفیف ویژه دریافت کنید. هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال با ظرفیت 500 گیگابایت در دو رنگ سبز و آبی تولید می شودکه دارای بالاترین سطح امنیت جهت ذخیره سازی تصاویر و ویدئو ها می باشد. لذا می توانید اطلاعات خود را سالیان سال بر روی این هارد داخلی western نگه داری کنید. ما را برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بینظیر همراهی کنید.

قیمت هارد 500 گیگ وسترن

ارزان ترین و کم مصرف ترین هارد دوربین مداربسته

هارد دیسک‌ های داخلی سبز یا Green، جزو ارزان ترین سری هاردهای ذخیره ساز می باشند که هم کم مصرف بوده و هم اینکه قیمتی بسیار منصفانه و مقرون بصرفه دارند. لذا اگر به دنبال ذخیره‌سازی اطلاعات با حجم بالا در عین حال ارزان قیمت هستید، این سری از هارد دیسک‌های کمپانی وسترن دیجیتال یکی از بهترین پیشنهاد ها برای شما می‌باشند. گنجایش سری سبز هارد دیسک وسترن از 500 گیگابایت شروع و به 4 ترابایت ختم می‌شوند که این بازه وسیع ظرفیت همراه با ویژگی مصرف پایین برق، موجب می‌شود تا این هارد دیسک‌ها بتواند نیاز طیف وسیعی از کاربران را رفع کنند و برای مصارف خانگی و اداری بسیار مناسب باشند.

هارد دوربین مداربسته 500 گیگابایت یکی از پر فروش ترین هارد دیسک های موجود در فروشگاه تکنو دوربین می باشد که هم قابل اطمینان بوده و هم اینکه بسیار ارزان تر از هارد دیسک های سری بنفش و آبی می باشد.

قیمت هارد 500 گیگ وسترن

مشخصات فنی هارد وسترن دیجیتال 500GB سری گرین

  • ابعاد: 26.1 × 101.6 × 147 میلی‌متر
  • وزن: 450 گرم
  • هارد با ظرفیت 500 گیگابایت
  • قابلیت اتصال از طریق رابط (SATA III (6Gb/s
  • دارای هد با سایز 3.5 اینچ
  • بافر (حافظه کش) 32 مگابایت
  • سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه

قیمت هارد 500 گیگ وسترن

قیمت هارد 500 گیگ وسترن

هاردهای وسترن یکی از بهترین ذخیره کننده ها در بازار بوده از کارایی و قابلیت اطمینان بالایی در ذخیره سازی و نگه داری اطلاعات برخوردار می باشند و همین موضوع سبب محبوبیت آن در میان کاربران شده است. یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین هارد های موجود در بازار، هارد 500 گیگ وسترن می باشد که دارای ویژگی های فوق العاده ای برای استفاده در سیستم های مداربسته می باشد. استفاده از رابط ارتباطی پر سرعت SATA 3 با سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه یکی دیگر برترین ویژگی های هارد 500 گیگ وسترن می باشد. شما می توانید این هارد دوربین مداربسته را با قیمتی باورنکردنی به صورت عمده و خرده از این فروشگاه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما